۴:۳۲:۲۲ - شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۳
امام جمعه موقت مرودشت مطرح کرد: نقش بی‌بدیل سربازان گمنام امام زمان(عج) در امنیت کشور
امام جمعه موقت مرودشت گفت: امروز امنیت کشور مرهون تلاش‌های بی‌وقفه سربازان گمنام امام زمان(عج) است. به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، حجت‌الاسلام ابراهیم کلانتری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر با تبریک میلاد پربرکت منجی عالم بشریت به تشریح مسئله امامت و ولایت پرداخت و اظهار داشت: وجود بابرکت حضرت مهدی(عج)

امام جمعه موقت مرودشت گفت: امروز امنیت کشور مرهون تلاش‌های بی‌وقفه سربازان گمنام امام زمان(عج) است.

به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، حجت‌الاسلام ابراهیم کلانتری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر با تبریک میلاد پربرکت منجی عالم بشریت به تشریح مسئله امامت و ولایت پرداخت و اظهار داشت: وجود بابرکت حضرت مهدی(عج) نعمت گران‌بهایی بوده که خداوند متعال بر عالمان عرضه کرده است.

وی به عمل وقیحانه و وحشیانه تکفیری‌ها و گروه تروریستی موسوم به داعش در عراق به ویژه مردم شهر موصل اشاره کرد و با محکوم کردن عمل آنان بیان داشت: خواسته همگی ما شیعیان امام زمان(عج) این است که مسلمانان جهان متحد شوند و ریشه آنها را برای همیشه از روی زمین بردارند.

خطیب موقت جمعه مرودشت ضمن بیان احادیث و روایتی در مورد حضرت مهدی(عج) افزود: بنا بر احادیث ظهور امام زمان باعث وحدت کلمه بر روی زمین می‌شود و حق به اهل خویش برمی‌گردد و پاکی هر جایی را فرا می‌گیرد.

کلانتری ادامه داد: انتظار برای حضرت مهدی(عج) جامعه را می‌سازد و باعث خودسازی، امید به آینده و امنیت جهانی می‌شود.

امام جمعه موقت مرودشت بر ضرورت وحدت بین مسئولان و توجه به رضای حق‌تعالی در کارها تأکید و تصریح کرد: اگر زمانی مسئولی عوض می‌شود برخی به شایعات دم نزنند و جامعه را درگیر مسائل حاشیه‌ای نکنند.

وی با اشاره به نامگذاری روز میلاد امام عصر(عج) به‌نام سربازان گمنام امام زمان به اهمیت نقش نیروهای وزارت اطلاعات اشاره و خاطرنشان کرد: امروز امنیت کشور مرهون تلاش‌های بی‌وقفه این عزیزان است و همگی ما در جریان دستگیری عبدالمالک ریگی سرکرده تروریست‌ها که بسیاری از هموطنان را به شهادت رساند به اهمیت جایگاه این سربازان انقلاب و تلاش آنان پی بردیم.

نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی مرودشت با اشاره به فرا رسیدن هفته جهاد کشاورزی به نقش جهادگران در طول انقلاب و دفاع مقدس اشاره کرد و ابراز داشت: امروز نیز کشاورزان در خط مقدم تولید هستند.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر