۱۵:۱۳:۰۳ - یکشنبه ۱ شهریور ۱۳۹۴
امام جمعه مرودشت: خدمت کردن به این مردم، وظیفه هرمسئول است/ مسئولین انتظار «بنر تقدیر» نداشته باشند
امام جمعه مرودشت گفت: خدمت کردن به این مردم، وظیفه هرمسئولی می باشد و زیبنده نیست یک مسئول، انتظار زدن بنرهای متعدد تقدیر و تشکر در قبال کوچکترین کارها را ازمردم داشته باشد.   پارس دشت- حجت السلام والمسلمین قنبرعلی احمدی درخطبه های نمازجمعه آخرین هفته مرداد ماه ضمن تبریک به مناسبت ششم ذی القعده

81719049-70094080

امام جمعه مرودشت گفت: خدمت کردن به این مردم، وظیفه هرمسئولی می باشد و زیبنده نیست یک مسئول، انتظار زدن بنرهای متعدد تقدیر و تشکر در قبال کوچکترین کارها را ازمردم داشته باشد.

 

پارس دشت- حجت السلام والمسلمین قنبرعلی احمدی درخطبه های نمازجمعه آخرین هفته مرداد ماه ضمن تبریک به مناسبت ششم ذی القعده روز بزرگداشت مقام احمدبن موسی شاهچراغ (ع)گفت: درسایه این امام زاده واجب التکریم که “امین ولایت” نام گرفته، شیراز را بعنوان سومین حرم اهل بیت می خوانند.

 

وی ضمن اشاره به دهه کرامت و روزجهانی مساجد،تصریح کرد: یکی ازبهترین جایگاه محور وحدت بین شیعه وسنی، “مساجد” هستندکه امروزه جریان های صهیونیستی درقالب گروه های “داعش” برای از بین بردن مساجد، جهت کم رنگ کردن محور وحدت امت اسلامی در گوشه وکنار دنیا تلاش می کنند. وی افزود: «کرامت» از اسباب «همدلی و وحدت» می باشد و دهه بزرگ کرامت، دهه تمرین بزرگواری و پاسخ منفی به خواسته های نفسانی است.

 

خطیب جمعه مرودشت ادامه داد: متأسفانه امروزه همه گرفتاری ها و درگیری های ما این است که صفت “کرامت درونی” ما ضعیف می باشد و باید سعی در تقویت داشته باشیم.

 

احمدی درادامه ضمن اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در همایش مجمع جهانی اهل بیت گفت: خوی استکباری مستکبران عالم و در رأس آنها آمریکا، اقتضا می کند که منافع خود را در هر جایی تامین کند و راهبرد جدید آنها ایجاد تردید در بین مردم و ملت ما در “دشمنی با آمریکا” بوده و یکی از بهانه های آنها همین توافق هسته ای است که در مسیر این توافق، دولت و ملت ما توانسته  راه نفوذ را بر دشمنان خود، بسته نگه دارد. بنابراین باید مراقب باشیم دشمنان ما و بویژه آمریکایی ها، به واسطه همین دستاورد بزرگ هسته ای نتوانند در فضای اقتصادی، فرهنگی، سیاسی کشور ما وارد شوند.

 

حجه الاسلام احمدی خاطرنشان ساخت: بطورکلی هدف اصلی دشمن، به وجود آوردن «جریانات دو قطبی» بین ملت و ایجاد تردید و بی حسی بین مردم نسبت به مستکبرین عالم وشل کردن جریان مقاومت -که امروزه بواسطه آن توانسته ایم درمقابل همه توطئه های آنها بایستیم- و سعی درقراردادن مردم درمقابل حاکمیت  و ایجاد اختلاف بین مسلمین وتجریه بین عراق و سوریه را دارندکه این خود، نشان دهنده این است که علاوه بر هراسی که ازملت و کشور ایران دارند، آمریکایی ها خود بعنوان بزرگترین مستکبر دنیا، به هیچ وجه قابل اعتماد نیستند.

 

وی درادامه ضمن تبریک مجدد به آزادگان سرافراز میهن اسلامی و فرا رسیدن هفته دولت و روز پزشک به همه این اقشار،عنوان کرد: خدمت کردن به این مردم، وظیفه هرمسئولی می باشد و مسئولان ما نباید انتظار زدن بنرهای متعدد در قبال کوچکترین کارها را ازمردم داشته باشند و زیبنده یک مقام مسئول نیست.

 

احمدی توجه به کمک به ساخت مصلی از ناحیه شرکت ها و بویژه پتروشیمی شیراز را خواستارشد و اظهارداشت: از پتروشیمی شیراز بعنوان یکی از بزرگترین صنعت های کشور و منطقه که همواره مورد حمایت ما می باشد می خواهیم که سهم ویژه ای را در مسیر ساخت مصلی شهر به عهده گیرد.

 

شایان ذکراست که دربین الصلاتین از تعدادی از آزادگان سرافراز شهرستان و هیت امنایی مساجد فعال شهرستان با اهداء لوح تقدیر، تشکر به عمل آمد.

  1. بهزاد   شهریور ۱, ۱۳۹۴  

    ……که تا راه میره برای خودشون بنر میزنونند! فک میکنند کسی نمی فهمه

  2. حسيني   شهریور ۳, ۱۳۹۴  

    اجرکم عندالله. درود بر شما که علیرغم اینکه اهل این شهر نیستید ولی همواره منافع مردم این شهر را در نظر داشته اید و حقوق انها را پیگیری نموده اید. شما یک الگوی بسیار خوب برای سایر مسئولین می باشید


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر