۱۲:۱۶:۵۰ - دوشنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۵
امام جمعه مرودشت: غدیر، معیار شناسایی مومن واقعی از منافق است
امام جمعه مرودشت گفت: حادثه غدیر، بهترین میدان نمایش انسانی است و به معنای واقعی کلمه خود بهترین معیار شناسایی مومن واقعی از دشمنان و منافقان بوده و هست.   ایرنا، موسوی- حجت الاسلام والمسلمین قنبر علی احمدی در جمع مردم مرودشت افزود: به فرموده حضرت امام راحل عظیم الشان انقلاب ولایت فعلی نیز ادامه

82232866-71022377

امام جمعه مرودشت گفت: حادثه غدیر، بهترین میدان نمایش انسانی است و به معنای واقعی کلمه خود بهترین معیار شناسایی مومن واقعی از دشمنان و منافقان بوده و هست.

 

ایرنا، موسوی- حجت الاسلام والمسلمین قنبر علی احمدی در جمع مردم مرودشت افزود: به فرموده حضرت امام راحل عظیم الشان انقلاب ولایت فعلی نیز ادامه دهنده همان ولایت رسول الله (ص) است که مومنان واقعی باید ولایت پذیری خود را در صحنه عمل نمایش دهند.

وی ادامه داد: چنانچه بخواهیم در کل کشور جایگاه ولایت آسیبی نبیند باید در تمام شهرستان ها و مراکز مردم آن منطقه حول “ولایت پذیری” و نمایندگان ولی فقیه حرکت کنند زیرا هرگونه فاصله افتادن بین ولایت پذیری واقعی در معنای کلمه خود علاوه بر آسیب رساندن به منطقه و وقوع جنایات و مشکلات، زمینه ساز بروز و تشکیل گروهک های منافقی همچون داعش و گروهک های تکفیری وسلفی و… خواهد شد.

احمدی ضمن بر شمردن اوصاف ولایت پذیری، نمونه بارز ولایت واقعی و تفاوت آن با ولایت گریزی را در فتنه سال  ۱۳۸۸برشمرد و اظهار داشت: در سال ۸۸ نیز عده ای از افراد ساده لوح به دلیل اختلافاتی که بین خود با ولایت فقیه پدیدار ساختند، زمینه ساز این فتنه بزرگ شدند.

وی مدیریت واقعی انقلابی را برگرفته از حادثه غدیر دانست و بیان داشت: زنده بودن دین در صحنه اجتماع و انقلابی گری معین از ویژگی های این نوع مدیریت است و به دور از هر گونه فضای اختلاس، بی بند و باری، بدحجابی، دروغ،  تزویر و نیرنگ، در مسیر اصلی انقلاب حرکت می کند.

امام جمعه مرودشت ضمن انتقاد از اختلاس های موجود و شرایط نامناسب بروکراسی های اداری در کشور که خود باعث به وجود آمدن تخلفات مالی واختلاس های بزرگ در بین یک عده از مدیران ومسولان شد اظهار داشت: اگر یک عده از مدیران دستگاه های دولتی و اداری کشور، درک واقعی از معنای حادثه غدیر و مسیر ولایت را پیدا کرده بودند هرگز چنین تخلفاتی مشاهده نمی شد.

وی ادامه داد: به دنبال این اختلاس ها، زمینه پیدایش یک سری بی بند وباری ها و بدحجابی ها توسط عده ای از زنان و دختران شکل گرفت که بی حیایی را در جامعه اسلامی به اوج رساندند که در صورت برخورد با مشکلا قبلی، این اتفاق صورت نمی گرفت.

احمدی اظهارداشت: متاسفانه امروزه شیوه نامناسب تدریس یک عده از دبیران ادبیات فارسی در کشور باعث شده است که در بین دانش آموزان بسیاری از مقاطع نوعی درس گریزی و ترس از کتاب ادبیات شیرین فارسی به وجود آید که این درس و شیوه تدریس و امتحان گرفتن آن در بین دانش آموزان تلخ جلوه کند.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر