۴:۳۸:۱۸ - یکشنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۵
امام جمعه مرودشت: تحقق شعار سال، از طریق تشکیل کمیته اقتصاد مقاومتی امکان پذیر است
 امام جمعه مرودشت گفت: لازمه تحقق شعار امسال، تشکیل قرارگاه اقتصاد مقاومتی در هر شهرستان می باشد.   خبرگزاری ایرنا، موسوی- حجت السلام و المسلمین قنبر علی احمدی امام جمعه مرودشت، در خطبه های این هفته خود ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال جدید و همچنین حلول ماه رجب، ماه استغفار و توبه و

2685

 امام جمعه مرودشت گفت: لازمه تحقق شعار امسال، تشکیل قرارگاه اقتصاد مقاومتی در هر شهرستان می باشد.

 

خبرگزاری ایرنا، موسوی- حجت السلام و المسلمین قنبر علی احمدی امام جمعه مرودشت، در خطبه های این هفته خود ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال جدید و همچنین حلول ماه رجب، ماه استغفار و توبه و میلاد با سعادت پنجمین اختر تابناک امامت و ولایت به تمامی شیعیان ونمازگزاران شهرستان، یکی از صفات انسان مومن را «شناخت خداوند در شرایط سخت و دشوار» برشمرد.

 

احمدی در ادامه، ضمن اشاره به شعار انتخابی سال جدید از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان «اقتصاد مقاومتی-اقدام و عمل»یکی از لازمه های تحقق این شعار درکشور را، تشکیل قرارگاه اقتصاد مقاومتی در سطح شهرستان ها دانست و عنوان داشت: یکی از بهترین حربه ها برای به زانو در آوردن دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در زمینه های اقتصادی، اجرای اقتصاد مقاومتی در راستای اقدام و عمل می باشد زیرا دشمنان این نظام تصور کرده اند که مردم مملکت ما، دو راه پیش رو بیشتر ندارد.

 

وی ادامه داد: سلطه گران می پندارند در شرایط دشوار اقتصادی یا باید با نظام سلطه و آمریکا کنار بیاییم یا فشار های آنها را تحمل کنیم، در صورتی که چنین تصوری اشتباه می باشد زیرا تجربه نشان داده است که کشور هایی که با این کشورها کنار آمده اند، اکنون بعنوان ایادی دست نشانده خود آنها در منطقه، جیره خوار استکبار جهانی و آمریکایی ها شده و نظام اقتصادی آنها نیز دستخوش تغییرات محسوسی توسط ایادی ظلم و مستکبران می گردد.

 

خطیب نماز جمعه مرودشت خاطرنشان ساخت: مردم ایران اسلامی در طول ۳۷ سال گذشته، با “نه گفتن” به آمریکایی ها و ایستادگی و مقاومت در این مسیر، حقانیت خود را به تمامی دنیا اثبات کرده اند به طوریکه امروزه در زمینه های مختلف همچون فناوری نانو و اقتصاد و علوم پیشرفته، در رویارویی با نظام سلطه، حرف های بسیاری برای گفتن دارند.

 

احمدی با اشاره به اینکه ترس از قدرت کنونی ایران اسلامی سبب گردید که آمریکایی ها، خود پای میز مذاکره نشسته و برجام را امضا کنند، تصریح نمود: اکنون زمان آن فرا رسیده است که در مسیر تولید داخلی و استفاده بهینه از ظرفیت های داخلی قدم برداریم و با وجود منابع طبعیی عظیم و نیروی انسانی متخصص، در جهت پیشرفت هرچه بهتر کشور قدم بر داریم.

 

امام جمعه مرودشت در ادامه یکی از مهمترین راهکارهای موجود در جهت تحقق شعار انتخابی سال جدید از سوی مقام معظم رهبری را، تشکیل قرارگاه های اقتصاد مقاومتی توسط فرمانداران هر شهرستان ذکر کرد و اظهار داشت: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در کنار فرماندار و نماینده ولی فقیه در سطح شهرستان بهمراه مسئولان ادارات، باید در یک فضای وحدت و همدلی و به دور از هرگونه شعارهای پوچ و بی اساس، در جهت تحقق این شعار حرکت کنند و سالی عمل گرا را در حوزه های مختلف داشته باشند.

 

حجه الاسلام احمدی از مسئولان ارشد شهرستان نیز تقاضا داشت مدیرانی که توانایی کمتری در راستای تحقق شعار امسال دارند را چنانچه ممکن است از طریق آموزش و یا تذکرات لازم به سمت کسب تخصص لازم سوق دهند و در صورت حاصل نشدن نتیجه مطلوب، از نیروهای متخصص و توانمند انسانی دیگر و جایگزین آنها استفاده کنند.

 

وی در پایان از مردم شهرستان مرودشت که با کمک ها و نذورات خود، ۵۰ قطعه فرش ۶ متری -به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال- را به حرم شریفین عسکری اهدا کردند، قدردانی نمود.

 


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر