۴:۴۵:۲۵ - شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۳
امر به معروف و نهی از منکر مهم‌ترین پیام‌ قیام عاشورا است
 امام جمعه مرودشت امر به معروف و نهی از منکر را از مهم‌ترین پیام‌های قیام عاشورا دانست و گفت: متولیان عزاداری و خطبا در راستای عمق‌بخشی و بصیرت در مراسم‌های ماه محرم در زمینه پیام عاشورا سخنرانی کنند.    به گزارش خبرگزاری تسنیم از مرودشت، حجت‌الاسلام قنبر علی احمدی در جمع نمازگزاران مرودشت با اشاره

139304201747039473183363

 امام جمعه مرودشت امر به معروف و نهی از منکر را از مهم‌ترین پیام‌های قیام عاشورا دانست و گفت: متولیان عزاداری و خطبا در راستای عمق‌بخشی و بصیرت در مراسم‌های ماه محرم در زمینه پیام عاشورا سخنرانی کنند.

 

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از مرودشت، حجت‌الاسلام قنبر علی احمدی در جمع نمازگزاران مرودشت با اشاره به نزدیکی ایام محرم، اظهار کرد: برگزاری مجالس عزاداری همواره برای ما یک پشتیبان معنوی و الهی بوده و باید این مجالس طوری برنامه‌ریزی شود که مبنای قیام حضرت اباعبدالله الحسین(ع) بیش از پیش شناخته شود.

 

وی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر از مهم‌ترین پیام‌های قیام عاشورا است، اظهار کرد: متولیان عزاداری و خطبا در راستای عمق بخشی و بصیرت در مراسم‌های ماه محرم در این زمینه سخنرانی کنند.

 

احمدی با گلایه از پخش موسیقی در اماکن مذهبی بر ضرورت دوری کردن از این برنامه‌ها تاکید و تصریح کرد: نباید کاری کنیم که اباهه‌گری در مجالس ما به ویژه در اماکن مذهبی ترویج پیدا کند.

 

امام جمعه مرودشت با اشاره به هفته اولیا و مربیان به پیوند محکم و ارتباط این دو نهاد تاکید و از مسئولان وخانواده‌ها خواست تا زمینه ارتباط هر چه بیشتر بین خانه، مدرسه و مسجد را فراهم کنند.

 

وی با بیان اینکه برخی از موتورسواران به ویژه افراد بزرگسال از نحوه برخورد ماموران نیروی انتظامی گلایه دارند، گفت: لازم است نیروی انتظامی به جای برخورد نامناسب با این افراد موتورسوار به مسائلی دیگر از قبیل برخورد با بی‌حجابی بپردازد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر