۱۵:۲۱:۳۲ - پنجشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۴
انعقاد تفاهم نامه بین شهرک‌های صنعتی فارس و دانشگاه آزاد مرودشت
شرکت شهرک‌های صنعتی فارس و دانشگاه آزاد اسلامی مرودشت تفاهم‌نامه امضا کردند.   باشگاه خبرنگاران جوان– مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: این تفاهم‌نامه برای حمایت و گسترش همکاری‌های پژوهشی، آموزشی و بسترسازی حمایت از فعالیت‌های علمی و پژوهشی بین بخش صنعت و دانشگاه به امضا رسید.   علی صداقت‌پور حمایت از تحقیقات کاربردی برای

4101293_942

شرکت شهرک‌های صنعتی فارس و دانشگاه آزاد اسلامی مرودشت تفاهم‌نامه امضا کردند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: این تفاهم‌نامه برای حمایت و گسترش همکاری‌های پژوهشی، آموزشی و بسترسازی حمایت از فعالیت‌های علمی و پژوهشی بین بخش صنعت و دانشگاه به امضا رسید.

 

علی صداقت‌پور حمایت از تحقیقات کاربردی برای توسعه ارتباط صنعت و دانشگاه، همکاری متقابل برای ایجاد و تقویت مراکز تحقیقاتی در زمینه‌های فناوری‌های نو، مدیریت انرژی و افزایش بهره‌وری را از مفاد این تفاهم‌نامه اعلام کرد.

 

وی به جایگاه این دانشگاه در زمینه علمی – تحقیقاتی و پژوهشی و نیز نقش شرکت شهرک‌های صنعتی اشاره کرد و گفت: بیش از ۲ هزار و ۳۷۰ واحد صنعتی بهره‌بردار در ۶۰ شهرک‌ و ناحیه صنعتی فارس وجود دارد.

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرودشت نیز بیان کرد: این دانشگاه با بیش از ۱۹ هزار دانشجو در مقاطع مختلف از مهم‌ترین مراکز علمی و دانشگاهی فارس است.

 

ابراهیم حسینی ادامه داد: در حوزه پژوهش واحد مرودشت در زمینه‌ راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان فعالیت‌های اثرگذاری انجام داده است و هم اکنون ۶ شرکت دانش‌بنیان در این دانشگاه فعالیت می‌کند.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر