۴:۳۵:۰۹ - پنجشنبه ۵ تیر ۱۳۹۳
بازیکنان ایران پس از بازی با بوسنی چه گفتند؟!
بازیکنان تیم ملی در خصوص دیدار ایران برابر بوسنی به نکاتی اشاره کردند. به گزارش ایلنا، سیدجلال حسینی پس از شکست تیم ملی برابر بوسنی و حذف از جام جهانی گفت: در دو بازی قبل خوب بودیم ولی به خاطر پروازهای زیاد و فشار بازی‌ها خسته بودیم. وی ادامه داد: کی‌روش برای این بازی با

بازیکنان تیم ملی در خصوص دیدار ایران برابر بوسنی به نکاتی اشاره کردند.

به گزارش ایلنا، سیدجلال حسینی پس از شکست تیم ملی برابر بوسنی و حذف از جام جهانی گفت: در دو بازی قبل خوب بودیم ولی به خاطر پروازهای زیاد و فشار بازی‌ها خسته بودیم.

وی ادامه داد: کی‌روش برای این بازی با ما خیلی صحبت کرده بود و تمرکز بالایی داشتیم، اما همان خستگی باعث شد به مشکل بر بخوریم. البته بوسنی هم چیزی برای از دست دادن نداشت.

مدافع تیم ملی فوتبال ایران در پایان گفت: کی‌روش در رختکن از ما تشکر کرد و مثل همیشه مانند یک معلم برای ما حرف زد.

جهانبخش: بوسنی چیزی برای از دست دادن نداشت

علیرضا جهانبخش پس از حذف تیم ملی از جام جهانی گفت: ما می‌دانستیم بوسنی چیزی برای از دست دادن ندارد و بازی سختی برابر آنها داریم. ما همه تلاشمان را کردیم تا در این دیدار موفق شویم اما آنها چیزی برای از دست دادن نداشتند و می‌خواستند با آبرو جام را به پایان برسانند. بازی خشنی ارائه دادند و متاسفم که شکست خوردیم.

او افزود: از کارلوس کی‌روش تشکر ویژه‌ای دارم با وجود سن کمی که دارم، به من در جام جهانی بازی داد و اجازه داد تا در این رقابت‌ها به میدان بروم. ما تیم خوبی داشتیم و بازی خوبی را ارائه دادیم. او در رختکن بعد از بازی از همه ما تشکر کرد و از عملکرد ما راضی بود.

جهانبخش در پایان و در پاسخ به این سوال که دلیل مصدومیتش چیست، گفت: در بازی با بوسنی آرنج بازیکن حریف به ابرویم خورد و ابرویم شکافته شد. خوشبختانه مصدومیتم جدی نیست.

آندو: در بازی با بوسنی خسته بودیم

آندرانیک تیموریان پس از حذف تیم ملی ایران از جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل گفت: به ۷۵ میلیون ایرانی عملکرد خوبمان را تبریک می‌گویم. هیچ‌کس از جمله مفسران و کارشناسان فکر نمی‌کردند اینقدر فوتبال ایران شکل گرفته باشد و ما بتوانیم خاطرات خوبی را رقم بزنیم.

وی افزود: ما از کارلوس کی‌روش خیلی چیزها یاد گرفتیم و لیاقت داشتیم که در جام جهانی حاضر باشیم و به مرحله بعدی هم راه پیدا کنیم. ما کمی در بازی با بوسنی خسته بودیم اما مهم مردم ایران بودند که از سبک بازی ما خوشحال شدند. آن‌ها به خود می‌بالند که فوتبالشان آنقدر پیشرفت کرده است.

نکونام: گل اول شیرازه تیم را به هم ریخت

جواد نکونام پس از حذف تیم ملی از جام جهانی برزیل اظهار کرد: ما در بازی با بوسنی به صعود امیدوار بودیم اما متاسفانه نتوانستیم پیروز شویم و حذف شدیم. از ابتدا تصور دیگری درباره تیم ملی وجود داشت و خیلی‌ها فکر می‌کردند نتایج دیگری رقم می‌خورد، اما نشان دادیم توانایی داریم خوب بازی کنیم و شانس صعود داشته باشیم. تیم ملی به توجه بیشتر نیاز دارد. باید همه به تیم کمک کنیم نه اینکه پیش از شروع رقابت‌ها از تیم ناامید باشیم و آن را از پیش بازنده بدانیم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران همچنین گفت: در گروهی که حریفان قدرتمندی در آن بود، کار بزرگی کردیم و توانستیم از نام ایران دفاع کنیم. در بازی با آرژانتین هم با ناداوری و یا بدشانسی شکست خوردیم و حتی می‌توانستیم برنده باشیم. قسمت ما این بوده و خدا را شکر می‌کنیم.

وی درباره اینکه بوسنی برابر ایران هیچ استرسی نداشت، گفت: دقیقا همین‌طور است. وقتی چیزی برای از دست دادن ندارید راحت بازی می‌کنید. آنها برایشان مهم نبود که توپ را لو بدهند یا ندوند، اما ما مجبور بودیم بازتر بازی کنیم و این مساله کار ما را سخت کرد.

نکونام همچنین در پاسخ به این سوال که آیا بازی با آرژانتین توان جسمی ملی‌پوشان را کم نکرده بود، گفت: ما ریکاوری خوبی انجام دادیم و امروز هم دوندگی کمی نداشتیم، مساله این است که گل اول شیرازه تیم را به هم ریخت و پس از آن هم دو موقعیت خوب داشتیم که با بدشانسی به گل نرسیدیم. نیمه دوم هم با ۳ نفر حمله می‌کردیم اما گل دوم را که خوردیم باعث شد که بازی برای ما تمام شود.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران درباره خداحافظی تلویحی کی‌روش از فوتبال ایران گفت: اثر حضور کی‌روش در فوتبال ایران مدت‌ها باقی می‌ماند، اما درباره ماندن یا نماندن او در ایران باید فدراسیون و وزارت ورزش تصمیم بگیرند. کاش در رختکن بودید و حس و حال ما را می‌دیدید. تیم ما یک ویژگی مهم داشت و آن اینکه ما بهترین مهاجم یا بهترین مدافع نداشتیم، ما یک تیم بودیم و این مهم‌ترین فاکتور ما بود.

گوچی: روز خوبی برای ما نبود

رضا قوچان‌نژاد پس از باخت تیم ملی فوتبال ایران از بوسنی و حذف از رقابت‌های جام جهانی اظهار کرد: بازی سختی مقابل بوسنی داشتیم. ما در نیمه اول خوب ظاهر نشدیم. قبل از بازی می‌دانستیم در صورت برد شانس صعود به مرحله بعد را داریم. اما متاسفانه روز خوبی برای ما نبود و حیف شد که از صعود به مرحله بعد باز ماندیم.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران افزود: تیم بوسنی بهتر از ما بازی کرد و برد حق آنها بود. بعد از اینکه آنها ۲ بر صفر از ما جلو افتادند، ما تا حدودی روحیه خود را از دست دادیم اما وقتی یک گل به آنها زدیم روحیه‌مان بهتر شد ولی متاسفانه خیلی زود گل سوم را دریافت کردیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به همه بازیکنان، کادرفنی و مجموعه تیم ملی ایران افتخار می‌کنم و خوشحالم در این تیم بازی می‌کنم.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر