۸:۵۴:۲۹ - سه شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۶
برگزاری طرح فرهنگ روستا در زنگی آباد مرودشت
طرح “فرهنگ روستا” با حضور گسترده مردم در روستای زنگی آباد بخش مرکزی مرودشت برگزار شد به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، این برنامه‌ شامل جنگ فرهنگی، هنری‌ است که با هنرمندی هنرمندان گروه “آفتابگردون” در روستاها برگزار می‌شود. به گفته صادقی مجری طرح، پخش فیلم روز، اجرای نمایش کمدی

طرح “فرهنگ روستا” با حضور گسترده مردم در روستای زنگی آباد بخش مرکزی مرودشت برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، این برنامه‌ شامل جنگ فرهنگی، هنری‌ است که با هنرمندی هنرمندان گروه “آفتابگردون” در روستاها برگزار می‌شود.
به گفته صادقی مجری طرح، پخش فیلم روز، اجرای نمایش کمدی و کودکانه، اجرای موسیقی، برگزاری مسابقه از بخش‌های این سلسله برنامه‌هاست که قرار است در تمام روستاهای شهرستان برگزار گردد.

اولین برنامه در روز سه‌شنبه بیست و یک آذرماه ۹۶ در حسینیه ابوالفضل «ع» دهستان زنگی‌آباد برگزار شد که مورد استقبال بی‌نظیر مردم به‌ویژه کودکان و بانوان قرار گرفت.

جنگ‌های بعدی «فرهنگ روستا» با نظارت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری بخشداری مرکزی در روستاهای فتح‌آباد و مجدآباد طی هفته آینده انجام می‌شود.
صالحی، رئیس اداره با تشکر از حضور گسترده اهالی شریف روستا، توسعه متوازن فرهنگی و برخورداری ساکنین روستاها از خدمات فرهنگی و هنری را از اهداف این طرح دانست و افزود: با همکاری بخشداری های پنج گانه شهرستان، هدایت اداره ارشاد و همراهی هنرمندان ارزشمند این طرح در تمام روستاهای شهرستان اجرا می گردد.

 


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر