۱۶:۳۵:۴۹ - سه شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۳
بازرسین اتاق اصناف پاسارگاد ۸ ماهی است که حقوق نگرفته اند!
اتاق اصناف شهرستان پاسارگاد دارای سه بازرس می باشد که این بازرس ها ادعا می کنند که از مهرماه گذشته حقوق ومزایایی از سوی اتاق اصناف شهرستان دریافت نکرده اند. به گزارش طنین پاسارگاد،نظارت بر بازار یکی از مباحث مهم و تاثیر گذار در حوزه اقتصاد بوده که حتی در دستورات دینی ما نیز بدان

اتاق اصناف شهرستان پاسارگاد دارای سه بازرس می باشد که این بازرس ها ادعا می کنند که از مهرماه گذشته حقوق ومزایایی از سوی اتاق اصناف شهرستان دریافت نکرده اند.

به گزارش طنین پاسارگاد،نظارت بر بازار یکی از مباحث مهم و تاثیر گذار در حوزه اقتصاد بوده که حتی در دستورات دینی ما نیز بدان تاکید فراوان گردیده است.امروزه یکی از سیاست های اقتصادی دولت ها در عرصه تنظیم بازار و کم کردن دغدغه معیشتی مردم نظارت همه جانبه و تاثیر گذار بر این جایگاه مهم اقتصادی بوده که این امر در کشور ما نیز دارای سابقه چندین ساله است.

پس از تصویب قانون نظام صنفی در سال ۸۳ از سوی مجلس شورای اسلامی،الحاقیه آیین نامه اجرایی ماده ۴۵ این قانون در تاریخ۶/۸/۸۶ توسط وزیر بازرگانی وقت به دستگاه های ذیربط ابلاغ و عملا”وظیفه بازرسی و نظارت از بازار کشور به عهده شورای اصناف واگذار شد.

اتاق اصناف شهرستان پاسارگاد دارای سه بازرس می باشد که این بازرس ها ادعا می کنند که از مهرماه گذشته حقوق ومزایایی از سوی اتاق اصناف شهرستان دریافت نکرده اند.

با توجه به شروع به فعالیت اعضاء جدید اتاق اصناف شهرستان پاسارگاد شایسته است مشکل حقوق و مزایای این بازرسان را در اولویت قرار دهند تا خدایی ناکرده خانوده این بازرسان دچار مشکلات اقتصادی بیش از این نشوند.

اما سئوال این جوانان و خانواده های آنان از اتاق اصناف  شهرستان  این است که آیا سزاوار است پس از ماهها  کار شبانه روزی و تلاش فراوان در اجرایی نمودن هر چه بهتر بازرسی ونظارت برقیمت ها که خواست همه مردم جامعه می باشد، این چنین  به آنان شوک روانی وارد شود؟

امید می رود مسئولین اداره صنعت ،معدن وتجارت شهرستان  و اتاق اصناف  راهکار مناسبی برای این امر اتخاذ تا شاهد نگرانی هر چه بیشتر این نیروها و خانواده های آنان نباشیم.

این درحالی است که این افراد ادعا می کنند حق بیمه آنها هم به تامین اجتماعی پرداخت نشده است .

 

بر چسب ها:

ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر