۴:۵۷:۰۱ - شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۳
امام جمعه مرودشت: بحران کمبود آب در شهرستان مرودشت جدی است
امام جمعه مرودشت با اشاره به جیره‌بندی آب در بخش‌هایی از شهرستان مروردشت بر ضرورت صرفه جویی و راهکار مسئولان برای برطرف شدن مشکل آب تاکید کرد و گفت: بحران کمبود آب در مرودشت جدی است.  به گزارش خبرگزاری تسنیم از مرودشت، حجت‌الاسلام قنبر علی احمدی در جمع نمازگزاران با اشاره به میلاد سراسر خیر

امام جمعه مرودشت با اشاره به جیره‌بندی آب در بخش‌هایی از شهرستان مروردشت بر ضرورت صرفه جویی و راهکار مسئولان برای برطرف شدن مشکل آب تاکید کرد و گفت: بحران کمبود آب در مرودشت جدی است.

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از مرودشت، حجت‌الاسلام قنبر علی احمدی در جمع نمازگزاران با اشاره به میلاد سراسر خیر و برکت امام حسن مجتبی (ع) کریم اهل بیت (ع) و روز اکرام به بیان ویژگی‌های آن حضرت پرداخت و اظهار کرد: ایشان در زندگی با برکتشان رفتار و عمل کریمانه داشتند.

خطیب جمعه مرودشت افزود: گذشت نسبت به کسی که به تو ظلم کرده و صله رحم با کسی که قطع ارتباط کرده و بردباری در برابر افرادی که به شما ظلم کرده‌اند از شاخصه‌های افراد کریم هستند.

وی رفعت و مهربانی نسبت به هم نوع را از شاخصه‌های مسلمانی برشمرد و خاطر نشان کرد: اگر ما با یکدیگر مهربان باشیم ثمره آن وحدت خواهد بود.

حجت‌الاسلام احمدی با بیان آیاتی از کلام وحی گفت: یکی از گروه‌هایی که قیامت را تکذیب می‌کنند افرادی هستند که به یتیمان بی‌توجه هستند و در این زمینه تلاش نمی‌کنند و اما کسانی که دست بر سر یتیم می‌کشند خداوند عبادتی به اندازه تک تک موهای آن یتیم برای آنان ثبت می‌کند.

امام جمعه مرودشت دستگیری از نیازمندان را در این ماه  پرفضیلت را توصیه کرد و با قدردانی از خیران به منظور کمک بیش از ۷۳میلیون تومانی برای کمک به آزادی زندانیان شهرستان، از کسانی که توانایی مالی دارند درخواست کرد تا با شرکت در جشن کریمانه گلریزان سبب بازگشت برخی زندانیان به آغوش خانواده‌شان بشوند.

حجت‌الاسلام احمدی در بخش دیگری از سخنانش به ترفندهای دشمنان برای نابودی دین مردم اشاره و با توجه به سالروز کشف حجاب توسط رضا‌خان، خاطرنشان کرد: کشف حجاب توسط این دست نشانده مزدورها یکی از برنامه‌های آنان برای بی‌دین کردن مردم مسلمان ایران بود، اما مردم در برابر این حیله‌گری سربلند بیرون آمده وحتی برخی زنان به خاطر این مسئله چندسال از خانه‌هایشان بیرون نیامدند.

خطیب جمعه مرودشت به ماهواره به عنوان یکی از حربه‌های دشمنان اشاره و با بیان اینکه آنان با برنامه‌های ماهواره‌ای درصدد سست کردن بنیان خانواده هستند، گفت: بایستی خانواده‌ها در این زمینه اهتمام ویژه‌ای داشته باشند و اجازه ورود چنین ابزاری که مناسب خانواده مسلمان نیست به خانه‌هایشان ندهند.

نماینده ولی فقیه در مرودشت به سخنان مقام معظم رهبری در جمع مسئولان نظام اشاره و عنوان کرد: ایشان در این جلسه سخنانی را گفتند که بایستی برای ما الگو باشد.

وی با اشاره به بخشی از فرمایشات معظم له درباره نقد دولت اظهار کرد: باید نسبت به برخورد با مسئولان و نقد آنان منصف باشیم و همانطوری که مقام معظم رهبری از دولت حمایت می‌کند در برابر از آنان نیز مطالبه می‌کند.

وی فرمایش مقام معظم رهبری پیرامون اعتدال را یادآوری و خاطرنشان کرد: نبایستی با شعار اعتدال برخی نیروهای ارزشی کنار زده شوند.

امام جمعه مرودشت خواستار رفع مشکلات مردم در بخش‌های مختلف شهرستان شد و بار دیگر بر ضرورت رفع مشکلات صنعت، دامداران وکشاورزان مرودشت تاکید کرد.

موضوع صرفه‌جویی در مصرف آب موضوع دیگری بود که امام جمعه مرودشت به خاطر جیره‌بندی آب در بخش‌هایی از شهرستان به آن اشاره و برضرورت صرفه جویی و راهکار مسئولان  برای برطرف شدن آن تاکید کرد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر