خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
۹۵/۰۹/۰۹ ۰۵:۰۱
شناسه خبر : 17515

برپایی نمایشگاه خوشنویسی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت

نمایشگاه آثارخوشنویسی خط تحریری استاد جاوید گورکانی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت برپا شد.   به گزارش دریافتی پارس دشت از خبرگزاری آنا واحد مرودشت: در این نمایشگاه که با حضور دکتر سید ابراهیم حسینی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت، دکترحبیب اله ابراهیمی معاون دانشجویی و فرهنگی وجمعی از مدیران و اساتید و ...

editted

نمایشگاه آثارخوشنویسی خط تحریری استاد جاوید گورکانی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت برپا شد.

 

به گزارش دریافتی پارس دشت از خبرگزاری آنا واحد مرودشت: در این نمایشگاه که با حضور دکتر سید ابراهیم حسینی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت، دکترحبیب اله ابراهیمی معاون دانشجویی و فرهنگی وجمعی از مدیران و اساتید و دانشجویان این واحد دانشگاهی افتتاح شد، تعداد یکصد اثر خوشنویسی شامل خطوط فارسی، عربی و لاتین مربوط به استاد جاوید گورکانی و هنرجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت در معرض دید دانشجویان و علاقمندان قرار گرفت.

 

یادآور میشود این نمایشگاه که به همت معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت درساختمان دانشکده کشاورزی این دانشگاه برپا گردیده است ، تا پایان آذر ماه سال جاری  صبح و عصر دایر می باشد.

 

علاقمندان جهت ثبت نام و حضور در دوره آموزش خوشنویسی خط تحریری که از اول آذر شروع می شود میتوانند به محل نمایشگاه و یا کانون قران و عترت معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی  واحد مرودشت مراجعه نمایند.

 

img_3474 img_3431