۵:۱۳:۴۲ - چهارشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۳
فرماندار مرودشت تأکید کرد: ایجاد تعاون اقتصادی با پرداخت زکات
فرماندار مرودشت گفت: پرداخت زکات موجب کاهش اختلاف سطح طبقاتی جامعه و ارتقای توسعه اقتصادی و ایجاد تعاون اقتصادی در جامعه اسلامی می‌شود. به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، سید یدالله حسینی در دیدار با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی فارس، این نهاد مقدس را از برکات انقلاب و یادگار امام خمینی(ره) دانست و اظهار

فرماندار مرودشت گفت: پرداخت زکات موجب کاهش اختلاف سطح طبقاتی جامعه و ارتقای توسعه اقتصادی و ایجاد تعاون اقتصادی در جامعه اسلامی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، سید یدالله حسینی در دیدار با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی فارس، این نهاد مقدس را از برکات انقلاب و یادگار امام خمینی(ره) دانست و اظهار داشت: امام خمینی(ره) در زمان حیات خود میراث و یادگارهای بسیار و باارزشی از جمله تأسیس کمیته امداد با هدف فقرزدایی از جامعه بر ‌جای گذاشت.

فرماندار مرودشت رویکرد و جهت‌گیری‌های کمیته امداد در تقویت بنیه دینی و اعتقادی مددجویان و تغییر نگرش و روش در خدمت‌رسانی به نیازمندان و افراد زیر پوشش را تحسین و تصریح کرد: کمیته امداد یک فرصت دینی و اعتقادی طلایی است که امام در جامعه ایجاد کرد و در راستای همان اهداف، متولیان و مسئولان کمیته امداد علاوه بر کمک‌های مستقیم با حفظ منزلت و تکریم مددجویان و پایدارسازی معیشت آن‌ها و جهت‌گیری به سمت تقویت فرهنگ دینی و باورهای مذهبی و اعتقادی آنان گام‌های مهم تأثیرگذاری برداشته‌اند.

این مسئول ادامه داد: برای برقراری عدالت اجتماعی در جهت‌گیری قوانین و توزیع عادلانه امکانات نیازمند فرصت‌هایی هستیم که بتوانیم از آن محل و مسیر به عدالت اجتماعی برسیم.

وی افزایش منزلت اجتماعی و استحکام اقتصادی خانواده‌ها و جلوگیری از بازگشت دوباره مددجویان به چرخه حمایتی را از جمله سیاست‌ها و راهبردهای اساسی کمیته امداد دانست و خاطرنشان کرد: باید با ارائه خدمات توانمندسازی پایدار در خودکفایی جامعه هدف تلاش کنیم.

حسینی در بخش دیگری از مطالب خود به پرداخت زکات توسط کشاورزان تأکید کرد و کاهش سطح فاصله طبقاتی جامعه و ارتقای توسعه اقتصادی را از رهاوردهای آن برشمرد.

وی افزود: شهرستان مرودشت به‌عنوان قطب تولید محصولات کشاورزی به‌ویژه گندم و جو پیشرو و پیشگام بوده و باید در پرداخت زکات نیز که موجب افزایش مال و بهره‌وری بیشتر می‌شود مانند گذشته پیشگام باشد.

فرماندار مرودشت در پایان خاطرنشان کرد: زکات یکی از کانون‌هایی است که با گسترش آن برخورداری‌های اقشار اجتماعی تنظیم می‌شود.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر