خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
۹۴/۰۴/۱۵ ۰۵:۳۳
شناسه خبر : 8382

امام جمعه مرودشت: مذاکرات به‌جایی نرسد، چیزی را از دست نمی‌دهیم

امام جمعه مرودشت گفت: اقدامات دشمنان، ما را هر روز شکوفاتر کرده است و امروز نیز در موضوع مذاکرات باید بدانیم اگر دشمن توافق نکند چیزی را از دست نمی‌دهیم. فارس، حجت‌الاسلام قنبرعلی احمدی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به شب‌های قدر این ایام را فرصتی برای زدودن گناهان دانست و اظهار ...

13930427000318_PhotoA

امام جمعه مرودشت گفت: اقدامات دشمنان، ما را هر روز شکوفاتر کرده است و امروز نیز در موضوع مذاکرات باید بدانیم اگر دشمن توافق نکند چیزی را از دست نمی‌دهیم.

فارس، حجت‌الاسلام قنبرعلی احمدی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به شب‌های قدر این ایام را فرصتی برای زدودن گناهان دانست و اظهار داشت: باید این ایام را به‌خوبی بشناسیم و آن را درست درک کرده و از این نعمت اللهی استفاده کنیم.

 

امام‌جمعه مرودشت افزود: این ایام مصادف شده با سالروز شهادت مدافع عدالت، مبارز با ظلم و دست‌اندازان با بیت‌المال امام علی (ع) که باید این الگوی بشریت خط‌مشی ما باشد و امروز در مسیرمان که با خط سازش و همراه شدن با ظالم و از طرفی خط مبارزه با ظالم روبه‌رو هستیم در مسیر خط دفاع از مظلوم قرار گیریم.

 

وی با اشاره به خیانت‌های آمریکا و تحریم‌های آن‌ در طول انقلاب گفت: اقدامات دشمنان، ما را هر روز شکوفاتر کرده است و امروز نیز در موضوع مذاکرات باید بدانیم اگر دشمن توافق نکند چیزی را از دست نمی‌دهیم.

 

خطیب جمعه مرودشت در ادامه تصریح کرد: امروز دشمن با راه‌اندازی داعش به دنبال این است که دنیا را با اسلام بدبین و موج اسلام‌هراسی را روزبه‌روز بیشتر کند و با نشان دادن چهره‌ای زشت از اسلام شاهد هستیم که در برخی کشورها به مساجد شیعیان نیز حمله تروریستی می‌کنند.

 

احمدی خاطرنشان کرد: خط مبارزه با ظلم همچنان ادامه دارد و ما نباید سلاح خود را بر زمین بگذاریم.

 

وی با تاکید بر تکیه‌بر اسلام ناب محمدی و نفی اسلام آمریکایی و شیعه لندن‌نشین خاطرنشان کرد: مواظب باشیم در دام اسلامی که مورد حمایت لندن نشین‌ها و آخوندهای درباری است قرار نگیریم که هر دو برادران شیطان هستند.