۱۴:۲۶:۲۶ - سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶
بازدید هیات بازرسی انتخابات از ستادهای انتخاباتی ریاست جمهوری در مرودشت
به گزارش پارس دشت هیات بازرسی انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهرستان مرودشت از ستادهای انتخاباتی دوتن از کاندیداهای ریاست جمهوری بازدید به عمل آورد.   سیدمختارامیری معاون عمرانی فرمانداری، شهرام صالحی رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان و بهفرحیدری معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان، به عنوان اعضای هیات بازرسی ابتدا در

sss

به گزارش پارس دشت هیات بازرسی انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهرستان مرودشت از ستادهای انتخاباتی دوتن از کاندیداهای ریاست جمهوری بازدید به عمل آورد.

 

سیدمختارامیری معاون عمرانی فرمانداری، شهرام صالحی رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان و بهفرحیدری معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان، به عنوان اعضای هیات بازرسی ابتدا در ستاد انتخاباتی دکتر ابراهیم رئیسی حاضر شدند.

 

در این دیدار اعضای هیات بازرسی ضمن اطلاع از روند استقرار ستاد در شهرستان، با حاضرین به گفتگو پرداختند.

 

 هیات بازرسی انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهرستان سپس در ستاد دکتر حسن روحانی دیگر کاندیدای ریاست جمهوری حاضر شده و به تبادل نظر با حاضرین پرداختند.

 

 لازم به ذکر است که هیات سه نفره بازرسی انتخابات به همراه سربازرس های نواحی شهرستان و بازرس های شعب وظیفه نظارت بر سلامت و کیفیت برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای حوزه انتخابیه شهرستان مرودشت را برعهده دارند.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر