۹:۴۹:۵۵ - دوشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۵
بازیکن مرودشتی در میان برترین های تنیس روی میز بزرگسالان فارس
برترین ها در تنیس روی میز بزرگسالا در فارس معرفی شدند.   به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان فارس اعلام کرد: رقابت های تنیس روی میز استان با حضور ۱۰۴ ورزشکار از شهرستانهای داراب، زرین دشت، فسا، کازرون، گراش، لارستان، مرودشت، ممسنی و شیراز در خانه تنیس روی میز

gsdfdf

برترین ها در تنیس روی میز بزرگسالا در فارس معرفی شدند.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان فارس اعلام کرد: رقابت های تنیس روی میز استان با حضور ۱۰۴ ورزشکار از شهرستانهای داراب، زرین دشت، فسا، کازرون، گراش، لارستان، مرودشت، ممسنی و شیراز در خانه تنیس روی میز شیراز برگزار شد.

 

بر این اساس مسابقات تنیس روی میز استان به مدت ۷ ساعت برگزار و ۱۹۲مسابقه تماشایی با ۸ بازیکن برتر جدول برنده ها با ۸ بازیکن برتر جدول بازنده ها در مجموع ۱۶ورزشکار جواز حضور در مسابقات آزاد کشوری که آبان ماه امسال در شیراز برگزار می شود را کسب کردند.

 

گفتنی است، نفرات برتر جدول برنده ها به ترتیب سینا زارع، علیرضا حشمتی، سعید مسعود، محمد رهبر و حمید یوسفی از شیراز، وحید هنرمند از مرودشت، سعید سلیمانی از کازرون و عبدالهادی موغلی از گراش و نفرات برتر جدول بازنده ها را عارف چشفر، مهدی جلیلی، امیرحسین حاجیانی، علی بخشی، قاسم تارخ و علیرضا مهر پویا از شیراز، حمیدرضا موغلی و ایمان چمن آرا از گراش را تشکیل می دهد.

 

سرداوری این مسابقات را محمود رهیده و کمک داوری آن را سیدعبدالرسول میرپور به عهده داشته اند.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر