خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
۹۷/۰۱/۲۴ ۱۷:۳۳
شناسه خبر : 21936

برگزاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در مرودشت

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، بیش از ۴۰۸ نفر از حافظان و قاریان قرآن در مرودشت با هم به رقابت پرداختند. در آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم که با همکاری و مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مرودشت برگزار شد، بیش ...

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، بیش از ۴۰۸ نفر از حافظان و قاریان قرآن در مرودشت با هم به رقابت پرداختند.

در آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم که با همکاری و مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مرودشت برگزار شد، بیش از ۴۰۸ دواطلب در دو نوبت در روز پنجشنبه در محل مسجدالرسول(ص) مرودشت، کامفیروز، سیدان و زندان مرودشت در رشته های مختلف با هم به رقابت پرداختند.

حمزه علیزاده کارشناس امور فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت در خصوص نحوه برگزاری این رقابتها بیان داشت: آزمون حفظ در رشته های حفظ ۱۰ جزء،حفظ جزء۲۰ حفظ ۵ جزء، حفظ ۳۰ جزء ،حفظ جزء اول، حفظ سوره ملک و واقعه،حفظ ۳ جزء، حفظ ۲ جزء، وحفظ کل قرآن کریم از ساعت ۸:۳۰ الی ۹:۴۵ برگزار شد.

وی افزود: آزمون مفاهیم نیز در رشته های مفاهیم مقدماتی ۱ و ۲ ،نهج البلاغه و صحیفه سجادیه از ساعت ۱۰:۴۵ الی ۱۱:۴۵ دقیقه برگزار گردید.