۹:۲۳:۳۸ - چهارشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۴
انتخاب معتمدان هیئت اجرایی انتخابات خبرگان رهبری در مرودشت‌
معتمدان هیئت‌های اجرایی انتخابات مجلس خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه شهرستان مرودشت انتخاب شدند. به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، سرپرست فرمانداری مرودشت  در جلسه انتخاب معتمدان عضو هیئت اجرایی انتخابات مجلس خبرگان رهبری مرکز حوزه انتخابیه مرودشت که در سالن اجتماعات این فرمانداری تشکیل شد اظهار داشت: وظیفه و هدف ما ایجاد فضای برابر

13940903000432_PhotoA

معتمدان هیئت‌های اجرایی انتخابات مجلس خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه شهرستان مرودشت انتخاب شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، سرپرست فرمانداری مرودشت  در جلسه انتخاب معتمدان عضو هیئت اجرایی انتخابات مجلس خبرگان رهبری مرکز حوزه انتخابیه مرودشت که در سالن اجتماعات این فرمانداری تشکیل شد اظهار داشت: وظیفه و هدف ما ایجاد فضای برابر و مناسب برای فعالیت و مشارکت تمام گروه‌ها و سلیقه‌ها و درنهایت حضور حداکثری مردم شریف در انتخابات است.

محمدرسول زارع خواستار پایبندی مجریان و متولیان امر برگزاری انتخابات به قانون در این شهرستان شد و بیان داشت: هیچ مصلحتی بالاتر از قانون‌مداری و تبعیت از قانون در انتخابات نیست.

حجت‌الاسلام محمود توسلی رئیس شورای نگهبان مرودشت نیز در این نشست از رأی مردم به‌عنوان امانت اللهی و حق‌الناس یاد کرد و گفت: مجریان انتخابات با پایبندی به اصول و قوانین به‌گونه‌ای عمل کنند که فردای قیامت شرمسار درگاه خداوند نشوند.

در این نشست با حضور ۳۰ معتمد محلی مدعو رأی‌گیری انجام و ابراهیم کشاورزی، حسین‌علی رنجبر، نوازالله زارع، علی حبی، غلامعلی خسروانی، محمد آقارضی، فلامرز جمشیدی و علی‌اصغر علی ‌اکبرزاده به‌عنوان هشت عضو اصلی و عبدالمجید ایزدی، حمدالله رزمی، مسلم رمضانی، سیاوش رشیدی و هوشنگ ده‌خیری به‌عنوان پنج عضو علی‌البدل انتخاب شدند.

  1. مجتبی   آذر ۲۵, ۱۳۹۴  

    بگو رزمندگان اسلام وخلاص…

  2. اصغر   آذر ۲۵, ۱۳۹۴  

    آقایواش تر.طعنه ات رابه پهنایت بزن.باخودت مشکل داری یابارزمندگانی که ازجانشان برای آبرووحفظ این مملکت دریغ نکردند.بدان که رزمندگان اسلام درهمه زمانها حرمت دارندوباعث افتخارهستند.

  3. سیامک   آذر ۲۵, ۱۳۹۴  

    انصافا انسانهای مخلصی هستند


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر