۱۳:۱۲:۰۷ - چهارشنبه ۲ دی ۱۳۹۴
برگزاری نخستین دوره آموزش خبرنویسی ویژه شمال فارس در مرودشت
نخستین دوره آموزش خبرنویسی ویژه شمال فارس در مرودشت برگزار می گردد.   به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، نخستین دوره آموزش خبرنویسی با حضور خبرنگاران شهرستان های مرودشت، آباده، خرم بید، اقلید، بوانات، ارسنجان و پاسارگاد به میزبانی مرودشت برگزار می گردد.   حمزه علیزاده

khabarnegar

نخستین دوره آموزش خبرنویسی ویژه شمال فارس در مرودشت برگزار می گردد.

 

به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، نخستین دوره آموزش خبرنویسی با حضور خبرنگاران شهرستان های مرودشت، آباده، خرم بید، اقلید، بوانات، ارسنجان و پاسارگاد به میزبانی مرودشت برگزار می گردد.

 

حمزه علیزاده رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت در خصوص این دوره آموزشی بیان کرد: در این دوره که با تدریس آقایان سیروس رومی نویسنده تاریخ مطبوعات فارس، حسین دهقان سردبیر افسانه آنلاین و خانم فریبا رئیسی در تاریخ پنجشنبه سوم دی ماه در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت برگزار می گردد، سر فصل هایی همچون: کلیات روزنامه نگاری، تاریخ مطبوعات فارس، سازماندهی روزنامه؛ کاربردهای ادبیات در خبر نویسی، شیوه های ارزیابی در مطبوعات، ویراستاری و شیوه های خبرنویسی پیشرفته در دو نوبت صبح و عصر ارائه می شود.

 

وی افزود: این دوره از کلاس ها با  حضور ۵۰ نفر و با همکاری معاونت مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، دبیرخانه رسیدگی به مراکز فرهنگی، هنری و آموزشی فارس و خانه مطبوعات فارس برگزار و در پایان، به تمامی شرکت کنندگان گواهینامه رسمی اعطا می گردد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر