خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
۹۳/۱۱/۲۹ ۰۸:۵۱
شناسه خبر : 6180

بازگشت علیزاده به ارشاد مرودشت

حمزه علیزاده بار دیگر به ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرودشت منصوب شد.   به گزارش “پارس دشت”؛ سرانجام دوران سرگردانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت پایان پذیرفت و این اداره تاثیر گذار فرهنگی، رییس جدید خود را شناخت. گفتنی است که درشش ماه گذشته و پس از ترک این اداره از ...

_MG_6043

حمزه علیزاده بار دیگر به ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرودشت منصوب شد.

 

به گزارش “پارس دشت”؛ سرانجام دوران سرگردانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت پایان پذیرفت و این اداره تاثیر گذار فرهنگی، رییس جدید خود را شناخت. گفتنی است که درشش ماه گذشته و پس از ترک این اداره از سوی وحید عالی حسینی، این اداره بدون رییس و سرپرست مانده و امور جاری اداره با تاخیر و ناهماهنگی فراوان انجام می گرفت.

 

اعتراض اصحاب فرهنگ و هنر به این وضعیت و تلاش ایشان برای انتصاب مدیر فرهنگی شهر نیز به جایی نرسید و شایعه حضور افرادی چون میرزایی از کمیته امداد و رحیمی از آموزش و پرورش هم بی نتیجه ماند و گرچه عبدالحسین رحیمی تا مرحله صدور ابلاغ هم پیش رفت اما بنا بدلایلی منصرف شده و سردر گمی این اداره ادامه یافت.

 

کار به جایی رسید که امام جمعه مرودشت نیز در خطبه های نماز جمعه لب به اعتراض گشوده و از بی رییس ماندن فرهنگی ترین اداره شهر گلایه کرد. سرانجام باخبر شدیم که صبح امروز حمزه علیزاده با حکم بهزاد مریدی مدیر کل ارشاد فارس بعنوان رییس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت منصوب و معارفه گردید. این جلسه با حضور سهرابی معاون مطبوعاتی استان، ظهرابی رییس حراست اداره کل و همکاران اداری و سید مختار امیری معاون عمرانی فرمانداری شهرستان مرودشت در محل دفتر اداره برگزار گردید.

 

لازم بذکر است که علیزاده قبلا و طی سال های ۱۳۸۶ الی ۹۱ ریاست این اداره را بعهده داشته است. وی کارشناس ارشد مدیریت آموزشی و اصالتا اهل روستای کناره مرودشت است.