۶:۳۹:۴۵ - چهارشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۴
برگزاری جشن روز خبرنگار از سوی خانه مطبوعات مرودشت
مراسم بزرگداشت روز خبرنگار، از سوی خانه مطبوعات مرودشت برگزار شد. به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی خانه مطبوعات مرودشت، در این مراسم که با حضور مسئولین، روابط عمومی ادارات، اصحاب رسانه و جمعی از علاقه مندان برگزار گردید، از فعالان رسانه شهرستان و روابط عمومی های ادارات مرودشت تقدیر به عمل آمد

IMG_1364

مراسم بزرگداشت روز خبرنگار، از سوی خانه مطبوعات مرودشت برگزار شد.

به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی خانه مطبوعات مرودشت، در این مراسم که با حضور مسئولین، روابط عمومی ادارات، اصحاب رسانه و جمعی از علاقه مندان برگزار گردید، از فعالان رسانه شهرستان و روابط عمومی های ادارات مرودشت تقدیر به عمل آمد و سه روابط عمومی به انتخاب خبرنگاران به عنوان روابط عمومی برتر، معرفی گردیدند.

 

مراسم در تالار فرهنگیان شهرستان مرودشت و با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط ایوب پاکدل و اجرای سرود ملی آغاز گردید.

 

پس از خوش آمدگویی مجری، نمآهنگ «یادمان نرود» با محوریت شهداء و افتخار آفرینی جوانان ایرانی درهشت سال دفاع مقدس پخش شد.

IMG_1215

سپس بهفر حیدری نائب رئیس خانه مطبوعات ضمن خوش آمدگویی به میهمانان، با تأکید برغنای نیروی انسانی شهرستان و بهره مندی این منطقه از تنوع ارزشمند استعدادها، بیان داشت: اصحاب رسانه، پایه گذاران رکن چهارم دموکراسی هستند که حضور موثر آنان زمینه ساز تقویت امنیت عمومی در سطح اجتماع است.

 

در ادامه محمدمهدی برومندی نماینده مردم مرودشت ضمن تبریک روز خبرنگار به فعالان این عرصه، رسانه های شهرستان را یاری رسان خود در پیگیری مطالبات و حقوق مردم دانست و گفت: در طرح ادغام واحدهای علوم و تحقیقات، پرداختن وسیع رسانه های شهرستان به موضوع جابجایی واحد علوم و تحقیقات فارس، به بنده کمک کرد که نارضایتی مردم حوزه انتخابیه خود را به گوش مسئولین رسانده و بتوانم بخشی از این واحد دانشگاهی را در مرودشت نگه دارم.

 

وی توسعه فرهنگی را از ملزومات دست یابی به توسعه اقتصادی و اجتماعی دانست و بیان داشت: در مسیر بهبود مناسبات فرهنگی شهرستان از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.

 

حجه الاسلام احمدی امام جمعه مرودشت دیگر سخنران این مراسم بود که با تشکر از فعالیت خبرنگاران مرودشت علیرغم مشکلات پیش روی ایشان، ابراز داشت: خبرنگار به واقع مجاهد فی سبیل الله است چرا که در سایه قلم و اطلاع رسانی این قشر است که مشکلات و معضلات جامعه روشن گردیده و حل می شود.

 

وی ضمن توصیه خبرنگاران به نقد منصفانه و دلسوزانه و رعایت تقوا در بیان کم و کاستی ها، اعلام نمود: مسئوین نیز باید سعه صدر بیشتری در برخورد رسانه ها داشته باشند و تذکرات آنها را در راستای بهبود امور به کار گیرند و اینگونه نباشد که با دیدن نقد خبرنگاران، ترش رویی کرده و ناراحت شوند.

IMG_1223

تجلیل از خانواده مکرم شهید مصب درستکار(شهید خبرنگار مرودشتی)، برنامه بعدی این مراسم بود که پس از پخش کلیپ ویژه شهید و قرائت زندگی نامه و محل شهادت انجام گردید. با حضور مادر ارجمند این شهید و اباذر درستکار برادر وی، لوح تقدیر خانه مطبوعات توسط امام جمعه، نماینده شهرستان و سایر مسئولین به وی اهدا شد.

 

بخش بعدی برنامه، تجلیل از مهدی نجم باختری آتش نشان فداکار و اشکان مختاری تاکسیران امانتدار مرودشتی بود که با حضور زارعی شهردار، امیدوار رئیس شورای شهر، سعیدی رئیس آتش نشانی و حیدری رئیس تاکسیرانی بر روی سن انجام گردید.

IMG_1249 IMG_1241

در ادامه مراسم از خدمات و همکاری های سید یدالله حسینی فرماندار سابق مرودشت، فریدون قلیزاده سرپرستی بانک ملی شمال فارس و آیت رنجبر رئیس بانک ملی شعبه وحدت تقدیر گردید.

IMG_1266

سید یدالله حسینی طی سخنان کوتاهی ضمن تشکر از صبوری و سختکوشی مردم شریف شهرستان مرودشت، اعلام کرد که خاطرات خوش زندگی و مسئولیت در کنار مردم مرودشت را هرگز از یاد نخواهد برد و در هر مقام و مسئولیتی که باشد از انجام خدمت به مردم این منطقه کوتاهی نخواهد نمود.

 

وی اصحاب رسانه مرودشت را از فرهیخته ترین اقشار خبری فارس دانسته و برای ایشان آرزوی موفقیت کرد.

 

در ادامه، پخش کلیپ فعالیت های خبری عبدالصمد سلیمانی گزارشگر برنامه خوبی از خودتونه و یک برش زندگی شبکه دو و برنامه گلخانه شبکه سه سیما و تجلیل از خدمات وی، صورت گرفت.

 

نمایش کلیپ خبرنگاران شهرستان کاری از خانه مطبوعات مرودشت، بخش بعدی برنامه بود که مورد استقبال حاضرین قرار گرفت.

 

در قسمت دوم برنامه، ضمن معرفی محمدرضا فتحی فرد روابط عمومی فرمانداری، ایوب پاکدل روابط عمومی آموزش و پرورش و علی زارعی روابط عمومی شهرداری به عنوان سه روابط عمومی برتر ادارات شهرستان در سال گذشته، از روابط عمومی ادارات شهرستان تجلیل به عمل آمد.

IMG_1271IMG_1284

تقدیر از پیشکسوتان مطبوعات و خبرنگاران غیرعضو خانه مطبوعات، بخش دیگر این برنامه بود که با اهدا لوح تقدیر و هدیه خانه مطبوعات انجام گردید.

IMG_1294

بخش پایانی برنامه اهدا لوح تقدیر و هدیه خانه مطبوعات به۳۲ نفر اعضای شناسنامه دار خانه مطبوعات شهرستان مرودشت بود که با حضور مسئولین شهرستان انجام گرفت.

 

نکته قابل ذکر، حضور ناگهانی و هماهنگ نشده بخشدار و شهردار سیدان در برنامه روزخبرنگار امسال، جهت تجلیل از خبرنگاران بخش سیدان بود.

 IMG_1211 IMG_1209

 IMG_1318 IMG_1303 IMG_1315IMG_1347IMG_1320IMG_1334IMG_1358 IMG_1348 IMG_1355

  1. بی تقوا   مرداد ۲۲, ۱۳۹۴  

    سلام. صرفا جهت اطلاع. هم شهردار وهم اقای بخشدار از قبل دعوت شده بودند درجهت سپاسگزاری از زحمات تمام خبرنگاران و تمامی کسانی که دلشان وقلمشان برای شهرستان می تپد.به نظر می رسد تیکه اخر متن صرفا شخصی وسیاسی بوده.ان شالله بی تقوایی از جامعه ما بیرون.وکارها فقط برای رضای خدا باشد.ونه نان را به نرخ روز خوردن

  2. ;روابط عمومي خانه مطبوعات   مرداد ۲۲, ۱۳۹۴  

    سلام دوست عزیز؛ نامیدن خویش بنام “بی تقوا” کار شایسته ای نیست و اشاعه فرهنگ ناپسند در جامعه است بویژه برای شما که علاقمند به حوزه رسانه هستید.
    به اطلاع می رساند بخشدار و شهردار محترم سیدان از مهمانان عزیز دعوت شده به مراسم بودند لیکن جهت اهداء لوح تقدیر به خبرنگاران شریف بخش سیدان هیچگونه هماهنگی با این خانه انجام نگرفته بود اما بمنظور تقدیر از زحمات خبرنگاران بخش، اهداء لوح تقدیر صورت گرفت. فلذا منظور از ناهماهنگی، بخش “تقدیر از خبرنگاران سیدان” بوده است و نه حضور مسئولین محترم سیدان.

  3. مرودشتی   مرداد ۲۲, ۱۳۹۴  

    خسته شدیم از دست این آدم هایی که جاشون ته جهنمه و بقیه را به بی تقوایی و نان به نرخ روز خوری متهم می کنند… این آقایی که خودش را بی تقوا معرفی میکنه می شناسم واقعا هم این اسم برازندهش هست. چند ساله مث بختک افتاده به جون سیدون. خودشو خبرنگار هم می دونه و تو همه کارا سرک میکشه. سالی یه بار هم حموم میره و از نظرش همه چیز تو این دنیا سیاسیه! حتی به خانواده خودش هم سیاسی نگاه میکنه. خبر را نخونده کامنت گذاشته…

  4. سید سجاد   مرداد ۲۳, ۱۳۹۴  

    سلام.جناب شهردار واقای بخشدار هردو دارای شخصیتی متواضع ودید عمرانی دارند .گیرم که اصلا دعوت هم نشده باشند مگرنه به اجترام وتقدیر از خبرنگاران امده اند خانه مطبوعات باید قدران باشد.کمی خدا را در کارهایمان ظاهر ببینیم.با امید روزی قلم وهمه کارهایمان در راه او باشد نه دعوای سیاسی وجناحی وتسویه حساب شخصی

  5. سید کاظم   مرداد ۲۴, ۱۳۹۴  

    سید بزرگوار جهت اطلاع عرض شود که جنا ب آقای مهندس روستا بخشدار سیدان و اعضای محترم شورای اسلامی شهر سیدان و همچنین و مهندس چراغی شهردار رسما از طرف خانه مطبوعات جهت حضور در مراسم روز خبرنگار دعوت شده بودند که حضورشان در مراسم برای برگزار کننده موجب خرسندی برگزار کننده بوده است واز طرفی به احترام مسئولین و اهالی خوب بخش سیدان و خبرنگاران آن بخش دو مرتبه ازبخشدار و شهردار سیدان جهت اهداء لوح تقدیر خبرنگاران به جایگاه دعوت شدند.همانطور که روابط عمومی خانه مطبوعات توضیح داده منظور از هماهنگی؛هماهنگی برای تقدیر از خبرنگاران بوده است نه حضور ایشان.لطفا قبل هر اظهار نظری برای رضای خدا هم که شده اول مطالب را با دقت بخوانید تا جواب بی ربط ندهید و دوم اطلاعاتتان را بیشتر کنید تا در بی اطلاعی همه چیز را سیاسی نبینید.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر