۷:۳۴:۴۶ - سه شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳
برتری دانش آموزان مرودشتی در جشنواره زیست فناوری کشور
دانش آموزان مرودشتی در جشنواره زیست فناوری ایران خوش درخشیدند. به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان فارس گفت: دو دانش آموز مرودشتی در دومین جشنواره زیست فناوری ایران در رشته های عکس و نقاشی مقام های برتر را کسب کردند. محمودرضا نصیری ادامه داد: این جشنواره در اردوگاه

دانش آموزان مرودشتی در جشنواره زیست فناوری ایران خوش درخشیدند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان فارس گفت: دو دانش آموز مرودشتی در دومین جشنواره زیست فناوری ایران در رشته های عکس و نقاشی مقام های برتر را کسب کردند.

محمودرضا نصیری ادامه داد: این جشنواره در اردوگاه شهید باهنر تهران با شرکت ۱۰۴ نفر از دانش آموزان برگزیده سراسر کشور برگزار شد.

وی افزود: هشت نفر از دانش آموزان برگزیده استان فارس در این جشنواره شرکت کرده بودند که دو نفر از آنها موفق به کسب رتبه برتر کشور شدند.

معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش فارس بیان کرد: سوزان قهرمانی دانش آموز دوره متوسطه دوم در شهرستان مرودشت در قالب اثر عکس مقام اول کشوری را کسب کرد.

نصیری گفت: خانم مهسا دلتانی دانش آموز دوره متوسطه دوم از مرودشت نیز در قالب اثر نقاشی و کاریکاتور مقام سوم کشوری را به دست آورد.

این مسوول هدف از برگزاری این جشنواره را شناسایی و پرورش استعدادها و خلاقیت دانش آموزان در زمینه زیست فناوری و کمک به جهت دهی و هدایت آنها در مسیر پیشرفت مورد نیاز کشور و انگیزش دانش آموزان به مطالعه و پژوهش در زیست فناوری دانست.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش فارس یادآوری کرد که جشنواره زیست فناوری ایران را ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می کند.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر