۲۰:۴۲:۳۵ - شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۴
امام جمعه، عضو افتخاری خانه مطبوعات مرودشت شد
حجه الاسلام احمدی امام جمعه مرودشت، عضو افتخاری خانه مطبوعات مرودشت شد.   به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی خانه مطبوعات مرودشت، در نشست مورخ ۳۰ آبان ماه ۹۴ که در محل دفتر امام جمعه مرودشت و با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اعضای خانه مطبوعات و جمعی از فعالان رسانه

IMG_4966

حجه الاسلام احمدی امام جمعه مرودشت، عضو افتخاری خانه مطبوعات مرودشت شد.

 

به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی خانه مطبوعات مرودشت، در نشست مورخ ۳۰ آبان ماه ۹۴ که در محل دفتر امام جمعه مرودشت و با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اعضای خانه مطبوعات و جمعی از فعالان رسانه ای مرودشت با امام جمعه این شهر برگزار گردید، با اهدا لوح تقدیر توسط علیزاده رئیس اداره ارشاد، جلال معینی پیشکسوت مطبوعات و امین رحیمی رئیس خانه مطبوعات مرودشت، حجه الاسلام احمدی امام جمعه مرودشت به عضویت افتخاری خانه مطبوعات مرودشت در آمد.

 

در ابتدای این جلسه، علیزاده رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرودشت با برشمردن مجموعه قوانین ناظر بر فعالیت مطبوعات و رسانه های مجازی، خواستار فعالیت قانونمند و مطلوب رسانه ها در ایام حساس نزدیک به انتخابات شد.

 

رحیمی رئیس خانه مطبوعات مرودشت ضمن قدردانی از حمایت های بی دریغ و پیگیری های حجه الاسلام قنبرعلی احمدی امام جمعه مرودشت بیان داشت: پرداختن به دغدغه ها و مشکلات مردم از جمله مسکن مهر، مشکلات مخابرات، و … نقطه مشترک و رسالت رسانه ها و امام جمعه محترم مرودشت است.

 

جلال معینی پیشکسوت مطبوعات مرودشت نیز با اعلام این مطلب که نمازجمعه امروز مرودشت، بیش از همیشه محل طرح مسائل و مشکلات مردم است، اعلام نمود: سخنان امام جمعه محترم مرودشت، به خوبی می تواند جایگاه ستون «سخن روز» را در نشریات پر نماید.

 

در ادامه حجه الاسلام احمدی امام جمعه مرودشت با اشاره به ظرفیت فراوان خانه مطبوعات مرودشت اعلام نمود: خانه مطبوعات یک برند است و این ظرفیت به آسانی به هرشهر واگذار نمی شود.

 

خطیب نماز جمعه مرودشت ضمن تأکید بر لزوم وحدت میان اصحاب مطبوعات در پیگیری مطالبات مردم، وجود فعالان رسانه ای علاقه مند و خلاق در مرودشت را فرصتی دانست که باید قدر آن دانسته شود.

 

امام جمعه مرودشت در این نشست صمیمی اعلام نمود: پیگیر مسئله خبرنگارانی که به دلیل انعکاس مستند مشکلات شهر و پیگیری مطالبات مردمی، دچار آسیب شده و یا از کار اخراج گردیده اند خواهم بود.

 

در پایان نیز با اهدا لوح تقدیر خانه مطبوعات مرودشت توسط علیزاده رئیس اداره ارشاد، جلال معینی پیشکسوت مطبوعات و امین رحیمی رئیس خانه مطبوعات مرودشت، حجه الاسلام احمدی امام جمعه مرودشت به عضویت افتخاری خانه مطبوعات مرودشت در آمد.

 

قابل ذکر است که نشست صمیمی امام جمعه با اعضای خانه مطبوعات و سایر فعالان رسانه ای شهرستان، به دعوت دفتر امام جمعه مرودشت برگزار گردید.

MVI_4968.MOV_snapshot_01.48_[2015.11.22_10.33.45] MVI_4970.MOV_snapshot_00.06_[2015.11.22_10.41.45] IMG_4954 IMG_4945 IMG_4943IMG-20151121-WA0034


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر