۱۰:۵۸:۴۸ - چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵
بازدید معاون برنامه ریزی فرمانداری از کارخانه قند مرودشت
معاون فرماندار مرودشت با اشاره به اینکه کارخانه قند باید تعامل بیشتری با کشاورزان داشته باشد خواستار پرداخت مطالبات کشاورزان چغندرکار این شهرستان شد.   به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مرودشت معاون برنامه ریزی فرمانداری، روسای ادارات جهاد، تعزیرات و نظام صنفی کشاورزی مرودشت، طی بازدید از کارخانه قند مرودشت از نزدیک مسائل و

img_20161219_171734

معاون فرماندار مرودشت با اشاره به اینکه کارخانه قند باید تعامل بیشتری با کشاورزان داشته باشد خواستار پرداخت مطالبات کشاورزان چغندرکار این شهرستان شد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مرودشت معاون برنامه ریزی فرمانداری، روسای ادارات جهاد، تعزیرات و نظام صنفی کشاورزی مرودشت، طی بازدید از کارخانه قند مرودشت از نزدیک مسائل و مشکلات این واحد تولیدی را مورد بررسی قرار دادند.

 

سید مختار امیری معاون برنامه ریزی فرمانداری شهرستان مرودشت، با تاکید بر اهتمام فرمانداری در حمایت از صنایع شهرستان، از مدیران کارخانه قند خواست ضمن تعامل با ادارات شهرستان، مشکلات خود را از طریق فرمانداری پیگیری نمایند.

 

امیری افزود: فرمانداری در سال های گذشته همواره از کارخانه قند مرودشت حمایت کرده است و با ورود در مسائلی مانند پرداخت بهای گاز مصرفی کارخانه، سعی در حل و فصل مشکلات این واحد تولیدی داشته است.

 

معاون برنامه ریزی فرمانداری با بیان اینکه کارخانه قند، نهاده های توزیعی از قبیل کود، بذر و سموم را گران تر از قیمت مصوب به کشاورزان فروخته است، گفت: این تخلف، شکایت و نارضایتی کشاورزان را در پی داشته و کارخانه قند موظف است مبالغ دریافتی اضافی را سریع تر به کشاورزان عودت دهد.

 

امیری در ادامه تاکید کرد: فرمانداری مطالبات کارخانه قند از دولت را از طریق استانداری پیگیری خواهد کرد.

 

معاون برنامه ریزی فرمانداری با اذعان به اینکه کارخانه قند، سبد تشویقی چغندر کاران، شامل دو کیلو قند به ازای هر تن چغندر را به کشاورزان تحویل نداده است گفت: کارخانه قند باید تعامل بیشتری با کشاورزان داشته باشد و مطالبات چغندرکاران را پرداخت کند.

 

سیدمختار امیری در پایان با بیان اینکه اهالی خیابان های همجوار کارخانه قند در رابطه با مسائل بهداشتی شکایاتی را به فرمانداری ارائه کرده اند تاکید کرد: فرمانداری پیگیر مطالبات شهروندان است و امیدواریم بتوانیم با مرتفع نمودن موارد مورد شکایت، رضایت و آسایش مردم منطقه را جلب نماییم

 


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر