۴:۳۶:۵۰ - سه شنبه ۹ آذر ۱۳۹۵
برگزاری مراسم دهه آخر صفر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت
به مناسبت رحلت حضرت محمد(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا(ع) مراسم سخنرانی و عزاد اری در سالن حافظ دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت برگزار شد.   به گزارش دریافتی پارس دشت از خبر گزاری آنا واحد مرودشت: در این مراسم حجه الاسلام ولی اله رحیمی مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت

img_3744

به مناسبت رحلت حضرت محمد(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا(ع) مراسم سخنرانی و عزاد اری در سالن حافظ دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت برگزار شد.

 

به گزارش دریافتی پارس دشت از خبر گزاری آنا واحد مرودشت: در این مراسم حجه الاسلام ولی اله رحیمی مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت ضمن خیر مقدم، ایام رحلت پیامبر اکرم(ص) و همچنین شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا(ع) را تسلیت گفت.

 

در ادامه حجه الاسلام والمسلمین حسین کلانتری امام جمعه موقت شهرستان مرودشت، طی سخنانی  به بیان مطالبی پیرامون شخصیت و سیره رسول ا… (ص) پرداخت.

 

 وی شخصیت حضرت محمد(ص) را یکی از برجسته ترین شخصیتهای طول تاریخ بشردانست و افزود: شخصیت حضرت رسول اکرم(ص) تاثیرات بسیار عظیمی در ساختارهای اعتقادی، فکری واجتماعی بخش عظیمی از مردمان کره زمین داشته ودارد.

 

 کلانتری گفت:  اخلاق و صفات پسندیده و رفتار جوانمردانه و نیکویی که از پیامبر اسلام (ص) دیده می شد همگان را به ستایش و احترام وا می داشت و همین امر موجب گردید تا خداوند متعال در قرآن ایشان را ستایش کرده و “صاحب خلق عظیم” بداند.

 

این مراسم که به همت کانون قرآن وعترت معاونت دانشجویی و فرهنگی این واحد دانشگاهی و با همکاری کانون های مذهبی امام جواد(ع)، کانون قرآنی المیزان و کانون فرهنگی سبک زندگی برگزار گردید با مداحی و مرثیه سرایی مداح اهل بیت عصمت و طهارت، دانشجو علی اصغر بهمنی پایان یافت.

 

img_3761 img_3743


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر