۴:۲۶:۴۴ - دوشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۴
برگزاری جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان مرودشت
  یکصد و شصت و یکمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان مرودشت با حضور اکثریت اعضا تشکیل شد.   به گزارش  دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی آموزش و پرورش مرودشت، جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان با حضور اکثریت اعضا تشکیل شد.   جلسه با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز

 IMG_3770
یکصد و شصت و یکمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان مرودشت با حضور اکثریت اعضا تشکیل شد.

 

به گزارش  دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی آموزش و پرورش مرودشت، جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان با حضور اکثریت اعضا تشکیل شد.

 

جلسه با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز شد. مرتضی چراغی مدیر آموزش و پرورش مرودشت در ابتدای جلسه ضمن عرض تبریک فرارسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم و نیز میلاد امام علی(ع) و روز پدر ،گزارشی از اقدامات انجام گرفته در راستای مصوبات جلسه قبل شورا ارائه داد.

 

چراغی ضمن ارائه گزارش ستاد اسکان نوروز ۹۴ اشاره ای به کاهش قابل ملاحظه تعداد مسافران نوروزی پذیرش شده در ستاد نسبت به سال گذشته داشت.

 

مدیر آموزش و پرورش مرودشت در مورد برگزاری اعتکاف علمی در ایام تعطیلات عید نوروز در قالب قرائت خانه های مدارس تیزهوشان نیز صحبت هایی داشت  که مورد استقبال امام جمعه مرودشت قرار گرفت.

 

پس از صحبت های مرتضی چراغی، امام جمعه شهر مرودشت با ذکر حدیثی از امام محمد باقر(ع) و تبریک آغاز ماه رجب و مناسبت های پیش رو برای حاضرین سخنرانی کرد.
احمدی سخنان خود را با اشاره به زندگی و منش آیت الله شهید مطهری و شأن و منزلت مقام معلم ادامه داد. وی معلم را خلاق و در مسیر انبیا دانست و بیان داشت: معلم نور است،کار معلم در جایگاه جوشش تعلیم و تربیت بسیار ارزشمند و ستودنی است.

 

امام جمعه شهر مرودشت با توجه به موقعیت حساس کشور و طمع دشمنان گفت: فراورده معلم می بایست قرآنی، علوی و نبوی باشد تا جوانان و نوجوانان ما از خطر در امان باشند.

 

وی با اشاره با نام سال۹۴ یعنی دولت و ملت، هم دلی و هم زبانی، همگان را به تلاش برای تحقق این شعار دعوت نمود.

 

عضو شورای آموزش و پرورش مرودشت ضمن بیان اینکه دلیل نسل کشی و برادر کشی آل سعود و امثال آن نبودن هم دلی است، گفت:کار معلم را هم دلی است؛ وصل کردن است.

 

در ادامه جلسه شورای آموزش و پرورش مرودشت، خسروانی معاون پرورشی و تربیت بدنی این اداره گزارشی از مسابقات قرآن شهرستان و همچنین مقدماتی استان ارائه و برنامه های پیش روی حوزه خود نظیر مسابقات قرآن مرحله نهایی استان، جشن تکلیف دختران و پسران و نیز ولادت امام حسین(ع) را تشریح کرد.

 

همچنین نبی عبدالیوسفی معاون پژوهشی آموزش و پرورش مرودشت در مورد برنامه های هفته معلم و تمهیدات اندیشیده شده در این هفته برای حاضرین صحبت کرد.

 

فرماندار شهرستان مرودشت آخرین سخنران جلسه بود. وی با تبریک فرارسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم و ولادت امام علی (ع) سخنان خود را آغاز نمود.

 

حسینی اندیشه های شهید مطهری را ناب و بی بدیل ارزیابی کرد و خواستار انجام برنامه هایی مناسب و در راستای این افکار و اندیشه ها درقالب فعالیت های هفته معلم شد.

 

رییس شورای آموزش و پرورش مرودشت نقش آموزش و پرورش در عمل به شعار سال را بسیار حیاتی و مهم خواند.

 

وی بیان کرد: می بایست در جلسات مدارس و نیز فعالیت های اقدام پژوهی دانش آموزان  و فرهنگیان به این شعار پرداخته شود.

 

سید یدالله حسینی در پایان سخنان خود از اعضای ستناد اسکان مهمانان نوروزی شهرستان مرودشت تشکر کرد.

 

در یکصد و شصت و یکمین جلسه شورای آموزش و پرورش مرودشت، شهردار شهر مرودشت حضور نداشت. این جلسه با تعیین و ثبت دو مصوبه به کار خود پایان داد.

 


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر