۶:۰۲:۱۸ - یکشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۶
برگزاری طرح نشاط معنوی در مرودشت
۱۵ بقاع متبرکه در مرودشت میزبان طرح نشاط معنوی هستند.   به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ علیرضا منوچهری رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مرودشت در همایش ویژه هیئت امناء و خادمان با اشاره به میزبانی ۱۵ بقعه متبرکه در اجرای طرح نشاط معنوی گفت: این طرح در امامزادگان سید عبداله (ع) هشتیجان، بی

6466089_339

۱۵ بقاع متبرکه در مرودشت میزبان طرح نشاط معنوی هستند.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ علیرضا منوچهری رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مرودشت در همایش ویژه هیئت امناء و خادمان با اشاره به میزبانی ۱۵ بقعه متبرکه در اجرای طرح نشاط معنوی گفت: این طرح در امامزادگان سید عبداله (ع) هشتیجان، بی بی دختران (س) کناره، بی بی بانو رحیمه(س)، امامزاده سید محمد(ع) سلطان ولایت و ابراهیم (ع) مشهد بیلو در کامفیروز اجرا می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه طرح نشاط معنوی در راستای تقویت بنیه اعتقادی، دینی و ارزش‌های اسلامی جوانان و نوجوانان برگزار می‌شود ادامه داد: در این طرح کلاس‌های مختلف فرهنگی و هنری، صنایع دستی، حفظ و روخوانی قرآن کریم و احکام آموزش داده می‌شود.

 

منوچهری بیان کرد: طرح توسعه، تکمیل و اجرای عملیات عمرانی بقعه متبرکه ایوب نبی (ع)، بی بی دختران (س) کناره و در امامزادگان سیدعبداله (ع) هشتیجان، عبداله (ع)، فخرالدین (ع) و امامزاده شاه غیب در روستای قاسم آباد و حیات الغیب در روستای گله زن نیز در دستور کار قرار گرفته است.

 

وی اظهار کرد: علاقمندان برای شرکت در طرح نشاط معنوی می‌توانند از ۱۷ تیر ماه امسال با مراجعه به بقاع متبرکه ثبت نام کنند.

گفتنی است، شروع کلاس‌های آموزشی از اول مرداد ماه امسال است.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر