۱۵:۵۳:۰۵ - شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۵
انتخابات انجمن نمایش مرودشت برگزار شد
انتخابات شورای سیاستگذاری نمایش شهرستان مرودشت برگزار گردید.   به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت؛ در آئین افتتاحیه این انتخابات شهرام صالحی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت با اشاره به لزوم شناسایی جایگاه هنر و هنرمند توسط فعالان رشته نمایش از ایشان خواست ارزش وجودی هنر نمایش

IMG_9174

انتخابات شورای سیاستگذاری نمایش شهرستان مرودشت برگزار گردید.

 

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت؛ در آئین افتتاحیه این انتخابات شهرام صالحی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت با اشاره به لزوم شناسایی جایگاه هنر و هنرمند توسط فعالان رشته نمایش از ایشان خواست ارزش وجودی هنر نمایش را بازشناسی کرده و در تقویت جایگاه آن بکوشند.

 

وی با اشاره به الگو گیری نوجوانان و جوانان از جامعه هنری بیان داشت: هر فرد با ورود به جرگه هنرمندان تعهداتی را در قبال جامعه پذیرفته و باید به آن پای بند باشد لذا هنرمند نمی تواند و نباید در فضای انتزاعی کار و زندگی کرده و بایسته های اجتماعی را نادیده بگیرد.

 

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان به فرصت های فراوان موجود درشهرستان اشاره و افزود: امروز جامعه جوان ما نیازمند آگاهی و اندیشه های روشن است و بخش فرهنگ و هنر باید در انتقال این مفاهیم یاری رسان سایر بخش ها باشد.

 

صالحی برگزاری انتخابات در انجمن های هنری را یک وسیله و نه یک هدف برشمرد و گفت : انتخاب شدن یا نشدن افراد مهم نیست مهم این است که هنرمندان این شهر برای تعالی فعالیتهای روز آمد و موثر تلاش کنند.

 

گفتنی است که با سخنرانی و اعلام برنامه کاندیداهای ریاست انجمن نمایش، این انتخابات انجام گرفت و سید محمد حسینی به عنوان رئیس انجمن و نماینده حاضر در شورای سیاستگذاری نمایش استان و هادی امامی مقدم نیز به عنوان علی البدل انتخاب و معرفی گردیدند.

 

IMG_8801 IMG_8962 IMG_8969 IMG_8991 IMG_9060 IMG_9109


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر