۲۰:۰۳:۴۸ - جمعه ۱۰ بهمن ۱۳۹۳
امام‌جمعه مرودشت: حرکت‌های خودجوش مردمی اساسی‌ترین مبدأ انقلاب اسلامی بود
امام‌جمعه مرودشت بر ضرورت برگزاری مناسب جشن‌های انقلاب و رونق این جشن‌ها در مساجد که مبدأ این تحولات بود تأکید کرد گفت: حرکت‌های خودجوش مردمی اساسی‌ترین مبدأ انقلاب اسلامی بود.    به گزارش خبرگزاری تسنیم از مرودشت، حجت‌الاسلام قنبر علی احمدی خطیب جمعه مرودشت در جمع نمازگزاران این شهر با اشاره به فرارسیدن ایام‌الله دهه

13930816160407074027253

امام‌جمعه مرودشت بر ضرورت برگزاری مناسب جشن‌های انقلاب و رونق این جشن‌ها در مساجد که مبدأ این تحولات بود تأکید کرد گفت: حرکت‌های خودجوش مردمی اساسی‌ترین مبدأ انقلاب اسلامی بود.

 

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از مرودشت، حجت‌الاسلام قنبر علی احمدی خطیب جمعه مرودشت در جمع نمازگزاران این شهر با اشاره به فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: این انقلاب مردم را از بی‌روحی و نبود روح اسلام در همه زمینه‌ها نجات داد.

 

امام‌جمعه مرودشت افزود: این انقلاب با پرچم امام خمینی (ره) ‌به چشمه جوشان اسلام رسید و ایشان جان تازه‌ای به برکت الطاف الهی به کشور بخشید.

 

خطیب جمعه مرودشت بابیان اینکه انقلاب اسلامی به مردم ایران عظمت و اقتدار داد بیان کرد: در دوران طاغوت در برابر دشمنان کوچک بودیم و اما امروز امام به ما عزتی داد که منشأ بیداری اسلامی در جهان شده‌ایم.

 

وی با تأکید بر آشنایی نسل‌های جدید با چرایی انقلاب، ظلمی که استکبار به کشور ایران روا داشت و حرکت‌های خودجوش مردم برای رسیدن به روح اسلام که اساسی‌ترین مبدأ تحول ایران بود، گفت: این ارزش‌ها باید همیشه حفظ شود.

 

امام‌جمعه مرودشت بر ضرورت برگزاری در خور شان جشن‌های انقلاب و رونق این جشن‌ها در مساجد که مبدأ این تحولات بود تأکید کرد.

 

احمدی در ادامه خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به تغییرات مدیریتی در حوزه بهداشت و درمان این شهرستان از مدیریت جدید شبکه بهداشت و درمان این شهرستان خواست تا در قرارگرفتن مناسب در مسیر طرح تحول سلامت این شهرستان تلاش کند.

 

احمدی همچنین با اشاره به اینکه باید برنامه‌های مساجد با حضور جوانان در کنار افراد باتجربه رونق بیشتری داشته باشد از مسئولان اوقاف خواست تا در انتخاب افراد تحصیل‌کرده و جوان در هیئت‌امنای مساجد برنامه‌ریزی کنند.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر