خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
۹۵/۰۴/۰۴ ۰۹:۳۸
شناسه خبر : 14817

برگزاری مراسم بازدید از قبور مطهر شهدای عمادآباد

مراسم بازدید از قبور مطهر شهدای روستای عمادآباد و بهشت حضرت فاطمه زهرای این روستا، با حضور جمعی از مسئولین شهرستان، معتمدین و اعضای مجمع خیرین روستای عماد آباد، خانواده های معظم شهدا و اهالی این روستا برگزار شد.   به گزارش پارس دشت، در این مراسم که به منظور بازدید مسئولین و مردم از ...

photo_2016-06-24_23-02-58

مراسم بازدید از قبور مطهر شهدای روستای عمادآباد و بهشت حضرت فاطمه زهرای این روستا، با حضور جمعی از مسئولین شهرستان، معتمدین و اعضای مجمع خیرین روستای عماد آباد، خانواده های معظم شهدا و اهالی این روستا برگزار شد.

 

به گزارش پارس دشت، در این مراسم که به منظور بازدید مسئولین و مردم از میزان پیشرفت طرح زیباسازی گلزار شهدا و بهشت حضرت فاطمه زهرای روستای عمادآباد برگزار گردیده بود، گزارشی از اقدامات صورت گرفته در راستای زیباسازی روستای عماد آباد از جمله نصب یادمان شهدای گمنام در ورودی روستا، بهسازی بلوار ورودی، ساماندهی و زیباسازی بهشت حضرت فاطمه زهرای روستا و … ارائه شد.

 

این برنامه با هدف الگوسازی برای سایر روستاهای شهرستان به منظور تلاش برای آبادانی منطقه خود و از سوی پایگاه مقاومت بسیج حضرت رسول(ص) و کانون فرهنگی شهید احد استخر روستای عماد آباد برگزار گردید.

 

قاسم زاده بخشدار مرکزی، جعفری شهردار، صالحی مشاور فرهنگی فرماندار، خلیفه رئیس بنیاد شهید، عمادی بخشدار کامفیروز، فرامرز عمادی رئیس اداره ورزش ارسنجان، جمعی از اعضای شورای شهر مرودشت، فرمانده پایگاه مقاومت کناره، حاج خسرو عسکری پدر شهید عسکری و تنی چند از مسئولین از جمله حاضرین دراین برنامه معنوی بودند.

 

در پایان این برنامه حاضرین با حضور بر سر قبور مطهر شهدای این روستا، به مقام شامخ آنها ادای احترام نمودند. همچنین از سوی خواهر شهید احد استخر، هدایایی به رسم یادبود به مشارکت کنندگان و حامیان این طرح، اهدا گردید.


مطالب مرتبط:

برادر شهید احد استخر: هر روسـتا، می تواند یک عـمادآباد باشد