۹:۱۵:۵۷ - شنبه ۶ دی ۱۳۹۳
امام جمعه مرودشت: ۹ دی تجلی بصیرت مردم مقابل اندیشه‌های انحرافی بود
امام جمعه مرودشت با اشاره به فرارسیدن ۹ دی ماه این روز را در تاریخ ایران اسلامی جاودانه خواند و گفت: در این روز باشکوه، عظمت و اقتدار خودجوش مردم بابصیرت ایران اسلامی در برابر تفکرات و اندیشه‌های انحرافی به نمایش گذاشته شد.    به گزارش خبرگزاری تسنیم از مرودشت، حجت‌الاسلام قنبرعلی احمدی در جمع

امام جمعه مرودشت با اشاره به فرارسیدن ۹ دی ماه این روز را در تاریخ ایران اسلامی جاودانه خواند و گفت: در این روز باشکوه، عظمت و اقتدار خودجوش مردم بابصیرت ایران اسلامی در برابر تفکرات و اندیشه‌های انحرافی به نمایش گذاشته شد.

 

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از مرودشت، حجت‌الاسلام قنبرعلی احمدی در جمع نمازگزاران این شهر با اشاره به فرارسیدن ۹ دی ماه این روز را در تاریخ ایران اسلامی جاودانه خواند و اظهار داشت: در این روز باشکوه، عظمت و اقتدار خودجوش مردم بابصیرت ایران اسلامی در برابر تفکرات و اندیشه‌های انحرافی به نمایش گذاشته شد.

 

خطیب جمعه مرودشت افزود: مردم ایران اسلامی بصیرت خود را با اطاعت از منویات رهبر انقلاب در این روز به میدان آوردند و توطئه‌های دشمنان را بار دیگر خنثی و به زباله‌دان تاریخ فرستادند.

 

وی خاطرنشان کرد: این فتنه خیانت بزرگی بود که برخی در داخل قصد داشتند برای دشمن به ارمغان بیاورند و ایران را جولانگاه بیگانگان کنند.

 

امام جمعه مرودشت اظهار داشت: ملت ایران نشان داده است که هرکس بخواهد در برابر آرمان‌های انقلاب، امام راحل و اندیشه ولایت فقیه بایستد هیچ جایگاهی میان آنان ندارد.

 

وی با بیان اینکه آزادی کشور را مدیون شهدا هست، عنوان کرد: مسئولان کشور باید مواظب باشند که هیچ عوامل فتنه‌ای در مسئولیت‌های کشور حتی در پایین‌ترین سطح مدیریت جایگاهی نداشته باشند.

 

احمدی با توجه به اهمیت حقوق شهروندی به موضوع استفاده برخی از سیگار و قلیان در اماکن عمومی اشاره و تصریح کرد: عدم استفاده از قلیان و تجاوز به حقوق دیگران باید به فرهنگ عمومی تبدیل شود.

 

امام جمعه مرودشت با اشاره به کاهش قیمت نفت و دخالت عربستان سعودی در این امر گفت:عربستان با این کار خود به نوعی دست به تحریم زده است.

 

وی افزود: سعودی‌ها با حمایت از جریان تکفیری و همکاری با دشمنان ایران زمینه نابودی خود را فراهم کرده است و باید بداند که ایران اسلامی منابع سرشار دیگری هم دارد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر