۸:۵۲:۱۶ - شنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۵
امام جمعه مرودشت: با دریافت کنندگان حقوق های نجومی برخورد لازم صورت گیرد
امام جمعه مرودشت گفت: مردم انتظار دارند با دریافت کنندگان حقوق های نجومی برخورد لازم و قانونی صورت گیرد و دستگاه ها و نهادها در استفاده و نگهداری از بیت المال مراقبت های اصولی و مناسب را انجام دهند.   به گزارش ایرنا حجت الاسلام قنبرعلی احمدی در خطبه های نماز جمعه این هفته مرودشت

82149945-70865807

امام جمعه مرودشت گفت: مردم انتظار دارند با دریافت کنندگان حقوق های نجومی برخورد لازم و قانونی صورت گیرد و دستگاه ها و نهادها در استفاده و نگهداری از بیت المال مراقبت های اصولی و مناسب را انجام دهند.

 

به گزارش ایرنا حجت الاسلام قنبرعلی احمدی در خطبه های نماز جمعه این هفته مرودشت با اشاره به روز بیست و پنجم تیرماه که به عنوان روز بهزیستی و تامین اجتماعی نامگذاری شده است، افزود: افرادی که حقوق های نجومی دریافت می کردند ای کاش نیم نگاهی به افراد معلول جسمی- حرکتی که بیشتر آنها از خانواده های ضعیف و مستضعف هستند و زیر پوشش مراکز بهزیستی قرار دارند، می کردند.

وی، کمک های دولتی را برای حمایت از معلولان جسمی – حرکتی کافی ندانست و اظهار داشت: همگان باید برابر وظیفه انسانی، این قشر از جامعه را مورد حمایت قرار دهیم.

امام جمعه مرودشت، همچنین به پرهیز از تجملات و اسراف در اداره ها تاکید کرد و گفت: در حالیکه اداره ها می توانند با امکانات معمولی که در اختیار دارند پاسخگوی امور خود باشند نیازی به استفاده از خودروها و وسایل گران قیمت نیست و ضروری است در این گونه موارد با افراد متخلف برخورد لازم صورت گیرد.

احمدی در بخش دیگری از خطبه ها به بیست و ششم تیرماه سالروز تشکیل شورای نگهبان اشاره کرد و بیان داشت: این نهاد ضامن سلامت حکومت اسلامی است زیرا به عنوان دست راست ولایت فقیه یکی از وظایف مهم این شورا نظارت بر قوانین و تطبیق آنها با شرع مقدس اسلام و تایید صلاحیت کاندیدا های مجلس شورای اسلامی است از این رو هر گونه اهانتی به این نهاد اهانت به جایگاه نظام مقدس اسلامی و تضعیف جامه قلمداد می شود.

امام جمعه مرودشت همچنین با اشاره به سفر معاون اول رئیس جمهوری که قرار است روز بیست و نهم تیرماه جاری به استان فارس انجام و فاز دوم پتروشیمی مرودشت نیز در خلال برنامه های این سفر افتتاح شود، اظهار کرد: از مسئولان استانی و شهرستان مرودشت تقاضا داریم در جذب نیروی انسانی برای این واحد صنعتی از جوانان دانش آموخته و بیکار بومی این شهرستان استفاده کنند.

احمدی، در قسمت دیگری از خطبه ها، اهتمام همگان به موضوع عفاف و حجاب را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: با توجه به این که دشمن برای رخنه و نفوذ فرهنگی و آسیب رساندن به جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی از هیچ تلاش و کوششی فرو گذار نیست، پرداختن به فلسفه عفاف و حجاب امری مهم و اساسی است.

امام جمعه مرودشت، همچنین از مسئولان این شهرستان درخواست کرد برای حل مشکل کم آبی شهرک ولایت مرودشت اقدام کنند.

شرکت کنندگان در نماز جمعه مرودشت پس از اقامه نماز در راهپیمایی که از سوی سپاه ناحیه مقاومت مرودشت و ستاد نماز جمعه این شهرستان در دفاع از عفاف و حجاب برگزار شد، حضور یافتند.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر