۴:۳۲:۵۷ - دوشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۶
برگزاری جشن ماما در مرودشت
همزمان با میلاد حضرت ولی عصر (عج) در آئینی، جشن روز ماما در سالن رازی مرکز بهداشت برگزار شد.   به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان مرودشت در ابتدا  سیروس قلیچ خانی با تبریک اعیاد شعبانیه وفرا رسیدن میلاد حضرت ولی عصر (عج) در مورد جایگاه و نقش ماما صحبت کرد.   سرپرست

IMG_8608

همزمان با میلاد حضرت ولی عصر (عج) در آئینی، جشن روز ماما در سالن رازی مرکز بهداشت برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان مرودشت در ابتدا  سیروس قلیچ خانی با تبریک اعیاد شعبانیه وفرا رسیدن میلاد حضرت ولی عصر (عج) در مورد جایگاه و نقش ماما صحبت کرد.

 

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان مرودشت در مورد نقش موثر ماما در حوزه سلامت گفت: شغل مامایی  در پیشگیری ودرمان، در حوزه های بهداشت و درمان و آموزش مانند حلقه های متصل به هم در ارتباط هستند و همین امر باعث شده که ماما ها نقش موثری در حوزه سلامت داشته باشند.

 

قلیچ خانی خطاب به ماما ها افزود: شما ماماها فرشته های نجات هستید که بر بالین مادران حضور پیدا می کنید.

 

کارشناس مسئول  سلامت خانواده و جمعیت شهرستان مرودشت با اشاره به شعار روز  جهانی ماما (ماماها، مادران، خانواده ها، همراه هم در طول زندگی) این روز را به ماماها تبریک گفت.

نسرین بهمنی در ادامه افزود: شما ماماها با علم و مهارت خود در ارتقای سلامت زنان، خانواده ها و از همه مهمتر مادران باردار و نوزادان کشور نقش موثری دارید.

 

در این مراسم از تعدادی از ماما ها تقدیر و به رسم یادبود هدایایی به آنها تقدیم شد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر