۲۰:۴۷:۵۳ - جمعه ۲۲ بهمن ۱۳۹۵
ایستگاه شماره ۴ آتش نشانی مرودشت افتتاح شد
به گزارش روابط عمومی شهرداری مرودشت ایستگاه آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مرودشت در دهه مبارک فجر به بهره برداری رسید. شهردار مرودشت در آیین افتتاحیه ایستگاه آتش نشانی بیان داشت: این ایستگاه در راستای خدمات رسانی مطلوب تر و اعزام سریعتر نیروهای آتش نشانی به محل وقوع حادثه،  در زمینی به مساحت ۳۰۰۰

IMG_2484

به گزارش روابط عمومی شهرداری مرودشت ایستگاه آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مرودشت در دهه مبارک فجر به بهره برداری رسید.

شهردار مرودشت در آیین افتتاحیه ایستگاه آتش نشانی بیان داشت: این ایستگاه در راستای خدمات رسانی مطلوب تر و اعزام سریعتر نیروهای آتش نشانی به محل وقوع حادثه،  در زمینی به مساحت ۳۰۰۰ متر مربع و زیر بنای ۳۰۰ متر مربع در  دوطبقه  و ۳۵۰ متر مربع سوله با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال تقدیم به شهروندان عزیز شهر مرودشت خواهد شد.

 وی در ادامه اشاره ای به حادثه دلخراش آتش سوزی ساختمان پلاسکو تهران کرد و افزود: جهت زنده نگه داشتن یاد و خاطره آتش نشانان حادثه ساختمان پلاسکو که در حفاظت از جان واموال هموطنان به در جه رفیع شهادت نائل گردیدند ، مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر و مدیر عامل پرتلاش سازمان آتش نشانی شهرداری مرودشت باتفاق نام این ایستگاه را به نام (شهدای آتش نشان ) نامگذاری نمودند.

مهراب سعیدی مدیرعامل سازمان نیز ضمن تسلیت به جامعه آتش نشانی ابراز داشت: فرصتهایی وجود دارد تا بتوانیم در راستای اهداف عالیه سازمان وکاهش خطرات وحوادث خدمات ارزنده ای را به شهروندان عزیز ارائه نماییم ودر حد توان با همکاری مسئولین دلسوز شهرستان تلاش خواهیم کرد.

IMG_2256 IMG_2298 IMG_2309 IMG_2322 IMG_2377 IMG_2379


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر