۷:۲۸:۲۷ - پنجشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۳
با قهرمانان مرودشت/ سید احسان موسوی
به گزارش “پارس دشت”، در شهرستان مرودشت ورزشکاران زیادی هستند که به دلایل متعدد، کمتر به همشهریان خود معرفی شده اند. اغلب ورزشکاران رشته های تیمی، از این دسته ورزشکاران هستند. بسیاری از جوانان این شهرستان، به دلیل توانمندی های خود، در تیم های مختلف استانی و کشوری حضور می یابند و به موفقیت هایی

به گزارش “پارس دشت”، در شهرستان مرودشت ورزشکاران زیادی هستند که به دلایل متعدد، کمتر به همشهریان خود معرفی شده اند. اغلب ورزشکاران رشته های تیمی، از این دسته ورزشکاران هستند. بسیاری از جوانان این شهرستان، به دلیل توانمندی های خود، در تیم های مختلف استانی و کشوری حضور می یابند و به موفقیت هایی نیز دست می یابند اما به دلیل اینکه افتخارات در این رشته ها، به صورت تیمی عنوان می شود، نامی از این ورزشکاران به میان نمی آید.

در این قسمت سعی بر این خواهد بود که ورزشکارانی از این دست را، معرفی کنیم تا مخاطبان بیش از پیش با  پتانسیل های ورزشی شهرستان مرودشت، آشنا شوند.

سید احسان موسوی، یکی از بهترین لیبروهای مرودشتی است که سابقه حضوردر تیم های مختلف استانی و کشوری را در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و امید، در کارنامه خود دارد. این بازیکن ۲۴ ساله و بااخلاق مرودشتی، فصل گذشته نیز به عضویت  تیم مس رفسنجان کرمان درآمد و در رقابت های لیگ کرمان به مقام قهرمانی دست یافت.

در زیر به گوشه ای از موفقیت های این والیبالیست با اخلاق مرودشتی اشاره می شود:

– حضور در تیم ملی ارتش در سال ۱۳۸۹

-حضور در لیگ برتر جوانان در تیم های پاسارگاد و مرصاد

– حضور در لیگ دسته یک کشور به همراه تیم پاسارگاد شیراز

 – حضور در لیگ دسته یک کشور به همراه فولاد سپاهان و کسب قهرمانی کشور

-حضور در لیگ دسته یک کشور به همراه شهرداری یاسوج و کسب عنوان سومی مسابقات

-انتخاب به عنوان بهترین لیبروی مسابقات قهرمانی امیدهای کشور در اردبیل، ۱۳۹۲

aaakkkss

بر چسب ها: ,

ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر