۱۵:۴۹:۵۹ - یکشنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۵
با تلاش بازرسان شبکه بهداشت مرودشت صورت گرفت: انهدام ۲۴ تن آبلیمو و آبغوره فاسد
به همت بازرسان بهداشت محیط  شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرودشت،۲۴ تن آبلیمو و آبغوره غیر قابل مصرف کشف و معدوم شد. به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان مرودشت، طی بازرسی های انجام گرفته از سطح عرضه توسط بازرسان بهداشت محیط، یک محموله ۲۴ تنی آبلیمو و آبغوره کشف

02-ab95

به همت بازرسان بهداشت محیط  شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرودشت،۲۴ تن آبلیمو و آبغوره غیر قابل مصرف کشف و معدوم شد.

به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان مرودشت، طی بازرسی های انجام گرفته از سطح عرضه توسط بازرسان بهداشت محیط، یک محموله ۲۴ تنی آبلیمو و آبغوره کشف شد.

کارشناس مسئول واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرودشت گفت: این محموله از شهرستان های اطراف شهرستان مرودشت بارگیری شده بود که توسط بازرسان بهداشت محیط شناسایی و با هماهنگی دادستان شهرستان توقیف و به دلیل مشکوک بودن نمونه برداری و به آزمایشگاه مواد غذایی ارسال گردید.

این کارشناس  افزود : نتایج آزمایشات مشخص کرد که آبلیمو و آبغوره های توقیف شده، غیر قابل مصرف می باشد پس با هماهنگی دادگستری، محموله معدوم شد.

وی ادامه داد: پیگیری های لازم از طرف مسئولین قضایی جهت شناسایی تولید کنندگان و برخورد قانونی با آنها، در حال انجام می باشد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر