۸:۱۸:۲۷ - سه شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳
با حضور وزیر بهداشت، کلنگ دوطرح در مرودشت به زمین خورد
وزیر بهداشت که به منظور بررسی طرح نظام تحول سلامت و مشکلات بهداشت و درمان فارس، به این استان سفر کرده است، در اولین روز بازدید خود، کلنگ دو طرح را در مرودشت به زمین زد.    به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، وزیر بهداشت

139211232204152362121203

وزیر بهداشت که به منظور بررسی طرح نظام تحول سلامت و مشکلات بهداشت و درمان فارس، به این استان سفر کرده است، در اولین روز بازدید خود، کلنگ دو طرح را در مرودشت به زمین زد.

 

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، وزیر بهداشت با حضور در شهرستان مرودشت، کلنگ دومین بیمارستان شهرستان مرودشت را به زمین زد.

 

زمین این بیمارستان توسط یکی از نیکوکاران سلامت شهرستان مرودشت به نام نعمت اله زارع، به مساحت ۶ هکتار اهدا شده که یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان ارزش ملکی دارد.

 

برای این بیمارستان، ۱۶۰ تخت پیش بینی شده و به عنوان دومین بیمارستان شهرستان مرودشت کار احداث آن آغاز می‌شود.

 

همچنین کلنگ مرکز آموزش عالی سلامت با حضور وزیر بهداشت به زمین خورد.

 

۱۴ رشته برای ارائه در این مرکز در نظر گرفته شده است که رشته‌های پرستاری و مامایی نخستین رشته‌های این مرکز آموزش عالی خواهد بود.

 

مرکز آموزش عالی سلامت با کمک نیکوکاران بخش سلامت و در هشت هزار متر مربع احداث می‌شود و به تدریج به سایر رشته‌های بهداشتی و پیراپزشکی توسعه می‌یابد.

  1. شهروند   دی ۳۰, ۱۳۹۳  

    چرا ایقد اطلاع رسانیتون ناقصه؟آخه چرا محل احداث این دو طرح رو نگفتین؟

  2. دفتر نماینده مجلس   بهمن ۱, ۱۳۹۳  

    کلنگ بیمارستان جدید مرودشت با حضور وزیر بهداشت که به دعوت مهندس برومندی به مرودشت آمده بود به زمین زده شد. کلنگ بیمارستان جدید مرودشت به عنوان دومین پروژه بزرگ سلامت در این شهرستان با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور و نماینده مجلس به زمین زده شد. وزیر بهداشت با حضور در شهرستان مرودشت، نویدبخش آغاز ساخت دومین پروژه بزرگ سلامت در این شهرستان بود که صبح امروز، سی ام دیماه ۱۳۹۳، صورت گرفت.زمین این بیمارستان توسط یکی از نیکوکاران سلامت شهرستان مرودشت به نام نعمت اله زارع، به مساحت ۶ هکتار اهدا شده که یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان ارزش ملکی دارد.برای این بیمارستان، ۱۶۰ تخت پیش بینی شده و به عنوان دومین بیمارستان شهرستان مرودشت کار احداث آن آغاز می‌شود.با توجه به کمبودی که به دلیل آمار بالای مراجعه کنندگان به بیمارستان کنونی این شهرستان وجود دارد، بیمارستان جدید با دارا بودن تخت‌های ویژه آنکولوژی، سوختگی، ICU و روانپزشکی در کنار سایر بخش‌های عمومی احداث می‌شود.

    • العبد   بهمن ۹, ۱۳۹۳  

      وزیر بهداشت به دعوت مهندس برومندی به مرودشت آمده بودند!!!!!!!!!
      عجب!!!!!!!
      برادر من ( که در دفتر نماینده جمع شده اید برای تبلیغ ایشون ونه حل مشکلات مردم) به عنوان مسئول ستاد کشوری دانشجویی کاندیداهای ریاست جمهوری که تجربه چندین دوره کار ستادی انتخاباتی را دارم خدمتتون عرض کنم که این کار شخص مهندس برومند و دفترشان ضد تبلیغی ترین عملی بود که علیه خودشون انجام شد. و لقبی که در شهرستان به آن مشهور شده اند را تقویت کرد.
      دیگه همه در شهر فهمیدند که بیمارستان شماره ۲ مرودشت به همت افراد دلسوز شهرستان که اتفاقا سیاسی و دنبال سیاسی بازی های انتخابات هم نیستند- ای کاش در کل کشور از این تیپ افراد بیشتر بود – خیر نیک اندیش و مسئولان شبکه بهداشت ودرمان بعد از پیگیری های زیاد به سرانجام رسید. و شخص برومندی در این وسط کاره ای نبوده است. و در مورد سفر وزیر بهداشت نیز جالب است من از یه منبع موثق شنیدم که وزیر قرار بوده بعد از ظهر روز اول سفرشون که به هدف بررسی طرح نظام تحول سلامت و مشکلات بهداشت و درمان فارس بوده است برای کلنگ زنی بیمارستان و مرکز آموزش سلامت وارد مرودشت بشوند . اصلا برومندی خبرم نداشته چه برسه به اینکه بخواسته سفر به خواست و دعوت ایشون باشه. و آن روز وقتی خبر دار میشه با هزار تا التماس و … و… برنامه وزیر رو تغییر میده که ترا خدا برنامه رو بندازین فردا صبح، که ایشون و دسته تبلیغات چیشون برای همه ی شهر شب پیامک بفرستن( هزینه ی این پیامک ها از کجا تامین میشه؟ والا ما نمی خوایم برای هر مناسبتی تبریک و تسلیت این آقا را بشنویم اگر می توانید کاری کنید نه فقط حرف بزنید) که وزیر به دعوت مهندس برومندی فردا شرفیاب میشن!!! و وزیر توی برف میرن خرامه و فردا صبحش میان مرودشت. و بعدشم به صفاشهر و آباده و اقلیدم میرن البته احتمالا اونجا هم به دعوت و خواست مهندس!! برومندی بوده!!
      جناب نماینده، سخننم با شخص شماست. والا امکانات خوبی دستته اگر بخوای و منافع شخصی و گروهی را کنار بگذاری میتونی قدم های خوبی برای مردم برداری نه اینکه آب کشاورزی مردم بدبخت و بیچاره رامجرد و مرکزی و کربال را برای آبرسانی شهرها و کارخونه های شهرهای دیگر ببرن و مردم به نون شبشون محتاج بشن! نمی تونی حداقل اعتبار خشکسالی بگیری برای این مردم بحران زده ! بیکاری و نداری در این شهرستان بیداد میکنه! اگه می توانی کاری بکن نه اینکه کار دیگران را به نام خودت تمام کنی. دیگه دوره این جور کارا گذشته، برادرم.
      البته به عنوان یک مرودشتی که از دور اوضاع شهرمو رصد می کنم، اذعان کنم که این نماینده فعلی نسبت به قبلی ها خیلی بهتره حداقل کاری نمی کنه حرف میزنه برای خالی نبودن عریضه. قبلی ها که همینو هم بلد نبودن.

      • حمید   اسفند ۹, ۱۳۹۳  

        جناب العبد ممنون از نظرت روشنگرانه شما. همشهری امیدواریم هرجا هستید موفق باشید

  3. دفتر نماینده مجلس   بهمن ۱, ۱۳۹۳  

    نخستین برنامه صبح امروز وزیر بهداشت و مهندس برومندی در سفر به مرودشت، کلنگ‌زنی مرکز آموزش عالی سلامت مرودشت بود. وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور صبح امروز وارد شهرستان مرودشت شد و نخستین برنامه وی، کلنگ‌زنی مرکز آموزش عالی این شهرستان بود.این مرکز با هدف آموزش رشته‌های پیراپزشکی، سلامت و بهداشت در مرودشت راه‌اندازی می‌شود و برای تاسیس آن ۱۴ رشته در نظر گرفته شده است.رشته‌های پرستاری و مامایی، نخستین رشته‌های این مرکز آموزش عالی خواهد بود که در هشت هزار متر مربع احداث می‌شود و به تدریج به سایر رشته‌های بهداشتی و پیراپزشکی توسعه می‌یابد.وزیر بهداشت کشور نیز در این برنامه ساخت این مرکز آموزش عالی سلامت را موجب توسعه رشته‌های علوم پزشکی در شهرستان‌ها دانست.

  4. شهروند   بهمن ۱, ۱۳۹۳  

    کم مونده بگه برومندی دیوار چینی و قالب بندیشم خودش قراره انجام بده.برومندی اگه دلسوز این مردم بود یه فکری به حال سالک میکرد برادر جان.
    اقای برومند هر کاری کنی من و خونوادم بهت رای نمیدیم.خیالت تخت

  5. مهندس   بهمن ۲, ۱۳۹۳  

    آقای وزیر بهداشت، به دعوت مجمع نمایندگان فارس به استان فارس آمده بود نه به دعوت شخص آقای برومند و حضور در شهرستان مرودشت نیز بعنوان دومین شهرستان استان، کار عجیبی نبوده و وظیفه وزیر محترم بوده است. اگر برنامه سفر ایشان را مرور کنید به شیراز و سایر شهرستان های فارس نیز سفر داشته اند و اموری را مصوب و پیگیری کرده اند. گرچه آقای برومندی نیز در حضور ایشان در مرودشت زحمت کشیده اند.
    استفاده تبلیغاتی از حضور وزیر و گفتن این که “حضور ایشان به دعوت یک نفر بوده” بی انصافی است.

  6. مهندس   بهمن ۲, ۱۳۹۳  

    نکته تکمیلی:
    این قطعه را بخوانید تا بفهمید آقای وزیر بهداشت چرا به فارس سفر کرده بود؟!
    به نقل از سایت خبری خبر آنلاین سه شنبه ۳۰ دیماه: “وزیر بهداشت به استان فارس سفر کرده تا با بازدید میدانی از مراکز سلامت جامع به عنوان مجری برنامه پزشک خانواده، این طرح را بررسی کند.”
    همه می دانیم که معنی “بازدید میدانی” چیست؟ یعنی بررسی موردی از نزدیک!
    در بررسی میدانی، لزوما باید موارد از نزدیک بررسی شود و چه بهتر که به سراغ جامعه آماری بزرگتر برویم تا نتیجه تحقیق به واقعیت نزدیک باشدو این یعنی “هر وزیر دیگری هم به فارس می آمد برای بازدید میدانی، ضرورتا از مرودشت بازدید می کرد.” پس منصف باشیم و راست بگوییم.

  7. رضا   بهمن ۲, ۱۳۹۳  

    آقای وزیر از خرامه نیز بازدید کرده ومصوباتی نیز داشته ولی هیچگونه بازتاب رسانه ای نداشت درمرودشت انگار شق القمر صورت پذیرفته است

  8. دفتر نماینده مجلس   بهمن ۲, ۱۳۹۳  

    وی در مورد شیوع سالک در برخی از شهرستان های شمال فارس نیز اظهار داشت:سالک ومشکلات پیش آمده در مورد این بیماری، صرفا متوجه وزارت بهداشت نیست ولی متاسفاته قربانیان آن تحویل مجموعه وزارت بهداشت می شوند که البته خوشبختانه علم پزشکی و متخصصین محترمی هستند که تبحر خاصی در این زمینه دارند ولی باید بیشتر در جهت پیشگیری اقداماتی انجام شود.هاشمی ابراز داشت:لازم است وزارت کشور به وسیله فرماندارن،بخشداران وشهرداری ها به همراه وزارت جهاد کشاورزی کمک موثری در این زمینه داشته باشند.وی اضافه کرد:به پیشنهاد دکتر ایمانیه رئیس علوم پزشکی فارس مقرر شد ستاد کشوری زمینه بیماری سالک راه اندازی شود واز نزدیک ودر مدت یک ماه  مشکلات و پیشنهادات در این زمینه مورد بررسی قرار بگیرد.هاشمی تصریح کرد:با مطرح کردن شیوع بیماری سالک در برخی از شهرستان ها توسط مهندس برومندی نماینده مردم در مجلس و مطرح شدن مشکلات به وجود آمده در مورد این بیماری در ستاد بحران کشور، این مشکل مورد بررسی قرارگرفت و از سوی وزیر کشور نیز مقرر شد اعتباراتی در زمینه پیشگیری ودرمان مبتلایان بیماری تخصیص داده شود که امیدوار هستیم به حداقل رسیدن مبتلایان به این بیماری را شاهد باشیم. منبع:مصاحبه خبرنگار طنین پاسارگاد با وزیر بهداشت و درمان .سایت طنین پاسارگاد.

  9. من مرودشتیم   بهمن ۲, ۱۳۹۳  

    آره شق القمره. بعد از دو سال وعده و وعید دادن، بعد از دو سال که تو همه همجلس و مراسم و … هی تو گوش ما مردم خوند، بعد از این همه ……….، باید هم کلنگ زدنش رو تو بوق و کرنا بکنن. ما هم باید از خوشحالی بمیریم

  10. قلندر   بهمن ۵, ۱۳۹۳  

    ولی من بهش رأی می دم تا دشمناش کور بشن.
    هم خودم هم خونوادم هم فامیل. هم زنگ میزنم دوستام از شهرهای دیگه بیان مث دور قبل بهش رأی بدن. دلت بسوزههههههههههههه

  11. شهروند   بهمن ۵, ۱۳۹۳  

    قلندر جان تو بده

  12. قلندر   بهمن ۶, ۱۳۹۳  

    از تو هم به زور می گیرن شهروند جان…

  13. من   بهمن ۶, ۱۳۹۳  

    درود من قصد نداشتم این مطلب رو بنویسم
    ولی وقتی دفتر نماینده میاد دیدگاه میذاره پس من هم بذارم
    باید گفت که طرح احداث دانشکده پیراپزشکی و پرستاری و مامایی سال بر می گرده به سال ۸۶ ( رک، هفته نامه مرودشت سال نیمه اول سال ۸۶)
    و چه شده که هنوز کاری انجام نشده الله اعلم بالصواب
    و کلنگ بیمارستان هم به خاطر یه خیر بزرگوار زده شده است
    پس شق القمر نکردن
    شما توی هفته نامه مرودشت هستید به آرشیو رجوع کنید تا ابهام زدایی کنید.
    با سپاس

  14. sobhan   بهمن ۱۳, ۱۳۹۳  

    زمینشو که یکی دیگه داده. پیگیریش هم که از قبل داشته انجام میشده. ظاهرا فقط کلنگش مهم بوده که به اسم کی به زمین بخوره.

  15. شهروند مرودشتی   بهمن ۱۴, ۱۳۹۳  

    خطاب به اقای العبد .حسود هرگزنیاسود

  16. بنده خدا   بهمن ۱۴, ۱۳۹۳  

    العبد عزیز
    ۱- در کارزارهای انتخاباتی نتونستی با مردم ارتباط برقرار کنی و مردم به شما اقبالی نشان ندادن و شکست خوردی ضعف و ناتوانی شما از خود شما و مرام و اصالت شماست همانطور که خود را انتخاباتی معرفی کردی قطعا از مخالفین و شکست خوردگان هستی
    غرض ورزی موجب اقبال عمومی نمی شود
    ۲-جهت تلاشها و تاثیر گذاری و پیگیری سفر وزیر بهداشت به سایت دانشگاه علوم پزشکی فارس مراجعه کنید و از زبان رئیس علوم پزشکی که از مهندس برومندی تقدیر کرده اند جواب را دریافت کنید که در دنیای متمدن رجز خوانی محلی ندارد
    ۳- به عقیده العبد وزیر بهداشت بدون برنامه و جهت تفریح چندتا شهر را بازدید کردند و مرودشت در سر راهشان بوده عبور کرده اند وگرنه به فسا میرفتند
    ۴-در طی سالهای اخیر کشاورزی در کربال تعطیل شده است جهت بررسی صحت سقم موضوع به خیابان دولت آباد و همشهریان کربالی عزیز مراجعه و واقعیت را جویا شوید حداقل شما که اصلا به واقعیت ذهنی مردم و ازدرک خشکسالی عاجز هستید شاید ذهنتان کمی به سلامت نفس گرایش پیدا کند وگرنه مغرضانه بودن مقایسه کربالیهای مقیم مرودشت که بخش اعظم شهر و خیابان دولت آباد ساکن هستند با همشهریان رامجرد که هر دو گروه بر خشکسالی واقفندنتیجه ای و دستاوردی برایتان در اظهار نظر به دست نخواهد آورد هم به رامجرد مراجعه کنید و هم به خیابان دولت آباد به شما در خصوص خشکسالی توضیح می دهند به این روش واقعیت درمانی می گویند که شما را روشن خواهد کرد
    با سپاس از سایت پارس دشت

  17. العبد   بهمن ۱۶, ۱۳۹۳  

    با سلام خدمت پارس دشتی های عزیز- منظور مردم است- . به سایت پارس دشت از این جهت که ابتکار جالبی که قبلا خودم در ذهن داشتم را به جامه عمل رسانیده و باعث اتحاد و همگرایی مردم مرودشت ، ارسنجان و پاسارگاد حداقل در اسم شده است علاقه داشتم و سر میزدم اما رفتار غیر حرفه ای آنان در سانسور نظرات قبلی ام باعث شد که امروز تصمیم گرفتم دیگر به اینجا نیایم. اما چون می بینم در جواب نطراتم مطالبی آمده است که حاوی توهین نیز می باشد . لازم دیدم مرقومه ای ارسال کنم.هرچند که نمی دانم چندسطر از سطور زیر توسط این سایت سانسور خواهد شد.
    ای بنده خدا:
    ۱- داداش انگار خیلی بهتون فشار آمده که از رو به افترا و توهین به بنده آورده اید. خدارا شکر شأن من اجل از این است که بخواهم وارد کارزارهای انتخاباتی شهرستانی بشوم.
    ۲- برادر من این دنیایی که شما در آن سیر میکنی اسمش دنیای متمدن نیست این بازگشت به عقب است. بله خودم که اشاره کردم که نماینده خیلی قدرت دارد در مقام قانون گذاری و نظارت ، اما به شرطی که در جهت خدمت به مردم باشد. نه منافع شخصی و باندی. اینکه متاسفانه در کشور مسئولین دولتی حال از اینکه فلان نماینده که سرش هم به تنش نمی ارزد ( منظورم شخص برومندی نیست ها، سوء تفاهم نشود. این مشکل از خود مردم است که نماینده های درست انتخاب نمی کنند و باعث عقب افتادگی روز به روز بیشتر استان فارس می شوند. قضیه انتخابات شورای شهر شیراز و رای اول خانمی با چشم های رنگی و… را که بعد کاشف به عمل آمد همه با لنز های رنگی و فتوشاپ بوده هنوز هم متاسفانه در این استان در حال تکرار شدن است اما به شیوه های دیگر) با سیاسی بازی آن را عوض کند و یا وزرا ازاینکه مورد سوال نماینده قرار نگیرند تشکر های بی جهت از نمایندگان مجلس می کنند و یا به طرق دیگر به اصطلاح دم نماینده را می بینند، بازگشت به عقب و بدبختی بیشتر برای کشور است.
    ۳- برادر من سرت را از زیر برف بیرون بیاور، این عقیده من نیست. این را همه میدانند که وزیر به منظور بررسی طرح نظام تحول سلامت و مشکلات بهداشت و درمان به این چند شهرستان سفر کرده بودند زیرا استان فارس و مازندران پایلوت این طرح هستند تا آزمایش شود و سپس برای دیگر استان ها هم اجرایی شود.و همانطور که گفتم این اقدام برومندی و دفترشون که وزیر به خواست و دعوت برومندی به شهرستان سفر کرده یک کار ضد تبلیغی بود که خودشان هم متوجه شدند. و جهت اطلاعت اون بنده خدایی که چند سال ۱۳ روز تعطیلات نوروز را با تمام خانواده و عروس و داماداش برای تفریح به این شهرستان سفر می کرد و حتی یک پفکم برای تدارکات این نزول پر خیر و برکت به شهرستان از این شهر خرید نمی کردند و تمام اجناس را از تهران برای اعلی حضرت همایونی می آوردند شخص جاسبی بود که به دلیل بی عرضگی وخیانت و …مسئولین و نمایندگان وقت شهرستان واستان مجتمع گوشت فارس و کارخانجات پیرامونش که تعداد بسیار زیادی افرادشهرستان در آن مشغول بودند و ارتزاق می کردند را به تعطیلی کشاندند و وقتی که دیگه چیزی نداشت، دانشگاه آزاد – بخوانید یک خاندان خاص – به یک قیمت خیلی خیلی ارزان که اگر بگم خنده تان میگیرد و به احتمال زیاد خیلی ها که درد شهرستان را دارند گریه شان می گیرد آن را به اصطلاح مفت خری کردند. برادر من بازم جهت اطلاعت عرض کنم که فسا و جهرم خودشان دانشگاه علوم پزشکی دارند و اصلا کاری با شیراز ندارند. و رئیس دانشگاه علوم پزشکی فسا و یا رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم به اندازه رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز که مرودشت زیر مجموعه آن باشد اختیار دارند و خود مستقل عمل می کنند و اعتبارات می گیرند. و این را باید از نماینده مرودشت پرسید چه قبلی ها چه فعلی که چرا این دو شهرستان که از مرودشت کمتر جمعیت دارند چرا چندین و چند سال است دانشگاه علوم پزشکی دارند واعتبارات بهداشتی درمانی آموزشی مستقل دریافت می کنند و مرودشت باید منتظر بماند ببیند چی از دست شیراز می چکد آن ته مانده به این همه مشکلات بهداشتی درمانی برسد. اگر دلیل نزدیکی به شیراز است چرا به فسا و جهرم که چسبیدن به هم دو دانشگاه جدا دادند. این قصه در قضیه فرمانداری ویژه و استان های منفکی جدید قریب الوقوع از استان فارس هم صادق است که عرضه نمایندگان قبلی و فعلی مرودشت را می رساند.
    ۴- برادر من در جواب این مورد چهارم هم می خواستم دوباره عرض کنم سرت را از برف بیرون بیاور اما میبینم آن مثال کبکی که در برف سر فرو برده دیگر برای شما صدق نمی کند برادر من شما خودت را بخواب زده ای و کسی که خواب است را می شود بیدار کرد اما کسی که خودش را به خواب زده هرگز……….. سرنوشتی که اکنون دچار مردم بحران زده کربال شده است فقط با یک تأخیر زمانی چند ساله از امسال به بعد دچار مردم رامجرد شده و چند سال بعد ابرج و دشت سیوند و سعادت شهر. و بنده حقیری که در تهران هستم و اوضاع را از بالا می بینم که کشاورزهای بالادست دریاچه ارومیه در قالب طرح نکاشت هر سال به اندازه محصولی که می خواسته اند برداشت کنند از دولت پول می گیرند بازم نمایندگان و مسئولینشان در واقع خود مردمشان دست بردار نیستند. آن وقت شما برو ببین چند درصد از اراضی مرودشت کشت می شود. برای این مردم بدبخت که به نان شب محتاج شده اند که می گویند آنقدر بدهکار هستیم که حتی اگر آب هم باشد پول نداریم کشت کنیم. چه کاری شده است . خنده دار یا گریه دار حتی اعتبار خشکسالی هم برای آنها تصویب نشده است. این است عرضه نماینده برادر من….چه قبلی ها چه فعلی…..

    یاحق

    پارس دشت:
    دوست عزیز، سیاست این سایت، نمایش تمامی مطالب وارده، به شرط عدم توهین و به کار بردن الفاظ نامناسب نسبت به اشخاص حقیقی و حقوقی است. این سایت، با هدف فراهم نمودن فضای نقد، گفتمان و مباحثه رو در رو در فضای مجازی، به تمامی سلیقه های موجود، اجازه طرح مطالب و دیدگاه های خود را داده است. مطلب شما به دلیل محتوای توهین آمیز و استفاده از عبارت نامناسب در مورد نماینده شهرستان، تعدیل ( و نه سانسور) شد.

  18. ندا   بهمن ۱۷, ۱۳۹۳  

    آقای العبد انتقادشما به شخص نماینده شبیه داستان چوپان دروغگوست

  19. شهروند   بهمن ۱۷, ۱۳۹۳  

    شهروند مرودشتی و بنده خدا خواهشا اینجا رو با چاله میدون اشتباه نگیرید.واقعا این ادبیات زشته.چرا جای اینهمه تهمت و توهین جواب منطقی و قانع کننده ای به مطالب ذکر شده توسط العبد نمیدید. فعلا که حرفای العبد منطقی بوده و شماها بجای جواب سعی کردین اونو به چالش بکشید

  20. ینده خدا   بهمن ۱۸, ۱۳۹۳  

    درپاسخ به العبد، خوانندگان داوری کنند که من توهین به شخصیت شما نکرده ام، فقط گفته ام شکست خورده ای، که البته مردان بزرگ از شکست هراسی ندارند و نه تنها توهین تلقی نمی کنند بلکه افتخار هم می کنند، خب تفاوتها اینجا روشن می شود.
    موارد دیگر:
    ۱-مصادیق توهین بی عرضگی نمایندگان قبلی و فعلی، حمله به واکنش وزرای دولت از تمجید نماینده با لحن فریب کاری به آنان، توهین به شعورمردم و نحوه انتخاب آنان با ادعاهای غیر علمی و نسنچیده، و…..آیا این عبارات توهین نیست؟، در ذهن شما چه میگذرد آشوب و درگیری ذهنی شما تصویر خوبی از شما نشان نمی دهد، اگر پارس دشت به ادعای شما که نظرتان را سانسور کرده حق میدهم اما این بار که نظر شما را کامل منتشر کرده، خوانندگان در مورد شما داوری خواهند کرد
    ۲-از اینکه تایید کردی مرودشت، از فسا و جهرم عقب تر است حرفی نیست.
    ۳-نگاه از بالا که تهرانی و به قضایا اشراف داری، ضعفتون همینه که مثل ما تو گود نیستی و خبردقیق از افکار عمومی مردم رامجرد عزیز و کربالیها نداری و آفساید میزنی، خب تهران نشینی دیگه
    ۴-در خصوص طرح نکاشت ، این تصمیم دولت است تصمیم متخصصان ستاد احیای دریاچه ارومیه است که در مدت ۶ ماه با تحقیق و مشورت با دانشمندان داخلی و خارجی به ۲۶ راهکار احیا دست یافته اند، و اولین راهکار همین طرح نکاشت است ، که از مهر سال جاری مطرح شده است، چطور شما مدعی هستید که مردم ارومیه هر سال پول میگیرند، برادر من مشکل من با شما این است که شما در کامنتتان دنیای متمدن را انکار کرده اید اما من تایید میکنم، که یکی از شاخصه های آن اطلاع رسانی است که هرکسی هر چه بخواهد نگوید
    در رابطه با دوست دیگر که گفته بود وزیر بهداشت، به خرامه رفت اما خبری نبود بگویم که اطلاع رسانی و دانستن حق مردم است، که رسالتی است که پارس دشت هم همین کار را میکند.

    • شهرام   بهمن ۱۸, ۱۳۹۳  

      بنده خدا خوبه که تو دادستان نشدی! با این جور مصادیق تعیین کردنت آدم یاد دادگاه های نمایشی میافته. احتمالا آخرسر حکم العبد اعدام است که انتقادی کرده از رفتار نماینده مجلس در به اسم خود تمام کردن کلنگ زنی ای که درش نقشی نداشته حالا نگیم نداشته قطعا داشته ولی در به اسم خود تمام کردنش زیادی غلو کردند، که برایش پاسخی نداشتید.
      این دو فرمایشت را کنار هم بگذار توی اولی که به خود العبد و اصالتش هم توهین کردی و همچین قطعا اون را از شکست خورده ها معرفی کردی که نشان داد شما از طرف نماینده هستی و به جای پاسخ رو به فرافکنی آورده ای. توی دومی که مثلا اومدی خوانندگان را به داوری فرابخوانی باز هم به ایشان توهین کرده ای. چه قشنگ گفته العبد که ” سرت را از برف بیرون بیاور اما میبینم آن مثال کبکی که در برف سر فرو برده دیگر برای شما صدق نمی کند برادر من شما خودت را بخواب زده ای و کسی که خواب است را می شود بیدار کرد اما کسی که خودش را به خواب زده هرگز”
      ( در کارزارهای انتخاباتی نتونستی با مردم ارتباط برقرار کنی و مردم به شما اقبالی نشان ندادن و شکست خوردی ضعف و ناتوانی شما از خود شما و مرام و اصالت شماست همانطور که خود را انتخاباتی معرفی کردی قطعا از مخالفین و شکست خوردگان هستی
      غرض ورزی موجب اقبال عمومی نمی شود.
      درپاسخ به العبد، خوانندگان داوری کنند که من توهین به شخصیت شما نکرده ام، فقط گفته ام شکست خورده ای، که البته مردان بزرگ از شکست هراسی ندارند و نه تنها توهین تلقی نمی کنند بلکه افتخار هم می کنند، خب تفاوتها اینجا روشن می شود.)
      می دانی مشکل اصلی مردم امثال شما بنده خداست که نان به نرخ روز می خورید و بادنجان دور قاب چین نمایندگان هستید وبه قول خودتان در گودید ولی نه گودی که هدفش خدمت به مردم است. وگرنه حرف های العبد درد تمام مردم است.

  21. ;کنکوری   بهمن ۱۸, ۱۳۹۳  

    سلام به همگی. آقای نماینده خیلی هم سختکوش هستند و من از نزدیک شاهد تلاش های ایشون هستم. مدیرانی هم که انتخاب کرده اند همگی خوب و سالم و متخصص هستند. مطالبی که در مورد زد و بند ایشون با سیاسیون و دور و بری ها مطرح میشه کذب محضه. تیم سیاسی ایشون برای تمام مشکلات شهر برنامه داره اما عده ای اجازه نمیدن این برنامه ها اجرا بشه.
    عده ای شهردار احمدی را بزرگ کردند تا روبروی ایشون قرار بدند. عده ای هم رییس شورای استان را کاندید کرده اند تا برومندی دوباره رأی نیاوره اما به امید خدا برومندی دوباره نماینده میشه و برای چند دوره روی صندلی مجلس می شینه.
    قبادی و شبانپور و استواری و اورنگ و خلیفه و همه کاندیداهای دنیا هم بیاد باز برومندی نماینده میشه.

  22. بنده خدا   بهمن ۱۹, ۱۳۹۳  

    من که دنبال این بودم که نقش نماینده رو در این کار مفید و موثر چقدر بوده بررسی کردم دیدم هرچند که بعقیده شما سرم زیر برف بوده سیه روی شود هرکه درو غش باشد

  23. ازاد   فروردین ۲۹, ۱۳۹۴  

    تازه رئیس جمهور را هم نماینده ما دارن میارن فارس!!!!


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر