۷:۵۵:۰۸ - پنجشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۴
امام جمعه مرودشت: مسئولین شهرستان از جوانان متخصص و بومی، به دور از سیاسی کاری استفاده نمایند
امام جمعه مرودشت گفت: بهتر ازیاد وخاطره شهدا، یاد و خاطره دیگری نیست.   موسوی، خبرگزاری ایرنا- حجت السلام والمسلمین قنبر علی احمدی امام جمعه مرودشت در خطبه های این هفته خود، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ولادت حضرت امام حسن عسکری (ع)و حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و همچنین اظهار تسلیت به مناسبت شهادت حضرت

kolaheee

امام جمعه مرودشت گفت: بهتر ازیاد وخاطره شهدا، یاد و خاطره دیگری نیست.

 

موسوی، خبرگزاری ایرنا- حجت السلام والمسلمین قنبر علی احمدی امام جمعه مرودشت در خطبه های این هفته خود، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ولادت حضرت امام حسن عسکری (ع)و حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و همچنین اظهار تسلیت به مناسبت شهادت حضرت معصومه(س) و فداییان اسلام از جمله شهید نواب صفوی، بیان داشت: در سایه ۸ سال دفاع مقدس، پر افتخارترین و درخشان ترین دفاع را درصحنه های بین المللی و منطقه ای به نمایش گذاشتیه ایم که در۲۰۰ سال اخیر بی سابقه بوده است.

 

وی با اشاره به تاریخ و تعرضاتی که به خاک ایران شده ازجمله عهدنامه ذلت بار گلستان و ترکمنچای، جنگ بین ایران ودولت عثمانی، سیاست های استعماری انگلستان که منجر به تجزیه مالکیت کشور بحرین ازایران شد و … ابراز داشت: پس از انقلاب با رهبری امام عظیم الشان انقلاب و ولایت فقیه و مقام معظم رهبری، در طول ۸ سال دفاع مقدس، یک وجب ازخاک ایران اسلامی را به دشمنان نداده ایم. خطیب نمازجمعه مرودشت ادامه داد: امروز هم با درایت مقام معظم رهبری و هوشیاری تیم مذاکره کننده درصحنه دیپلماسی، مذاکرات برجام را با ۵+۱ امضاء کردیم که طبق ان الحمدالله دانش هسته ای ما نیز به رسمیت شناخته شد.

 

وی افزود: به یاری خدا روز به روز شاهد پیشرفت و عظمت ایران اسلامی دردنیا هستیم و درتمامی صحنه ها، پاسخ دندان شکنی به دشمنان داده ایم.

 

احمدی ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای دفاع مقدس و به ویژه شهدای گمنام اظهار نمود: آسایش و امنیت بالای این روزهای ما، مرهون تلاش وجانفشانی های این عزیزان وکبوتران خونین بال می باشد و همواره بهتر از یاد وخاطره شهدا، هرگز یاد وخاطره دیگری نیست.

 

وی ضمن اشاره به تعرض تفنگداران آمریکایی به آب های این کشوربیان داشت: کار به جایی رسیده که قدرت دیپلماسی ونظامی ما، درکنار یکدیگر باعث شد که آمریکایی ها از حرکت خود عذر خواهی کنند و رأفت اسلامی ما نیز شامل حال آنها گردید و متجاوزین را آزاد کردیم.

 

احمدی یکی از جنگ هایی را که در دنیا امروزه برعلیه کشور ایران به پا می باشد را جنگ اقتصادی دانست وعنوان کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، برای خروج از این بحران، بهترین راهکار “اقتصاد مقاومتی”، تولید درونی، مدیریت های خلاق و پویا و استفاده بهینه از منابع داخلی می باشد.

 

وی همچنین هدف از جنگ های نیابتی دشمنان در منطقه را، رو در روی هم گذاشتن کشور های اسلامی توسط دشمنان و به ویژه آمریکا، انگلیس واسراییل دانست و گفت” متأسفانه دراین بین، کشور عربستان صعودی متوجه این موضوع نیست و بازیچه دست دشمنان قرارگرفته است.

 

امام جمعه مرودشت همچنین تحلیل های یک عده را در داخل کشور از جانفشانی های سربازان ما در منطقه سوریه وعراق نادرست و زشت خواند و اظهار داشت: مرز امروز و خط مقدم ما در مبارزه با دشمنان، در منطقه سوریه و عراق می باشد و اگر ما امروزه در آنجا دفاع نکنیم و به آنها کمک نکنیم، قطعأ دشمن هرچه سریعتر به خاک کشور ما هجوم خواهد آورد.

 

وی یک سری از تجزیه و تحلیل های صورت گرفته درحوزه و دانشگاه را توسط عده ای از افراد و از سر نادانی دانست و تأکید نمود: باید برای این اندیشه هایی که متناقص با اندیشه های اسلامی و ولایت فقیه است، اظهار تأسف نمود زیرا هدف اصلی امروز دشمنان این نظام، ریشه کن کردن اسلام و شیعه در دنیا می باشد.

 

احمدی همچنین ضمن تسلیت به خانواده سرهنگ خلیان شهید حمید عفیفی پور، از تمامی مردم شهرستان تقاضا داشت که درمراسم استقبال از شهدای گمنام این استان، حضور مستمر و پررنگی داشته باشند و بار دیگر با حضور خود، آب سردی بر پیکره دشمنان و یاوه گویان نظام بریزند.

 

امام جمعه مرودشت در پایان یکی از نکات بارزی را که مردم در انتخابات پیش رو همواره باید مد نظر خود داشته باشند را، “مطیع محض ولایت فقیه بودن” کاندیداها دانست و اظهار داشت: مردم افرادی را انتخاب کنند که دلداده این انقلاب و نظام بوده و مانند یک رزمنده که جان و مال خود را برای حفظ این نظام به صحنه آورده، به فکر حل مشکلات مردم باشد زیرا یک عده همواره در حال نقش بازی کردن هستند و با یدک کشیدن اسم ولایت فقیه وخون شهدا، به دنبال سوء استفاده هستند.

 

وی افزود: قطعأ نامزدهایی که در حال هزینه کردن های سنگین جهت ورود به مجلس خبرگان یا شورای اسلامی هستند، در آینده نزدیک نیز به دنبال جبران آن از بیت المال بوده و بیشتر منافع مادی خود و نزدیکان خود را دراولویت قرار می دهند تا مردم.

 

حجه الاسلام احمدی از مسئولان شهرستان نیز تقاضا کرد که از وجود این همه جوانان و نیرو های تحصیلکرده و متخصص، در جاهای مختلف استفاده کنند و از هرگونه سیاسی کاری پرهیز نمایند.

 

شایان ذکر است که در پایان مراسم، به همت فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان از تعدادی از موتورسیکلت سوارانی که قوانین و مقررات را رعایت نموده بودند، با اهدای کلاه ایمنی، تقدیر بعمل آمد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر