خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
۹۷/۰۱/۲۴ ۱۲:۱۳
شناسه خبر : 21766

بازدید امام جمعه جدید مرودشت از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، حجه الاسلام آقائی امام جمعه جدید مرودشت از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت بازدید نمود. حجه الاسلام آقائی در این بازدید، از ظرفیت های مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت و اداره امور کتابخانه های شهرستان دیدن نمود و با کارکنان ...

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، حجه الاسلام آقائی امام جمعه جدید مرودشت از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت بازدید نمود.

حجه الاسلام آقائی در این بازدید، از ظرفیت های مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت و اداره امور کتابخانه های شهرستان دیدن نمود و با کارکنان این دو مجموعه دیدار کرد.

وی همچنین با حضور در کتابخانه عمومی پارسه، از بخش های مختلف این کتابخانه دیدن نمود.

امام جمعه مرودشت با همراهی صالحی رئیس ارشاد و عباسی رئیس امور کتابخانه های عمومی، ضمن حضور در جشن انقلاب مردم زنگی آباد در یادواره شهید حسن پور شهر سیدان حضور یافت و ضمن گرامیداشت خاطره پیروزی انقلاب از مقام شامخ شهیدان بویژه شهید حسن پور تقدیر نمود و خواستار تداوم راه آنان شد.

بازدید از پایگاه فرهنگی حضرت ولیعصر(عج) سیدان که مصادف با نماز جماعت ظهر و عصر بود و بازدید از حوزه مقاومت بسیج سیدان از دیگر برنامه هایی بود که با حضور آقایی امام جمعه، صالحی رئیس ارشاد و عباسی رئیس کتابخانه ها صورت گرفت.