۱۰:۴۳:۳۸ - یکشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶
امام جمعه مرودشت: همه باید از شورای نگهبان تمکین کنند
امام جمعه مرودشت گفت: شورای نگهبان به عنوان بهترین فیلتر و نبض انقلاب و اسلام بوده و تمکین از آن و قانون انتخابات وظیفه همگان است.   به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، حجت‌الاسلام قنبر علی احمدی در خطبه‌های این هفته خود ضمن اشاره به هفته سلامت اظهار داشت: با توجه به شعار انتخابی هفته

IMG_5419.JPGGGGGG

امام جمعه مرودشت گفت: شورای نگهبان به عنوان بهترین فیلتر و نبض انقلاب و اسلام بوده و تمکین از آن و قانون انتخابات وظیفه همگان است.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، حجت‌الاسلام قنبر علی احمدی در خطبه‌های این هفته خود ضمن اشاره به هفته سلامت اظهار داشت: با توجه به شعار انتخابی هفته ملی سلامت امسال تحت عنوان (زندگی سالم و با نشاط و امید) باید توجه کرد که یکی از شایع‌ترین بیماری‌های موجود در بین مردم افسردگی است.

 

وی برخی از دلایل شیوع بیماری افسردگی در بین مردم جامعه را علاوه بر عامل ژنتیکی، مسائلی از قبیل بیکاری، فقر، تنبلی و آلوده شدن به گناه و دانست و بیان کرد: مردم در جهت دوری از این بیماری باید به غذاهای خانگی روی آورده و با مصرف سبزی و میوه و تقویت معنویت و انس با قرآن ، اخلاق و معنویت و نشاط را به جامعه تزریق کنند.

 

خطیب جمعه مرودشت در ادامه عوامل تحقق عینی اقتصاد مقاومتی را برشمرد و ابراز داشت: همواره در خصوص رونق تولید و اشتغال و تحقق عینی اقتصاد مقاومتی علاوه بر استفاده از مدیران جهادی و انقلابی و به صحنه آوردن جوانان متدین، انقلابی و تحصیل کرده، مواردی مانند بانکداری بدون ربا و حذف قوانین دست و پا‌گیر اداری موجود و ممانعت از ورود کالاهای قاچاق نیز موثر است.

 

احمدی از دلایل دیگر عدم رونق تولید و اشتغال را نداشتن مهارت کافی شغلی و زندگی بین جوانان و روستاییان دانست و افزود: در سال‌های اخیر دولت تلاش‌های زیادی در جهت خدمت‌رسانی به روستاییان از جمله واگذاری آب، برق، گاز و…انجام داده ولی متاسفانه یکی از دلایل افزایش مهاجرت روستاییان به شهر نداشتن مهارت شغلی و زندگی مناسب است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اهمیت انتخابات در کشور، اضافه کرد: شورای نگهبان به نوان بهترین فیلتر ناخالصی‌ها و نبض انقلاب و اسلام  است و همه باید ضمن احترام به دستورات و قوانین از آن تمکین کنند.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر