۱۳:۲۶:۰۴ - دوشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۴
انتصاب یک معاون فرماندار و پنج بخشدار در شهرستان های استان فارس
سید محمد علی افشانی استاندار فارس با صدور احکامی، معاون فرماندار شهرستان پاسارگاد و همچنین بخشداران سیمکان و کردیان شهرستان جهرم، پاسارگاد شهرستان پاسارگاد، شیبکوه شهرستان فسا و آباده طشک شهرستان نی ریز را منصوب کرد.   پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس- در حکم استاندار فارس خطاب به علی علیزاده آمده است: به موجب این

81872816-70364714

سید محمد علی افشانی استاندار فارس با صدور احکامی، معاون فرماندار شهرستان پاسارگاد و همچنین بخشداران سیمکان و کردیان شهرستان جهرم، پاسارگاد شهرستان پاسارگاد، شیبکوه شهرستان فسا و آباده طشک شهرستان نی ریز را منصوب کرد.

 

پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس- در حکم استاندار فارس خطاب به علی علیزاده آمده است: به موجب این حکم و بنا به پیشنهاد فرماندار شهرستان پاسارگاد، به سمت معاون فرماندار این شهرستان منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال در چهارچوب وظایف مصوب و در جهت تحقق اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اجرای سیاست های دولت تدبیر و امید و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب موفق باشید.

همچنین بنا به پیشنهاد فرمانداران شهرستان های جهرم، پاسارگاد، فسا، آباده و نی ریز و بر اساس احکام استاندار فارس، عبدالعظیم خانی به عنوان بخشدار سیمکان، مهدی شفیعیان بخشدار کردیان، سجاد قنبری بخشدار پاسارگاد، عبدالمحمد عسکری زاده بخشدار شیبکوه فسا و مهدی حاجتی به سمت بخشدار آباده طشک منصوب شده اند.

  1. اصغر   آذر ۲۳, ۱۳۹۴  

    مرودشت رایادتان رفته که فرماندارنداره ؟مثل اینکه دومین شهر استان است .!!!!


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر