۶:۰۴:۴۵ - پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۵
“بادیگارد” حاتمی کیا روی پرده تالار مهر مرودشت
“بادیگارد” آخرین ساخته حاتمی کیار در تالار مهر مرودشت به روی پرده می رود.   روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  شهرستان مرودشت: فیلم سینمایی “بادیگارد” آخرین ساخته ابراهیم حاتمی کیا  از تاریخ ۲۴ الی ۲۷ خرداد ماه، به مدت چهار شب از ساعت ۲۱ برای شهروندان و علاقمندان در تالار مهر به روی

MG_2605-ok-ok2

“بادیگارد” آخرین ساخته حاتمی کیار در تالار مهر مرودشت به روی پرده می رود.

 

روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  شهرستان مرودشت: فیلم سینمایی “بادیگارد” آخرین ساخته ابراهیم حاتمی کیا  از تاریخ ۲۴ الی ۲۷ خرداد ماه، به مدت چهار شب از ساعت ۲۱ برای شهروندان و علاقمندان در تالار مهر به روی پرده خواهد رفت.

 

 به گفته عبدالصمد سلیمانی کارشناس امور هنری  اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، این فیلم در ایام ماه مبارک رمضان، پس از افطار، اکران خواهد شد تا روزه داران بتوانند در فرصت مناسب بیننده فیلم باشند.

 

وی افزود: برای کارکنان ادارات، موسسات، نهادها،شرکت های دولتی و خصوصی و خانوادهای ایشان، تخفیف ویژه در نظر گرفته شده که روابط عمومی ها می توانند  با هماهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان، از این شرایط استفاده کنند.

 

کارشناس امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرودشت خاطرنشان ساخت: شهروندان و علاقمندان می توانند بلیط این فیلم را در تاریخ های یاد شده از گیشه تالار مهر، صبح ها از ساعت ۹ الی ۱۲ و بعداز ظهر از ساعت ۱۸ الی ۲۱ تهیه نمایند.

 

عبدالصمد سلیمانی مسئول اجرای طرح سینمای روشن در مرودشت گفت: در اکران های گذشته، بخشداری، شهرداری، شورای اسلامی شهرسیدان، نمایندگی آموزش و پرورش بخش سیدان، واحد فرهنگی ناحیه مقامت بسیج مرودشت، روابط عمومی شهرداری مرودشت و باشگاه فرهنگی ورزشی ژیمناستیک با مدیریت محمد مهدی  عباسی با اجرای این طرح همکاری داشته اند.

 

  “ابد و یک روز” و “رسوایی ۲” فیلم هایی هستند که درادامه این طرح در تالار مهر مرودشت اکران خواهند شد.

 

814412492_42108


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر