۶:۳۴:۰۹ - شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۳
امام‌ جمعه مرودشت: سخنان سخیف اوباما نشان از نسنجیدگی دارد
حجت‌الاسلام قنبرعلی احمدی در خطبه‌های ظهر امروز نماز جمعه این شهر با اشاره به عزاداری مردم مرودشت در ایام محرم اظهار داشت: باید از این مردم قدردانی کرد که شور حسینی را چه زیبا به نمایش گذاشتند.   به گزارش مرودشت نیوز، امام‌ جمعه مرودشت تصریح کرد: عاشورای حسینی  الگوی برجسته قیام آزادی‌خواهان جهان است

حجت‌الاسلام قنبرعلی احمدی در خطبه‌های ظهر امروز نماز جمعه این شهر با اشاره به عزاداری مردم مرودشت در ایام محرم اظهار داشت: باید از این مردم قدردانی کرد که شور حسینی را چه زیبا به نمایش گذاشتند.

 

به گزارش مرودشت نیوز، امام‌ جمعه مرودشت تصریح کرد: عاشورای حسینی  الگوی برجسته قیام آزادی‌خواهان جهان است و برپایی مجالس آگاهانه حسینی سبب شد هر سال بیش از سال گذشته فرهنگ حسینی آشکارتر ‌شود.

 

وی اظهار کرد: مبارزه با ظلم و ستم، احیای امربه‌معروف و نهی از منکر، برپایی شعائر اسلامی و واجبات دینی که از اهداف بلند قیام عاشورای حسینی است باید در جامعه اسلامی نهادینه شود.

 

احمدی در بخش دیگری از سخنانش به تجمیع عزاداری‌ها همانند دیگر شهرها تأکید کرد و گفت: باید مسئولان هیئت‌ها و برنامه‌ریزان مذهبی به دنبال یک هیئت واحد در این شهرستان باشند.

 

خطیب جمعه مرودشت همچنین از حضور برخی خانم‌ها با پوشش نامناسب در ایام عزاداری اظهار تأسف کرد و گفت: باید مسئولان هیئت‌ها و به‌ویژه خانم‌های محجبه برای تذکر به این افراد توجه کنند.

 

وی همچنین بر ضرورت همگانی شدن نماز ظهر عاشورا در بین هیئت‌ها تأکید کرد و اظهار داشت: نتیجه عزاداری‌ها باید تعهد نسبت به دین خدا که نماز اوج آن است و در روز عاشورا نیز امام حسین آن را به‌جا آورد و به نمایش گذاشت را عمل کنیم.

 

امام‌جمعه مرودشت تعهد مسئولان به پیام عاشورا را تعهد به پرداختن به مسائل جامعه دانست و با بیان اینکه مسئولان در این شهرستان از وحدت و پیگیری لازم برخوردار هستند اظهار امیدواری کرد تا مشکلات مرودشت رفع شود.

 

احمدی همچنین از برخی افراد خواست تا نسبت به تخریب مسئولان خودداری کنند و به آنان نیز توصیه کرد مواظب رخنه برخی افراد برای بر هم زدن وحدت بین آنان و ایجاد تفرقه باشند.

 

وی ضمن تجلیل از طرح تحول نظام سلامت که سومین گام آن آغاز شده است، آن را خدمت به مردم خواند و اظهار امیدواری کرد به همراهی مجموعه بهداشتی و درمانی در راستای به ثمر رسیدن کامل آن افق‌های روشنی در این زمینه در مردم ایجاد شود.

 

امام‌جمعه مرودشت همچنین با قدردانی از پزشکان متعهد از برخی آنان که دچار پدیده زیرمیزی هستند انتقاد و اظهار امیدواری کرد تا در جامعه اسلامی این مسئله از بین برخی پزشکان رخت بندد.

 

خطیب جمعه مرودشت همچنین بر ضرورت بیشتر نظارت جدی بر درمانگاه‌ها و بیمارستان این شهر تأکید کرد تا هرچه سریع‌تر رضایتمندی مردم را به‌وجود آورند.

 

این مسئول همچنین با اشاره به سخنان اخیر رئیس‌جمهور آمریکا گفت: سخنان سخیف اوباما نشان از نسنجیده بودن حرف‌های او دارد.

 

وی در پایان مسئله هسته‌ای را مهم‌ترین ابزار دشمن برای مقابله با ایران دانست که به آن روی آورده و باید بدانند ایران اسلامی همواره پایبند به اصول و حق قانونی خود بوده و خواهد بود.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر