۱۹:۲۲:۵۶ - سه شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۳
برگزاری مراسم ۱۲ بهمن ماه و آغاز دهه فجر در مدارس مرودشت
  مراسم با شکوه ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی در ۱۲ بهمن ماه، توسط دانش آموزان شهرستان مرودشت برگزار شد.   به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی آموزش و پرورش مرودشت، در خجسته سالروز بازگشت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی، مراسم ویژه این روز توسط دانش آموزان این شهرستان برگزار

 IMG_9871

مراسم با شکوه ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی در ۱۲ بهمن ماه، توسط دانش آموزان شهرستان مرودشت برگزار شد.

 

به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی آموزش و پرورش مرودشت، در خجسته سالروز بازگشت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی، مراسم ویژه این روز توسط دانش آموزان این شهرستان برگزار شد.

 

در این مراسم که مسئولین شهرستان مرودشت ازجمله فرماندار، امام جمعه شهر مرودشت، مدیر آموزش و پرورش، فرمانده سپاه پاسداران و شهردار مرودشت در آن حضور داشتند، دانش آموزان چند مدرسه به هم خوانی سرودهای انقلابی پرداختند.

 

دانش آموزان مدارس شهدای آزمایش،سیزده آبان، تربیت یک، فرزانگان،شاهد دخترانه، پروین اعتصامی و چند آموزشگاه دیگر با اجرای هماهنگ چند سرود انقلابی خاطرات روزهای حماسه و خون را زنده کردند.

 

شهردار و امام جمعه شهر مرودشت در ادامه برای حاضرین سخنرانی کردند.

 

احمدی، ضمن بیان اهداف بزرگ انقلاب اسلامی و تأکید بر لزوم حفظ ارزش های آن گفت: ما مکلف به حمایت و حفظ از دست آوردهای انقلابیم.

 

وی لزوم پایبندی به اهداف والای شهدای انقلاب را یادآور شد و آحاد مردم بویژه دانش آموزان را به مطالعه در حادثه عظیم انقلاب شکوهمند اسلامی سفارش کرد.

 

مراسم بزرگداشت ۱۲ بهمن هرساله با تلاش مدیریت آموزش و پرورش مرودشت و معاونت پرورشی و تربیت بدنی این اداره و همکاری ارگان های شهرستان مانند فرمانداری، شهرداری و شورای اسلامی، مجمع امور صنفی، نیروی انتظامی و سپاه در میدان اصلی مرودشت برگزار می گردد.

IMG_9837


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر