۲۰:۵۲:۴۰ - شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۴
برگزاری نشست خانه مطبوعات مرودشت با حضور برومندی نماینده این شهرستان
آخرین نشست خانه مطبوعات مرودشت در سال ۱۳۹۴، با حضور مهندس برومندی نماینده منتخب مردم شریف شهرستان های مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد برگزار گردید.   به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی خانه مطبوعات شهرستان مرودشت، در ابتدای این دیدار و پس از تلاوت قرآن توسط جلال معینی پیشکسوت مطبوعات، شهرام صالحی کارشناس مطبوعات

photo_2016-03-12_10-21-11

آخرین نشست خانه مطبوعات مرودشت در سال ۱۳۹۴، با حضور مهندس برومندی نماینده منتخب مردم شریف شهرستان های مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد برگزار گردید.

 

به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی خانه مطبوعات شهرستان مرودشت، در ابتدای این دیدار و پس از تلاوت قرآن توسط جلال معینی پیشکسوت مطبوعات، شهرام صالحی کارشناس مطبوعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، ضمن خوشامدگویی به مهندس برومندی نماینده مردم مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد، به ارائه توضیحاتی در خصوص تشکیلات خانه مطبوعات شهرستان مرودشت پرداخت و اظهار داشت: خانه مطبوعات، اولین نهاد صنفی در مطبوعاتی مرودشت است که به صورت رسمی ثبت شده و اساسنامه آن، امکان فعالیت در عرصه های تبلیغاتی و آموزشی را به این نهاد می دهد که این مسئله نیز برای پر کردن خلأ برخی اقدامات فرهنگی در شهرستان پیش بینی شده است.

 

عضو هیئت رئیسه خانه مطبوعات مرودشت افزود: در ابتدای فعالیت این نهاد، مقاومت هایی در برابر این کار صورت گرفت که این مسئله بیشتر به دلیل عدم آگاهی از هدف تشکیل این نهاد بود تا جایی که برخی حتی گمان می کردند خانه مطبوعات، با هدف ورود به انتخابات تشکیل شده است در حالی که خط قرمز فعالیت و عضویت در این نهاد، ورود به بحث های سیاسی است مگر موارد کلان و اموری که در راستای اهداف نظام اسلامی باشد.

 

وی با اشاره به اینکه «توسعه» مفهومی است که باید معنای آن، ابتدا در جامعه تبیین شود، نقش رسانه را در این میان بسیار مهم برشمرد و بیان نمود: خانه مطبوعات شهرستان مرودشت با توجه به ظرفیت رسانه و تخصص و توانمندی اعضاء، می تواند نقش مهمی در این زمینه ایفا نماید.

 

این فعال فرهنگی همچنین تأکید نمود: توسعه شهرستان مرودشت، از مسیر استفاده از نیروهای متخصص و همدلی بین آنها می گذرد و در همین راستا، درب خانه مطبوعات شهرستان به روی تمامی فعالان رسانه باز است.

 

جلال معینی پیشکسوت مطبوعات شهرستان مرودشت نیز در ادامه این نشست، با اشاره به شناخت توانمندی های مهندس برومندی از زمان معاونت اجرایی فرمانداری شهرستان مرودشت بیان داشت: فردی که می خواهد وارد حوزه نمایندگی مجلس شود، باید از مشکلات شهر شناخت کافی داشته و خودش نیز فردی آگاه و متخصص به مسائل مختلف عمرانی و اجتماعی باشد تا بتواند حق مردم را به خوبی ادا نماید.

 

پیشکسوت مطبوعات مرودشت با اشاره به اقدامات انجام گرفته نماینده در دوره چهارساله مجلس نهم خاطرنشان ساخت: با توجه به اینکه فعالیت های انجام شده در این دوره، همزمان با مشکلات مالی و تحریم های کشور بوده است، می توان گفت ایشان کارنامه قابل قبولی داشته است اما این مسئله نباید خدای نکرده موجب شود که ایشان دست از تلاش برای ارتقای وضعیت شهرستان بردارد.

 

عبدالرضا بازوبندی دیگر فعال باسابقه مطبوعات شهرستان مرودشت نیز با اشاره به کاستی های موجود در زیرساخت های فرهنگی مرودشت در مقایسه با شهرهای دیگر استان، بیان نمود: درخواست بنده این است که نماینده محترم در دوره پیش رو، ساخت یک فرهنگسرای مجهز را در دستور کار قرار دهند تا از این طریق به گسترش و اشاعه فرهنگ و هنر شهرستان کمک نمایند.

 

photo_2016-03-12_10-23-31

امین رحیمی رئیس خانه مطبوعات مرودشت در ادامه این جلسه با اشاره به توانمندی های کم نظیر و سرمایه های انسانی شهرستان مرودشت تأکید کرد: نیروهای بسیاری در مرودشت وجود دارند که هرکدام توانایی اداره یک استان را در زمینه مورد تخصص خود دارا هستند که می طلبد نماینده محترم در دوره دوم فعالیت خود، تلاش بیشتری در معرفی ایشان در سطوح بالاتر داشته باشند.

 

رئیس شورای هماهنگی موسسان مراکز غیردولتی فارس، با اشاره به اهمیت جایگاه رسانه در معرفی شهرستان به کشور تأکید کرد: متأسفانه علیرغم داشته های بی نظیر طبیعی و تاریخی، ضریب تکرار نام مرودشت در رسانه های کشور بسیار کم است و می طلبد نماینده محترم، به منظور رفع این مسئله، نگاه ویژه و کارشناسانه ای به حوزه رسانه داشته باشند.

 

رحیمی با تأکید بر نقش خبرنگاران در انتقال واقعیات شهر به مسئولین و به ویژه نماینده، افزود: ممکن است گاهی مسئولین از برخی مطالب مطرح شده در رسانه های شهرستان دلگیر شوند ولی مطمئن باشند که این انتقادها، از سر دلسوزی و در جهت کمک به توسعه شهر است که اگر با دیدکلّی به آن نگریسته شود می تواند منشأ خیر برای مرودشت باشد.

 

بهفر حیدری، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش مرودشت نیز در ادامه این نشست با تأکید بر ضرورت بهره گیری از مشاورانی که در ارتباط دائمی با مردم هستند، اظهار داشت: با توان و انرژی که در نماینده محترم وجود دارد، بعلاوه تجربیات ارزشمند چهارساله ایشان، امیدواریم که در سایه حمایت های دولت تدبیر و امید، روزهای درخشانی در پیش خواهیم داشت.

 

سیدبهنام موسوی، نماینده خبرگزاری ایرنا در شهرستان مرودشت نیز ضمن اشاره به برخی از اقدامات صورت گرفته در چهارساله مجلس نهم، خاطرنشان ساخت: امیدواریم که با بهره گیری از تجارب ارزشمند چارسال گذشته، نماینده محترم بتواند به ایجاد فضای همدلی در شهرستان کمک نماید.

 

رضا فلاح دیگر فعال مطبوعات شهرستان مرودشت نیز با اشاره به برخی از ویژگی های انتخابات برگزار شده، بیان داشت: انتخابات ۷ اسفند، انخابات دشواری بود اما مردم به عشق رهبر و کشور خود، بار دیگر پای صندوق های رأی حاضر شدند و در فضای همدلی، اتفاقات خوبی را برای کشور رقم زدند.

 

وی افزود: مردم وظیفه خود را به خوبی انجام دادند و اینک نیز نوبت مسئولین است تا به فرموده مقام معظم رهبری، پیام انتخابات را دریافت نموده و به تکلیف و وظیفه خود در برابر این مردم، عمل نمایند.

 

سپس رضا رفیعی مسئول روابط عمومی شورای شهر، ضمن تأکید بر ظرفیت های بیشمار شهرستان مرودشت عنوان نمود: متأسفانه سالهاست وضعیت شهرستان به همین صورت است و تخول چشمگیری در آن رخ نداده است که امیدواریم در این دوره، با نگاه توسعه گرایانه نماینده، شاهد ایجاد تغییر و تحول اساسی در منطقه باشیم.

 

photo_2016-03-12_10-24-13

حسین مختاری مدیرمسئول سایت مرودشت نما، دیگر عضو حاضر در جلسه بود که ضمن انعکاس نارضایتی مردم از برخی از روسای کم کار ادارات در شهرستان، ابراز داشت: مردم شهرستان های سه گانه، خواستار تقویت شورای اداری شهرستان به منظور یاری رساندن به نماینده در امر توسعه هستند و نیاز است نماینده محترم به دور از تعارفات و ملاحظات سیاسی، به انتخاب روسای توانمند تر در برخی از ادارات، همت گمارد.

 

وی ضمن تأکید بر نقش نماینده در ایجاد وحدت و پیشگیری از اختلافات جناحی و صنفی در نهادهای مختلف، بیان نمود: یکی از حوزه هایی که نیازمند توجه است، حوزه اشتغال است که امیدواریم با استفاده از نظر کارشناسان مختلف، شاهد اتفاقات خوبی در این حوزه باشیم.

 

علی عسکری مدیر مسئول سایت مرونیوز نیز ضمن تشکر از نماینده شهرستان به دلیل اقدامات صورت گرفته در دوره اول نمایندگی بیان داشت: علیرغم تلاش های صورت گرفته، همچنان در حوزه فرهنگ، نیاز به تلاش بیشتری داریم که امید است در دوره پیش رو، این نیاز برطرف گردد.

 

عسکری خطاب به نماینده شهرستان افزود: مردم شهرستان، با تلاش و پشتکاری که در شما می بینند، به اندازه چند نماینده از شما انتظار دارند و بدلیل توانمندی، خواسته های بیشتری نیز مطرح میسازند که ان شاءالله تحقق آنها با بهره گیری از سرمایه انسانی متخصص بومی و تقویت شورای اداری، محقق خواهد گردید.

 

علی مرادی نویسنده و عضو تحریریه نشریه تخت جمشید نیز ضمن تأکید بر آگاهی نماینده بر مشکلات شهر تأکید کرد: با توجه به سابقه مدیریتی مهندس برومندی، پس از انتخاب ایشان به عنوان نماینده شهرستان در دوره قبل، انتظار داشتیم که شاهد تحول در مدیریت شهری باشیم که هنوز به این امر دست نیافته ایم.

 

وی افزود: یکی از اقداماتی که امسال در شهرستان انجام گرفت، نامگذاری روزی به نام مرودشت بود که امیدواریم با حمایت مسئولین، این روز بسیار پررنگ تر برگزار شده و تبدیل به محوری برای هویت بخشی به خرده فرهنگ های موجود در شهر مرودشت شود تا همه با تفکر شهروندی پای صندوق های رای برویم نه نگاه های قومی و طایفه ای.

 

photo_2016-03-12_10-20-43

علی کشاورزی فعال مطبوعاتی شهرستان مرودشت در ادامه این نشست، با اشاره به وظایف اصلی نماینده مجلس، تداخل امور قوای مجریه و مقننه و ضعف عملکرد سازمان برنامه و بودجه و ادارات را از جمله مشکلاتی برشمرد که گریبانگیر نمایندگان مجلس است و عنوان داشت: متأسفانه در شرایط حاضر، نمایندگی از وظیفه قانونگداری و نظارت خارج شده و نمایندگان، خواسته یا ناخواسته، محور انجام امور اجرایی شده اند.

 

وی ادامه داد: مطمئنأ در این مدت با صنف ها و گروه های مختلفی در ارتباط بوده اید و تصدیق خواهید کرد که خبرنگاران، کم توقع ترین گروه از نظر خواسته های فردی و پرتوقع ترین گروه از نظر خواسته های عمومی هستند.

 

این پژوهشگر و نویسنده مرودشتی بیان داشت: حرف جدیدی برای مطرح کردن نداریم و نمی دانیم چرا علیرغم توانمندی های بسیار، مرودشت در زمینه های مختلف، از پایین ترین شهرهاست.

 

آرزو اسماعیلی روابط عمومی خانه مطبوعات مرودشت نیز در ادامه عنوان داشت: خانه مطبوعات مرودشت، در مدت دوساله فعالیت خویش، همواره به دنبال طرح و پیگیری مشکلات شهرستان بوده است.

 

مدیر مسئول سایت پارس دشت، انتخاب مجدد نماینده را فرصتی جهت کاهش هزینه های آزمون و خطا برای شهرستان دانست و گفت: بررسی و بازبینی دقیق عملکرد چهارساله، می تواند سبب شتاب گرفتن اقدامات جاری شده و دستاوردهای خوبی برای شهرستان به ارمغان آورد.

 

وی ابراز امیدواری کرد در برنامه های جهارساله دوم نماینده شهرستان، فراهم نمودن زیرساخت های ورزشی، تفریحی بانوان و همچنین حمایت از حضور بانوان توانمند در مناصب اداری، پر رنگ تر باشد.

 

سمیه رعیتی، خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان از دیگر اعضای خانه مطبوعات بود که به ارائه نظرات خویش پرداخت و عنوان داشت: یکی از نارضایتی های مردم، ضعف «پل های ارتباطی» میان آنها و نماینده منتخبشان بود که باعث می شد مشکلات مردم به درستی به شما منتقل نشود که با برطرف ساختن این مسئله، می توان نتیجه مطلوبی به دست آورد.

 

در ادامه این جلسه، لیلا شکوهی مدیر سایت مرودشت آنلاین نیز ضمن درخواست از نماینده برای حمایت از خبرنگاران در پیگیری مطالبات صنفی، اظهار داشت: یکی از دغدغه های مردم مرودشت، تعطیلی کارخانه های این شهر است و مردم منتظرند ببینند برای مشکلاتی همچون کارخانه آزمایش، استخدام نیروهای بومی در پتروشیمی مرودشت و غیره… چه تمهیداتی خواهید اندیشید.

 

غلامعلی نوروزی، مدرس سینما و پیشکسوت عرصه فیلم و گزارشگری شهرستان مرودشت نیز با اشاره به اینکه راه اندازی دفتر خبر شهرستان، از جمله نیازهای مرودشت است بیان نمود: از آنجایی که رسانه های تصویری، دارای برد کشوری می باشند، نیاز است شهری مثل مرودشت که از بسیاری شهرهای دارای دفتر خبر، از نظر منابع انسانی توانمندتر است، هرچه سریعتر به این امکانات تجهیز شود.

 

photo_2016-03-12_10-29-31

عبدالصمد سلیمانی گزارشگر برنامه خوبی از خودتونه شبکه دو سیما و برنامه گلخانه شبکه سه سیما، نیز در ادامه این بحث، با تأکید دوباره بر اینکه تغییر نگاه مدیریتی، نیاز جدی شهرستان است، اعلام کرد: در مرودشت، قابلیت رشد رسانه قدرتمندی مثل تلویزیون وجود دارد و نیاز است که از این حوزه اثرگذار حمایت صورت بگیرد.

 

مسئول واحد هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت با اشاره به اینکه تلویزیون، فرصتی برای دیده شده است، اظهار داشت: متأسفانه علیرغم اینکه در حال حاضر در مرودشت با همین امکانات محدود تولیداتی در برنامه های طراز اول کشور تولید می شود ولی همچنان دفتر خبر این شهر بصورت دفتر آزاد فعالیت می کند.

 

وی افزود: تولیدات تلویزیون، منحصر به خبر نیست و باید با استفاده از دیگر ظرفیت های این رسانه، رویکردی جدید در بهره گیری از این رسانه پرمخاطب داشته باشیم تا بتوانیم در امر معرفی و مطالبه گری موفق تر عمل نماییم.

 

در بخش دوم این جلسه، محمدمهدی برومندی نماینده مردم شهرستان های مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد، به سوالات و موارد مطرحه شده پاسخ گفت. وی ضمن تشکر از افرای که با ارائه نقد دقیق عملکرد نماینده، به بهبود روند توسعه کمک نموده اند، بیان داشت: از اینکه در جمع شایسته ترین مردم شهرم هستم خوشحالم و از تلاش های آنان در راه انعکاس مشکلات شهرستان، اطلاع رسانی و به ویژه دعوت مردم به حضور در انتخابات سپاسگزاری می نمایم و امیدوارم که این جلسات به طور منظم ادامه داشته باشد تا بتوان فردایی بهتر را برای شهرستان رقم زد.

 

photo_2016-03-12_10-20-31

وی جلال معینی را از مفاخر فرهنگی شهرستان برشمرد و عنوان داشت: دوره چهارساله گذشته، یکی از دشوارترین دوره های مجلس بود که بخش عمده ای از این دشواری ها به دلیل کسری بودجه شدید، تورم بالای ۴۶% درصد، پرداخت غیراصولی یارانه، تحریم ها و … بر مجلس تحمیل شد.

 

برومندی افزود: برخی از مشکلات و گلایه هایی که مطرح شد، ناشی از این مسائل کلان بود که متأسفانه باعث شد در برخی از حوزه ها، وعده های ما به مردم محقق نگردد با این حال در شرایطی که دولت یازدهم اجازه آغاز پروژه های جدید را نمی داد، توانستیم با تکیه بر همراهی مردم، مجوز طرح های خوبی را برای شهرستان کسب کنیم.

 

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس نهم با تأیید اینکه مرودشت در بسیاری از حوزه ها، با کمبود شدید زیرساختها و امکانات روبرو است بیان کرد: بنده نیز همچون بسیاری از شما، دغدغه عقب ماندن مرودشت از شهرستان های دیگر فارس را دارم و تلاش خود را نیز تا آنجا که شرایط دولت اجازه می داد، به کار گرفته ام اما باید پذیرفت که این مشکلات، یک شبه ایجاد نشده و بسیاری از شهرستان ها، در زمانی که شرایط مالی دولت به دلیل فروش نفت ۱۴۰ دلاری بسیار خوب بود، توانستند سهم بیشتری از دولت بگیرند.

 

وی بر نقش مهم نمایندگان در اخذ اعتبارات برای طرح های مختلف نیز تأکید کرد و اعلام داشت: مسلمأ هرچقدر نمایندگان بتوانند وزرا، معاونین و مسئولین کلان کشوری را بیشتر با مشکلات حوزه انتخابیه خود آشنا سازند و آنها را به ضرورت اجرای طرحی متقاعد نمایند، امکان جذب اعتبارات نیز در فرآیندهای چانه زنی در وزارتخانه ها، بیشتر می شود.

 

برومندی فعالیت های مجلس نهم را در دو حوزه سلامت و به سرانجام رساندن پرونده هسته ای و برجام، مثبت ارزیابی نمود و تصریح کرد: مجلس دهم باید به دور از هرگونه تنش و تفکرات سیاسی و جناحی، مشکلات معیشتی و اشتغال زایی را در دستورکار قرار داده و تحولی اساسی در این حوزه ایجاد نماید.

 

نماینده مردم مرودشت ضمن اعلام گزارشی از پیگیری های صورت گرفته در خصوص حل مشکلات کارخانه آزمایش عنوان داشت: متأسفانه مسئله کارخانه آزمایش پیچیده شده بود و جابه جایی مدیران در اواخر دولت قبل و فاصله در اجرای کارها در ابتدای دولت جدید نیز باعث ایجاد وقفه در حل این مشکل شد که خوشبختانه پس از تلاش بسیار، تصمیمات کاربردی مناسبی برای این کارخانه گرفته شده است.

 

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس نهم با اشاره به اینکه در سطح استان نیز برای رفع مشکلات صنعت و بهبود اشتغال پیگیری های مستمری داشته ایم، اعلام کرد: در جلسه ای که با آقایان علی همتی و سهراب مختاری مدیران کل کار و امور اجتماعی و صنعت و معدن و تجارت استان فارس داشتم، به آنها تأکید کردم که در جایی که مدیرکل دو حوزه مهم مثل کار و صنعت این استان، مرودشتی هستند، مردم ما را مورد عتاب قرار خواهند داد اگر نتوانیم رونق را به صنعت این شهرستان برگردانیم و کارخانه ای مثل آزمایش را راه اندازی نکنیم.

 

وی ضمن تأکید بر اینکه انتقادات از حوزه گردشگری شهرستان نیز پذیرفته است بیان داشت: قبول داریم که علیرغم برخورداری از ظرفیت های گردشگری بی نظیر، نتوانسته ایم به خوبی در این حوزه کار کنیم اما باید به این نکته نیز توجه داشت که بخشی از این مسئله ناشی از عدم ثبات مدیریت و تغییرات بیش از حد سازمان میراث فرهنگی کشور بوده است با اینحال در سفر ریاست جمهوری به استان فارس و بازدید از تخت جمشید، توانستیم دو اقدام مهم اخذ ردیف بودجه مستقل و بازپس گیری هتل ارتش را به سرانجام برسانیم که کمک شایانی به رونق گردشگری خواهد نمود.

 

photo_2016-03-12_10-24-09

برومندی ضمن تأکید بر کمبودهای جدی حوزه فرهنگ، تصریح کرد: اخذ مجوز احداث مجتمع فرهنگی برای مرودشت، آن هم در شرایطی که دولت اجازه راه اندازی هیچ پروژه جدیدی را نمی داد، یکی از اتفاقات خوبی بود که در ماه های اخیر برای شهر رقم خورد که امیدواریم اجرای این پروژه بتواند قسمتی از مشکلات شهر را در این حوزه برطرف نماید هرچند که شهرداری و شورای شهر از جمله نهادهای بسیار مهم متولی ساخت فرهنگسراها هستند که بارها به ایشان در این خصوص تذکر داده و حتما در روزهای آتی این مسئله را مجددا پیگیری خواهم نمود.

 

وی ادامه داد: همواره در این چند سال تلاش کرده ام از هر طریقی که قانون اجازه داده است، به شهرداری مرودشت در جهت بهبود وضعیت شهر کمک کنم که اخذ مجوز ۱۴۰۰ تُن قیر رایگان -در حالی که امکان این کار برای شهرداری های بالای بیست هزار نفر جمعیت وجود ندارد- یکی از این اقدامات بوده است.

 

برومندی به تلاش برای محقق شدن عوارض پتروشیمی به ارزش بالغ بر ۱۷ میلیارد تومان اشاره نمود وگفت: بیش از ۵۰% این بودجه عظیم به دهیاری ها و نیم دیگر آن به شهرداری مرودشت اختصاص خواهد یافت که امیدواریم شورای شهر و شهرداری، سهم عمده ای را برای بخش فرهنگ و به ویژه رسانه در این بودجه ببیند.

 

نماینده مردم مرودشت همچنین به مسئله اختلاف شورای شهر مرودشت در جریان انتخاب شهردار نیز گریزی زد و تصریح کرد: همواره تلاش داشته ام به این دو مجموعه در جهت خدمات رسانی بهتر به شهروندان یاری دهم و در جریان انتخاب شهردار نیز به عنوان یکی از اعضای شورای حل اختلاف استان، تمام تلاش خود را به کار بستم تا از انحلال شورای شهر مرودشت و رقم خوردن اتفاقی تلخ در تاریخ سیاسی اجتماعی این شهر جلوگیری شود.

 

محمدمهدی برومندی با اشاره به اینکه نماینده، برآمده از مردم است و باید همراه آنان باشد تأکید کرد: خوشحال می شوم وقتی می بینم مشکلات مردم که به ما ارجاع داده شده و کاری انجام نشده، در رسانه ها منعکس می شود و معتقدم مردم در مواجهه با مسئولین، باید نماینده را درکنار خود ببینند و با حمایت رسانه و نماینده، آنها را مورد سوال قرار دهند.

 

محمدمهدی برومندی با اشاره به اینکه اصحاب رسانه، قطعأ بهترین پل ارتباطی بین نماینده و مردم خواهند بود عنوان نمود: به همین منظور ضمن حمایت جدی از خانه مطبوعات شهرستان مرودشت به منظور تقویت سطح کیفی و تخصصی اطلاع رسانی، بازنگری ویژه ای در این حوزه نموده و نگاه جدیدی به آن خواهیم داشت.

 

وی برگزاری جلسات منظم با اصحاب رسانه و کارشناسان را بسیار مثمرثمر دانست و تصریح کرد: آمایش منطقه و تدوین سند راهبردی توسعه، با استفاده از نظر کارشناسان، یکی از مهم ترین اولویت های ما در دوره جدید خواهد بود که امیدواریم با تحقق این امر، گام بلندی در راستای توسعه شهرستان برداشته شود.

 photo_2016-03-12_10-30-00 (2)

 عکس از زهرا زارعی


مطالب مرتبط:

گزارش تصویری/ دیدار اعضای خانه مطبوعات مرودشت با آیت اله ایمانی

نشست هیئت رئیسه خانه مطبوعات مرودشت با فرماندار شهرستان

دیدار اعضای خانه مطبوعات مرودشت با خانواده شهید خلبان حمید عفیفی پور

دیدار هیئت رئیسه خانه مطبوعات مرودشت با فرمانده نیروی انتظامی این شهرستان

امام جمعه، عضو افتخاری خانه مطبوعات مرودشت شد


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر