۱۴:۳۱:۳۸ - پنجشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۳
برگزاری جلسه خانه مطبوعات مرودشت با حضور رییس ارشاد اسلامی+ تصاویر
 جلسه خانه مطبوعات مرودشت با حضور رییس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرودشت برگزار شد.   به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی خانه مطبوعات شهرستان مرودشت، چهارمین جلسه این خانه با دستور کار “بررسی نحوه واگذاری آگهی های ادارات، صدور کارت خبرنگاری و پیگیری آموزش خبرنگاران در محل کتابخانه عمومی شماره یک

IMG_1146

 جلسه خانه مطبوعات مرودشت با حضور رییس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرودشت برگزار شد.

 

به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی خانه مطبوعات شهرستان مرودشت، چهارمین جلسه این خانه با دستور کار “بررسی نحوه واگذاری آگهی های ادارات، صدور کارت خبرنگاری و پیگیری آموزش خبرنگاران در محل کتابخانه عمومی شماره یک مرودشت و با حضور حمزه علیزاده رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت برگزار گردید.

 

 پس از تلاوت قرآن، صالحی کارشناس مطبوعات اداره به توضیح پیرامون اهداف تاسیس خانه و وضعیت فعلی این خانه پرداخته و خواستار حمایت های جدی اداره ارشاد از این حرکت نظام مند گردید. وی ارتقاء سلامت نشریات و پیگیری آموزش های حرفه ای را از اهداف این خانه برشمرد.

 

علیزاده رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، ضمن اعلام خرسندی از حضور در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه بیان کرد: خوشحالم که خانه مطبوعات مرودشت راه اندازی شده و از تلاش های صورت گرفته در زمینه بهبود وضعیت اداره ارشاد قدردانی نمود. وی با اشاره به لزوم ساماندهی وضعیت پایگاه های خبری و رسانه های مجازی خواستار اهمیت بخشی بیشتر به این حوزه از سوی اصحاب رسانه و خبر گردید. وی قول داد که تمام توان خویش را در پیگیری امور و بهبود وضعیت خبرنگاران و اصحاب رسانه به کار گیرد. این مسئول فرهنگی خواستار همکاری و هماهنگی بیشتر اعضای خانه مطبوعات در جهت احقاق حق خبرنگاران و تلاش جهت توسعه شهرستان شد.

 

در ادامه بهفر حیدری نایب رییس خانه مطبوعات، مطالبی را پیرامون وحدت بخشی به اصحاب رسانه مرودشت مطرح نمود. وی خانه مطبوعات را همچون یک خانواده دانست که با پیگیری امور آموزشی و تصویب مرام نامه اخلاقی برای اعتلای وضعیت موجود تلاش می کنند.

 

 در ادامه اعضاء به طرح نظرات پرداختند. بهزاد اسفندیاری وضعیت رسانه های مرودشت از بعد امکانات را نامناسب دانسته و با اشاره به توانمندی اصحاب رسانه مرودشت، خواستار ایجاد رویه ثابت نشریات در تعیین نرخ آگهی ها شد.

 

حسین مختاری، مقوله فرهنگ در مرودشت را مظلوم دانسته و اظهار امیدواری کرد با حضور مدیر بومی، این حوزه سر و سامان بیشتری پیدا کند.

 

مهدی توکلی حمایت مطبوعات از اداره فرهنگ را با توجه به اتفاقات سابق، ضروری دانست و خواستار پیگیری و تعیین وضعیت نحوه واگذاری آگهی ادارات به نشریات از سوی خانه مطبوعات شد.

 

بازوبندی از تجمیع سلایق استقبال نموده و خواستار افزایش مطالب تولیدی در نشریات مرودشت شد.

 در ادامه جلسه بدلیل طرح موضوع خارج از دستور “واگذاری آگهی های ثبتی  مواد ۳ و ۱۳ قانون و ثبت شرکت ها به نشریات” و طرح مباحث حاشیه ای پیرامون این مطلب، دستور کار جلسه متوقف و موکول به جلسه آتی گردید.

جلسه با جمع بندی نظر اعضاء و تنظیم صورتجلسه پایان یافت.

 IMG_1135 IMG_1134IMG_1156 IMG_1148 IMG_1152IMG_1173 IMG_1160

  1. حسین کوچیکو   اسفند ۱۷, ۱۳۹۳  

    الله نگهدارتان باشد .شهرام خان و عباس آقا.سلام شما الگوی خبرنگاران جوان هستید .والسلام


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر