خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
۹۶/۰۹/۲۷ ۱۴:۴۶
شناسه خبر : 21503

برگزاری جشنواره غذای ایرانی با حضور اعضای انجمن های فرهنگی هنری مرودشت

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت جشنواره غذای ایرانی با حضور شهرام صالحی رییس، عبدالصمد سلیمانی کارشناس امور هنری، علی مرادی مسئول خانه فرهنگ و فایزه علی اکبر زاده مسئول انجمن هنرهای سنتی، شهناز عمادی مسئول انجمن ادبی باران اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر ستان مرودشت و ابراهیم کشاورزی ...

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت جشنواره غذای ایرانی با حضور شهرام صالحی رییس، عبدالصمد سلیمانی کارشناس امور هنری، علی مرادی مسئول خانه فرهنگ و فایزه علی اکبر زاده مسئول انجمن هنرهای سنتی، شهناز عمادی مسئول انجمن ادبی باران اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر ستان مرودشت و ابراهیم کشاورزی مسئول امور پژوهش بنیاد شهیدمرودشت، هنرمندان انجمن های فرهنگی و هنر ی و خانواده های ایشان برگزار گردید.
صالحی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت در این برنامه بیان داشت: این روزها که هموطنان ما در کرمانشاه به دلیل نامهربانی طبیعت، از نظر معیشتی دچار مشکل هستند، چنین برنامه هایی می تواند به ما یادآوری کند که از چه موهبت هایی در زندگی برخورداریم.

وی افزود: ایجاد فضای خانوادگی بین اعضای انجمن های فرهنگی هنری شهرستان، از جمله اولویت های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت است که در برنامه های این اداره، مدنظر گرفته می شود.

عبدالصمد سلیمانی کارشناس امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت نیز در این برنامه ضمن تقدیر از مشارکت انجمن های فرهنگی هنری گفت: برپایی برنامه هایی با محوریت فرهنگ و خانواده، فرصتی ارزشمند برای تبادل تجارب و داشته های فرهنگی است.
وی تقویت ارتباط بین خانواده انجمن های فرهنگی و توجه به سبک تغذیه و غذای سالم خانواده، را اهم اهداف برگزاری جشنواره برشمرد و استقبال خوب انجمن و خانواده های ایشان از این برنامه را فراتر از انتظار بیان کرد.

فایزه علی اکبر زاده مسئول انجمن هنرهای سنتی در حاشیه این برنامه ضمن تشکر از همه کسانی که در برگزاری جشنواره مشارکت و همکاری داشتند بیان کرد: به دلیل رقابت نزدیک شرکت کنندگان جشنواره، انجمن در نظر دارد به سایر نفراتی که رتبه لازم را کسب نموده اند لوح تقدیر و جوایزی اهداء نماید.
در پایان برنامه داوران جشنواره خانم ها ابراهیمیان، آزادی و خسروی نفرات برتر را بشرح زیر اعلام نمود: زینب شیعه از انجمن هنرهای سنتی(گروهی)-سیده فاطمه سجادیان از انجمن فیلم، عکس و پویانمایی- راضیه فلاحی از انجمن هنرهای سنتی- نازنین سجادیان از انجمن مادر و کودک(گروهی)- فاطمه زارعی از انجمن هنرهای سنتی- مرضیه جانی از انجمن هنرهای سنتی

این برنامه فرهنگی هنری به مناسبت ایام میلاد حضرت رسول اکرم(ص) و ولادت امام جعفر صادق (ع ) و با حضور بیش از ۵۰ نفر شرکت کننده از خانواده انجمن های فرهنگی هنری و ارائه بیش از ۱۰۰ نوع غذا در دسته بندی های مختلف غذایی در فضایی صمیمی و مفرح در نگار خانه مهر برگزار گردید.
اجرای موسیقی زنده توسط کوروش همایون و نیلوفر رضایی زوج هنری و اعضای انجمن موسیقی و هنرهای نمایشی شهرستان مرودشت، از دیگر بخش های این برنامه بود.