۵:۳۴:۳۹ - شنبه ۸ آذر ۱۳۹۳
برگزاری اولین جلسه شورای هماهنگی تعاون کار و رفاه اجتماعی مرودشت
اولین جلسه شورای هماهنگی دستگاهای زیر مجموعه وزارت تعاون کار ورفاه اجتماعی با حضور مدیران ادارات تعاون کار و رفاه اجتماعی، سازمان تامین اجتماعی، سازمان آموزش فنی و حرفه ای، کمیته امداد امام خمینی (ره)، اداره بهزیستی شهرستان مرودشت و سرپرست بانک توسعه تعاون در مرودشت برگزار شد.   به گزارش روابط عمومی اداره تعاون

s

اولین جلسه شورای هماهنگی دستگاهای زیر مجموعه وزارت تعاون کار ورفاه اجتماعی با حضور مدیران ادارات تعاون کار و رفاه اجتماعی، سازمان تامین اجتماعی، سازمان آموزش فنی و حرفه ای، کمیته امداد امام خمینی (ره)، اداره بهزیستی شهرستان مرودشت و سرپرست بانک توسعه تعاون در مرودشت برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی مرودشت، در ابتدای این جلسه محمد سعیدی عمادی، رئیس شورای هماهنگی ضمن تشکر از حضور دستگاههای زیر مجموعه وزارت تعاون کار ورفاه اجتماعی به تلاش و همکاری تمامی عناصر ی که با مجموعه تعاون کار ورفاه اجتماعی به نوعی ارتباط دارند را خواستار شد و ابراز امید واری کرد با تشکیل جلسات مستمر شورای هماهنگی همبستگی و یکپارچگی در بین اعضا ایجاد گردد.

 

سعیدی عمادی در خصوص جزئیات تشکیل و اهداف سازمانی این شورا هماهنگی و تعامل بیشتر دستگاه های را مهمترین دستاورد این شورا دانست و گفت: امروز  تشکیل این شورا باید نقطه عطفی باشد برای اهداف بلند مدت پیش روی تمام دستگاه هایی که به نوعی با وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی ارتباط دارند، در واقع  یکی از اهداف شورا آشنایی بیشتر مجموعه تعاون کار و رفاه اجتماعی با فعالیت ها و اقدامات دستگاه ها ی زیرمجموعه است که امیدواریم این امر محقق بشود.

 

نادر امیدوار، رئیس سازمان آموزش  فنی و حرفه ای شهرستان مرودشت نیز در سخنانی با تسلیت ایام و تبریک هفته بسیج از جزئیات  شاخص های مراکز فنی و حرفه ای کشور و منطقه مرودشت مطالبی را عنوان کرد و گفت:  به یاری خداوند متعال و همکاری و تلاش همکاران در مجموعه فنی حرفه ای مرودشت، این شهرستان به رتبه  های برتر استان و کشور دست یافت. امیدوارم تشکیل جلسه مذکور که با محوریت شورای هماهنگی تشکیل شده است بتواند نظرات و پیشنهادات سازمانهای زیر مجموعه را به سمت و سوی هدفمند ببرد.

 

کوهپایه، رئیس سازمان تامین اجتماعی شعبه مرودشت نیز ضمن استقبال از شورای هماهنگی  اعلام آمادگی  سازمان تامین اجتماعی  جهت میزبانی جلسه شورای مذکور در ماه آینده اعلام کرد و گفت: امیدوارم این هماهنگی که در بین دستگاههای وزارت تعاون کار و رفا اجتماعی وجود دارد قوت ببشتری به خود بگیرد و  نهاد های دیگر مانند  صندوق مهر امام رضا (ع) و بانک رفاه کارگران که نتوانستند در جلسه اولیه حضور بهم برسانند حتما در جلسات آینده که در محل سالن اجتماعات تامین اجتماعی برگزار می گردد، شرکت کنند.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر