۹:۵۶:۰۷ - دوشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۵
امام جمعه مرودشت: هدف دشمن، ترویج فساد و اخلاق ستیزی است
امام جمعه مرودشت گفت: یکی از اهداف عمده ای که دشمنان این نظام دنبال می کنند، ترویج فساد و اخلاق ستیزی یا اباحه گری است.   ایرنا، موسوی- حجت الاسلام قنبر علی احمدی در خطبه های نماز جمعه این هفته مرودشت افزود: با توجه به جایگاه ایران اسلامی در منطقه و نگرش بدبینانه دشمنان نسبت

82266375-71090925

امام جمعه مرودشت گفت: یکی از اهداف عمده ای که دشمنان این نظام دنبال می کنند، ترویج فساد و اخلاق ستیزی یا اباحه گری است.

 

ایرنا، موسوی- حجت الاسلام قنبر علی احمدی در خطبه های نماز جمعه این هفته مرودشت افزود: با توجه به جایگاه ایران اسلامی در منطقه و نگرش بدبینانه دشمنان نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی باید همگان مراقب دسیسه های دشمن به ویژه در ارتباط با عزاداری ها و برپایی آیین های سوگواری ایام محرم باشند.

وی بیان داشت: دشمنان اسلام تلاش بسیاری کردند تا مکتب امام حسین (ع) و حرکت در مسیر ائمه معصومین (ع) را از ما بگیرند اما در این راه ناکام ماندند از این رو با راه اندازی گروهک های تکفیری و داعش قصد دارند اسلام را در مقابل اسلام قرار دهند.

امام جمعه مرودشت ادامه داد: همچنین دشمنان می کوشند از طریق نفود فرهنگی، به اسلام و انقلاب اسلامی ضربه وارد کنند.

احمدی افزود: در واقعه کربلا به سبب اینکه هدف احیای دین، ارزش های اسلامی و برپا نگه داشتن نماز بود، اهل بیت (ع) از همه هستی و جان خود گذشتند تا فطرت توحیدی، وحدانیت و ارزش های اسلامی باقی و استوار بماند و ما نیز باید برای حفاظت از این دستاوردها هوشیارانه و با تمام وجود تلاش کنیم.

امام جمعه مرودشت اظهار کرد: عاشورا، بزرگترین نمایش صبر و استقامت در طول تاریخ و حرکت اسرا تکمیل کننده این واقعه عظیم است.

احمدی گفت: خطبه های پرشور حضرت امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س) به عنوان تکمیل کننده مسیر و قیام امام حسین (ع) در عاشورا بود و این بزرگواران با نهضت روشنگری خود توانستند افکار جامعه را در آن زمان معطوف به حق و حقیقت کنند.

وی ادامه داد: ما نیز باید از اهل بیت (ع) شکیبایی و استقامت در مقابل بلایا و حوادث، رعایت حلال و حرام، انصاف، مروت و جوانمردی را به همراه توجه ویژه به نماز و امر به معروف و نهی از منکر، فراگیریم.

احمدی در پایان ضمن تشکر از مردم شهرستان ومسولان هیات عزاداری در سطح شهرستان بار دیگر ضمن گلایه از عدم برنامه ریزی متولیان امر در خصوص راه اندازی برنامه های عزاداری در سطح شهرستان به صورت محوری ومتمرکز بیان داشت: تمامی این قبیل از مشکلات ریشه در مسئولان و عناصری دارد که با تفکرات اشتباه خود مردم را به این سو و آن سو می کشانند و اجازه برگزاری مراسمات را بصورت محوری در سطح شهرستان به انان نمی دهند.

 

وی همچنین از پرسنل نیروی انتظامی شهرستان وسربازان گمنام وعوامل بیسج وسپاه وسایر ارگان های مربوطه  که در برقراری نظم وامنیت در خصوص برقراری عزاداری ها در این دهه تلاش مستمری داشتند  تشکر وقدرادنی بعمل آورد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر