۸:۵۴:۴۵ - چهارشنبه ۴ آذر ۱۳۹۴
برخورد جدی با متخلفان واحدهای صنفی مرودشت
معاون فرماندار مرودشت خواستار برخورد جدی و عملی با متخلفان واحدهای صنفی در شهرستان مرودشت شد.   خبرگزاری فارس-  سیدمختار امیری در جلسه مشترک ستاد تنظیم بازار که با حضور اعضا و در محل فرمانداری تشکیل شد، خواستار تأمین اقلام و مایحتاج عمومی مردم باکیفیت و قیمت مصوب شد.   وی افزود: اعضای ستاد تنظیم

IMG_4181

معاون فرماندار مرودشت خواستار برخورد جدی و عملی با متخلفان واحدهای صنفی در شهرستان مرودشت شد.

 

خبرگزاری فارس-  سیدمختار امیری در جلسه مشترک ستاد تنظیم بازار که با حضور اعضا و در محل فرمانداری تشکیل شد، خواستار تأمین اقلام و مایحتاج عمومی مردم باکیفیت و قیمت مصوب شد.

 

وی افزود: اعضای ستاد تنظیم بازار و دستگاه‌های اجرایی وظیفه دارند با برگزاری جلسات مستمر و ارائه راهکارهای عملی، به مهم‌ترین دغدغه مردم در تأمین کالاهای موردنیاز رسیدگی کنند.

 

معاون فرماندار مرودشت تصریح کرد: رشد قارچ‌گونه واحدهای صنفی با عنوان هایپر مارکت در سطح شهر مرودشت مشکلاتی را ایجاد خواهد کرد، چراکه این واحدها با عناوین ارزان‌فروشی که اغلب هم فاقد مجوز هستند و بعضاً کالاهای بی‌کیفیت به مشتریان عرضه می‌کنند.

 

وی خواستار تشدید و برخورد جدی و بدون واسطه متولیان حوزه اصناف و تعزیرات حکومتی با متخلفان واحدهای صنفی مذکور شد و بیان کرد: وظیفه مسئولان است برای استیفای حقوق شهروندان از هیچ کوششی دریغ نکنند.

 

امیری در بخش دیگری از مطالب خود خواستار تشکیل کارگاه آموزشی برای آشنایی مؤدیان مالیاتی با قوانین مالیات بر ارزش‌افزوده باهدف اجرای این قانون شد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر