خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
۹۵/۰۴/۲۳ ۱۲:۳۴
شناسه خبر : 15404

بازدید فرماندار مرودشت از روستای عمادآباد

 ماشاءالله حیدرزاده فرماندار و سید مختار امیری معاون برنامه ریزی و امور اجرایی فرمانداری شهرستان مرودشت، از طرح بهسازی ورودی روستای عمادآباد محل برگزاری اولین یادواره شهدای روستاهای مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد بازدید بعمل آوردند.   هفته نامه مرودشت، در ابتدای این بازدید امین استخر، رئیس مجمع خیریّن روستای عمادآباد در خصوص اقدامات صورت گرفته ...

IMG_9180

 ماشاءالله حیدرزاده فرماندار و سید مختار امیری معاون برنامه ریزی و امور اجرایی فرمانداری شهرستان مرودشت، از طرح بهسازی ورودی روستای عمادآباد محل برگزاری اولین یادواره شهدای روستاهای مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد بازدید بعمل آوردند.

 

هفته نامه مرودشت، در ابتدای این بازدید امین استخر، رئیس مجمع خیریّن روستای عمادآباد در خصوص اقدامات صورت گرفته در راستای آماده سازی روستای عمادآباد به منظور میزبانی خانواده های معظم شهداء، مسئولین و میهمانان یادواره شهدای روستاهای مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد توضیحاتی ارائه نمود.

 

حسین عمادی دهیار روستای عمادآباد نیز با اشاره به اجرای طرح هادی در این روستا بیان داشت: بخش قابل توجه اقدامات صورت گرفته در روستای عمادآباد، از طریق مشارکت مردم و خیّرین صورت گرفته که این مسئله توقع اهالی شریف روستا را در همراهی مسئولین محترم به دنبال داشته و امیدواریم در تخصیص اعتبارات توجه ویژه ای به این روستا صورت گیرد.

 

IMG_9207

ماشاءالله حیدرزاده فرماندار شهرستان مرودشت در گفتگو با اهالی روستا، ضمن تقدیر از تلاش خیریّن روستای عمادآباد در جهت عمران و آبادی روستای خود، عنوان داشت: یکی از دلایلی که باعث شده دیدار از  روستاها و گفتگو با اهالی صمیمی و پرتلاش با تأخیر مواجه شود، کمبود اعتبارات است که دست مجموعه فرمانداری را در برآوردن خواسته های به حقّ مردم، می بندد.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان مرودشت با اشاره به موقعیت فیزیکی روستای عمادآباد بیان نمود: قطعأ به دلیل همجواری این روستا با مجموعه پتروشیمی شیراز، در صورت تحقق اعتبارات آلایندگی پیش بینی شده سهم این کارخانه، روستای عمادآباد به صورت ویژه دیده خواهد شد.

 

رئیس کمیته برنامه ریزی شهرستان مرودشت در پایان پیشنهاد نمود با حضور افراد توانمند و خیّرین روستای عمادآباد، همایشی در راستای جذب سرمایه گذاری در این روستا برگزار شود تا با تکیه بر ظرفیت های موجود بتوان مقدمات پیشرفت هر چه بیشتر روستا را فراهم نمود.

 

سید مختار امیری معاون برنامه ریزی فرمانداری مرودشت نیز در ادامه این بازدید، با اشاره به اینکه عدم تخصیص اعتبارات در سنوات گذشته به روستای عمادآباد به دلیل عدم دریافت کد این روستا بوده است، اظهار امیدواری کرد در سال جاری، اخذ کد روستا میسر شده و تخصیص اعتبارات به آسانی صورت پذیرد.

 

معاون عمرانی فرماندار مرودشت با تکیه بر توانمندی و حضور همه جانبه اهالی روستا در صحنه های دفاع از انقلاب و ارزش ها، قول پیگیری آسفالت ورودی روستا را به دلیل میزبانی یادواره شهدا اعلام نمود.

 

در ادامه از روند بهسازی گلزار شهدای عمادآباد بازدید بعمل آمد و به مقام شامخ شهدای این روستا ادای احترام و ذکر فاتحه گردید.

 

IMG_9220